Traži

Želite li biti "zauvijek mladi"? Evo što u tom slučaju trebate jesti

Sve je u tome kako se hranimo

Želite li biti "zauvijek mladi"? Evo što u tom slučaju trebate jesti
Ispada da upravo ono što jedemo itekako utječe na stvaranje bora i starenje općenito, samo je pitanje hoće li ono biti vidljivo prije ili kasnije...

Forever Young? Činjenica je da danas svi težimo konceptu ljepote bez ili barem sa što manje bora koje neće odati naše godine, priznali mi to sebi ili ne. Borba protiv bora je ona vječna, a po tom pitanju svjedoci smo svakodnevnih lansiranja mega najboljih kozmetičkih proizvoda i pripravaka koji na tom polju mogu napraviti čaroliju. No, cijenjena nutricionistkinja Fiona Tuck na temu anti-ageinga uvijek kreće od malo drugačije premise, a to je prehrana i ono što unosimo u sebe. Ona tvrdi da postoji hrana koja s jedne strane ubrzava proces starenja i da bi upravo nju trebali u širokom krugu zaobilaziti, no s druge strane postoji i onaj pozitivan, poželjan segment, a taj je da postoji i način ishrane koji za nas na tom polju čini dobro.

Koja hrana vidljivo ubrzava starenje?
Šećer je naravno na prvom mjestu i njega bi svakako, ako želimo ostati "zauvijek mladi" trebali izbjegavati. Činjenica je da je on danas prisutan i u namirnicama za koje smo mislili da to nije moguće, no vrijeme je da počnete više pažnje obraćati na deklaracije. Hrana koja je pečena/pohana u dubokom ulju itekako utječe na produkciju slobodnih radikala koji potencijalno oštećuju tjelesne stanice. Ulje zagrijano na visokoj temperaturi gubi nutrijente i u najgorem slučaju počinje stvarati toksične komponente. To svakako ne želite priuštiti svom tijelu.

Želite li biti "zauvijek mladi"? Evo što u tom slučaju trebate jesti (фото 1)

Na njezinom popisu namirnica, hrane koja bi nam mogla škoditi jest i ona s roštilja koja je zagorjela ili previše potamnila. Kaže kako je to proces u kojem su nastale toksične komponente koje smatraju kancerogenima i koje ne bismo smjeli unositi u organizam. Na listu nepoželjnih stvari stavila je i alkohol koji je prepun šećera i u našem organizmu može narušiti balans hranjivih tvari kao što su magnezij i B vitamini, koji su inače potrebni za produciranje energije i kognitivno zdravlje.

 

Koja hrana nam onda čini dobro?
Pa, losos i riba imaju protuupalne omega tri esencijalne masne kiseline, što pomaže općenito u smanjenju upala u tijelu, ali i jačanju stanica. Od voća ističe borovnice i kupine koje su bogate antioksidansima, koji stanice štite od oštećenja i preranog starenja. Ekstrakti grejpa i grožđa jednako su dobri, a što jedemo više takve hrane smanjujemo proces nepoželjnog preranog starenja.

Želite li biti "zauvijek mladi"? Evo što u tom slučaju trebate jesti (фото 2)

A što se tiče famoznih orašida i povrća, orasi su bogati vlaknima, omega tri i omega šest kiselinama, magnezijem i vitaminom B6 koji osiguravaju zdravlje stanica, hormona i raspoloženja općenito. Mrkva je primjerice puna vlakana i bogata antioksidansima koji stanice štite od oštećenja. Njezino redovito konzumiranje može također zaštiti kožu od preranog starenja. Inače, mrkva je sjajna i za općenito održavanje zdravog imunološkog sustava.

Povezani tekstovi

Buro 24/7 izbor

L.M.F.

  • Fotografija: buro247.sg

Napišite komentar

Učitaj još