Traži

Hrvatska je dobila novi beauty brend i može stati uz bok onima svjetskog glasa

L'aventure en primitivance

Hrvatska je dobila novi beauty brend i može stati uz bok onima svjetskog glasa
L'aventure en Primitivance ima ozbiljne poslovne planove koji se tiču inozemnog tržišta, na kojem će konkurirati s luksuznim serumom u čijem su osnovnom sastavu biljke dalmatinskog podneblja

Iako Mariju Tadić javnost percipira kao uspješnu glumicu iza koje su brojne kazališne, filmske i televizijske uloge, danas je upoznajemo u jednom sasvim novom području. Prije nekih mjesec dana prijatelj mi je kazao da je Marija napravila vrhunski serum na bazi ulja i da uskoro kreće u pohod na tržište. Kako se smatram beauty freakom i poput većine žena sam u stalnoj potrazi za nekim kvalitetnim proizvodom koji bi pomogao osjetljivoj i suhoj koži, odlučila sam istražiti o čemu se tu radi. Posjetila sam web stranicu i već na prvu sam ostala ugodno iznenađena profinjenom estetikom projekta.

Od bočice koja je dizajnirana u skladu s aktualnim svjetskim trendovima (kada govorimo o niche brendovima preparativne kozmetike) do samog sastava seruma koji je prirodan i baziran na učinkovitim uljima iz našeg podneblja. U Hrvatskoj imamo tu naviku da mislimo da je sve inozemno bolje, a činjenica je da ustvari "sjedimo" na biljnom blagu. Klima je pogodna, zagađenost zraka i tla je još uvijek manja od većine svjetskih zemalja i samim time bogati smo biljkama od kojih se može napraviti premium kozmetički proizvod što je Marija naposljetku i kreirala. Evo što sve trebate znati o njenom poduzetničkom putu. Možda vas inspirira i ohrabri da u pogon stavite neku svoju ideju.

Kako si došla na ideju da pokreneš beauty brend? Koliko je proteklo od ideje do realizacije?

L'aventure en Primitivance je u svojoj ideji zamišljen kao lifestyle brend. To da je prvi proizvod kozmetički zapravo je igra slučaja jer sam rođeni skeptik potpuno imun na marketinške kampanje tako da nikada zapravo nisam uspjela naći proizvod koji bi odgovarao mojoj iznimno osjetljivoj koži, pa sam shvatila da ga zapravo tek trebam stvoriti. To međutim ne bi bilo moguće da nisam dobila financijsku i savjetodavnu podršku "Act grupe" koja stoji iza poduzetničkog natječaja "Pokreni nešto svoje". Izuzetno sam ponosna što sam na sasvim transparentan način započela svoju poduzetničku priču i voljela bih da moj primjer ohrabri one koji čuvaju svoje ideje u nekoj ladici.


laventure primitivance

Kakve su "porodiljne muke" po hrvatskom poduzetniku kada je riječ o brendu ljepote iza kojeg ne stoji neki veliki koncern?

Imala sam sasvim jasne kriterije u smislu vizualnog identiteta i nivoa kvalitete proizvoda i nisam pristajala na ništa manje od toga. Čitav sustav međutim funkcionira tako da ne podržava malenu i kvalitetnu proizvodnju tako da se u startu s takvim zahtjevima svrstavate u red problematičnih. Burn-out kao posljedica svega toga smatra se sasvim općim mjestom u poduzetništvu, pa se na to ne bih niti vraćala niti posebno osvrtala. Eppur si muove!

Prvi proizvod s kojim krećeš na tržište jest serum Belle de Jour koji korisnicima obećava korekcije nesavršenosti na tenu i zaglađivanje bora. Što se nalazi u serumu?

Ništa ne obećavam, osobito ne čudesne rezultate u svega nekoliko dana korištenja. Proizvod je namijenjen upravo onima koje poput mene ne vjeruju takvim i sličnim lažnim obećanjima. Prateći svjetske trendove drago mi je vidjeti da je anti-age na zalasku. Ja taj termin oduvijek izbjegavam koristiti u svome rječniku jer je paradoksalan i sam po sebi besmislen. Mislim da ne treba podcjenjivati inteligenciju krajnjeg korisnika, a ja se u prvom redu obraćam educiranim ženama koje imaju visoku svijest o sastavu proizvoda .

laventure primitivance

Proizvod sadrži 100% aktivne komponente s multifunkcionalnom i korektivnom aktivnošću koje koža prepoznaje kao sastavne hranjive tvari za samoobnovu. Kombinacija esencijalnih ulja smilja i lavande regenerira kožu, ublažava postojeće bore i usporava nastanak novih. Ekstrakt lista masline dokazano ima 12 puta jače antioksidativno djelovanje od vitamina C. Jasmin obogaćuje ovu sinergiju biljnih i esencijalnih ulja djelujući izrazito antistresno na um, pokreće dobro raspoloženje. Moram naglasiti da je naš prvi proizvod plod višemjesečnog istraživanja i suradnje s timom tehnologa predvođenim etabliranim magistrom farmacije i aromaterapeutkinjom. Nastaje u laboratorijskim uvjetima, zadovoljava sve testove stabilnosti i registracije na CPNP portalu. Imperativ nam je u proizvodnji isključiti popularne sastojke drugih podneblja te koristiti isključivo sirovine koje pripadaju dalmatinskom podneblju. Trenutno radimo na razvoju "Belle de Nuit" seruma.

Velik broj žena još nisu spoznale vrijednost i blagodati njege s prirodnim uljima. Kao netko tko je dobro upoznat s tim i čiji je proizvod uostalom baziran na uljima, možeš li nam reći zašto su ulja nekad bolja od ostalih preparata koje žene koriste?

Apsolutno, i ja sam bila veliki skeptik po pitanju ulja pa mi je to sasvim razumljivo. Dugi niz godina marketinške kampanje koristile su se krilaticom "oil free" zbog čega nam je u svijesti da je ulje loše za kožu, međutim činjenica je da biljna ulja čuvaju hidrolipidni sloj kože te tako pomažu održati prirodnu vlažnost kože, čuvaju kožu od stanjivanja i starenja. Slična su sebumu kože te ih koža s lakoćom ugrađuje u svoju strukturu, ona su superfood za kožu, ne zagađuju tijelo niti okoliš, čuvaju kožu od oksidativnog stresa.


laventure primitivance
Ambalaža je izvrsna i u skladu sa svjetskim trendovima. Tko je zaslužan za vizualni izgled i rješenje?

Hvala. Ja sam imala vrlo jasnu viziju kako želim da izgleda, a način na koji Mare Milin vidi prirodu za mene je vrlo inspirativan jer nije nimalo doslovan i ima u sebi nešto što me istovremeno podsjeća na ilustraciju ili grafiku. Njezina fotografija agave postala je okosnica oko koje se gradio grafički dizajn vezan uz ambalažu, ali i uz website na kojem su također njezine fotografije. Inspirira me fotografija, glazba, literatura, film. Iz svega toga skupljam fragmente od kojih stvaram neku svoju utopijsku sliku.

Hoće li se pojaviti i neka fizička prodajna mjesta ili je kompletna strategija izgrađena na bazi online prodaje?


U ovom trenutku fokus mog tima je okrenut inozemnoj distribuciji naprosto zbog toga što prodajnih kanala za ovu vrstu proizvoda u Hrvatskoj ima izuzetno malo, što ne znači da nisam zainteresirana za prodaju u Hrvatskoj, dapače iako sam proizvod targetira relativno malen broj ljudi, upravo taj malen broj ljudi redovito prođe kroz našu zemlju u potrazi za jednim ovakvim autentičnim luksuznim suvenirom.

Povezani tekstovi

Buro 24/7 izbor

Ana Pavić

  • Fotografija: Mare Milin

Napišite komentar

Učitaj još