Traži

Kako izgleda prehrana jedne fitness influencerice? Upitali smo Teu Kravaršćan

Uz vježbu najvažnija je prehrana

Kako izgleda prehrana jedne fitness influencerice? Upitali smo Teu Kravaršćan

Text: A.P.

Instagram je iznjedrio brojna nova zanimanja, a među njima je ono influencer o kojem se naširoko raspravlja u medijima...

Naša sugovornica je influencerica u području fitnessa. Na svom Instagram profilu promovira zdrav život, vježbanje i daje savjete brojnim ženama koje žele postići savršeno istonirano tijelo, ali im možda ne ide kako su zamislile. Iako se ljudi često "ubijaju od posla" u teretani, istina je da prehrana čini dobar dio (ne)uspjeha. Tea je svoje tijelo dovela do savršenstva upornošću i strogim režimom prehrane koji je danas podijelila s nama. Daleko od onih namještenih Instagram postova u kojoj svaka druga djevojka žvače hamburger i kune se u brz metabolizam i mišiće po genetici, Tea je iskrena i kaže da joj je način života maltene spartanski, ali rezultate toga itekako ima, što možete provjeriti na njenom Instagram profilu.

tea k

Na svom Instagram profilu puno pišeš o prehrani i koliko ti je pravilna prehrana pomogla u rezultatima prilikom vježbanja. Kako izgleda jedan dan u tvojoj kuhinji? Što pojedeš u jednom danu?

Iako se cijeli život bavim nekom vrstom sporta nisam oduvijek pazila što jedem, ali ne mogu reći niti da sam se hranila izrazito loše, jer stvarno volim voće, povrće i sve ostalo što spada u "zdravu prehranu". Kada sam se posvetila fitnessu, ispočetka sam vrlo naporno trenirala, ali nisam bila zadovoljna rezultatima koje sam dobivala uz toliki uložen trud. Nakon što sam izbacila određene namirnice iz svoje prehrane i povećala broj manjih obroka u danu, počela sam sve brže primjećivati rezultate. Tako da bez pravilne prehrane stvarno nema kvalitetnih rezultata. Možete trenirati naporno, ali ako tome ne dodate pravilu prehranu i odmor, rezultati će biti minimalni. Moj dnevni plan prehrane izgleda otprilike ovako: buđenje (5:50), nakon čega popijem čašu mlake vode s limunom ili cijeđeni grejp. Prije odlaska na faks doručkujem smoothie (s proteinima, zobenim pahuljicama, bananom, kokosovim mlijekom) i omlet od 3 jaja. Na faks (10:00h) najčešće sa sobom ponesem kao međuobrok jabuku, šaku orašastih plodova ili tunu. Za ručak (13:00h) najčešće jedem meso, povrće, batat i salatu. Između ručka i večere (16:00h) kao međuobrok pojedem 2 rižina krekera s Delux šunkom. Za večeru (19:00h) biram ribu ili meso s povrćem ili neku salatu s piletinom.

food

food

Koliko puta tjedno treniraš?

Treniram 5 puta tjedno, od čega 3 puta odlazim u teretanu, 2 puta na kružne treninge.

Pretpostavljam da ti žene često pišu u dm i traže neke savjete za prehranu i vježbanje. Koji su se savjeti tebi pokazali kao najučinkovitiji?

Često dobivam upite kako izgubiti kilograme i višak masnog tkiva na području trbuha. Ljudi često misle da ako će jesti manje obroka da će tako i smršaviti, a baš je suprotno. Treba jesti 5/6 manjih i kvalitetnih obroka u danu kako bi ubrzali metabolizam. Također, kombinacija vježbi snage s cardio vježbama meni se osobno pokazala najboljom za topljenje viška masnog tkiva. I naravno bez slatkiša, gaziranih pića, pekarskih proizvoda...

tea

Imaš li cheat day? Ako imaš, što sve jedeš taj dan?

Naravno, imam cheat day, nekad to bude nakon 10 dana, a nekad imam potrebu i dva puta u tjednu zgriješiti. Nastojim slušati svoje tijelo i držati neki balans u svemu tome. Pošto imam sreće i nisam ljubitelj slatkog, najčešće posegnem za pizzom, palačinkama (praznim) ili mojim najvećim porokom, kokicama.

Pet namirnica koje izbjegavaš?

Izbjegavam slatkiše, pekarske proizvode, gazirana pića, šećer i umake.

tea

Tvoj recept za brzu i zdravu večeru koju čitatelji mogu složiti kući?

To je salata sa slanutkom i tunom na podlozi od rukole i cherry rajčica. Sve začiniti s maslinovim uljem, limunovim sokom, te malo soli i papra. Treba vam 500 g slanutka, 2 konzerve tune, rukola i cherry rajčice. Jednostavnije ne može.

tea

U koliko sati večeraš? Izbjegavaš li kasne obroke?

Najčešće večeram oko 19:00 h, ako ne idem rano leći često osjetim glad. U tom slučaju pojedem jaja ili popijem proteine sa žlicom maslaca od kikirikija, uglavnom odabirem nešto bez ugljikohidrata. Tako da mogu reći da osobno ne izbjegavam kasne obroke ako osjetim potrebu za njima, samo vodim računa što jedem u tom trenutku.

Povezani tekstovi

Buro 24/7 izbor

  • Fotografija:
    Senja Vild
Učitaj još