Traži

Kylie Jenner i usne vrijedne milijardu dolara

Mogul s 20 godina

Kylie Jenner i usne vrijedne milijardu dolara
Ako se povećanje usnica ikome isplatilo onda je to Kylie Jenner, djevojka čiji je beauty brend na dobrom putu da postane tvrtka vrijedna milijardu dolara

Mjesecima su mediji vršili pritisak na tada 17-godišnju Kylie Jenner da prizna povećanje usnica injekcijama hijaluronske kiseline. Kylie je šutjela, obitelj je stala iza nje jer je kompletna pr strategija Kardashian-Jenner klana izgrađena na prešućivanju "popravaka" kroz koje su sestre prolazile tijekom godina. Ako pogledate njihove fotografije unatrag nekoliko godina vidjet ćete da danas samo Kourtney Kardashian ima isto lice (Kourtney je pak priznala povećanje grudi). Sve ostale djevojke su na neki način poboljšale genetski im dane performance, naravno na čelu s maticom klana Kim Kardashian, kojoj obitelj duguje planetarnu slavu i silne milijune koje imaju.

Kylie Jenner

Nakon što je Instagramom zavladao opasan i nadasve glup izazov nazvan "Kylie Jenner Challenge" koji je za rezultat imao desetak tisuća unakaženih tinejdžera koji su doslovno vakuumirali usne kako bi izgledale veće, farsa o dobrom make upu i kutevima fotografiranja koju su Kardashiani prodavali medijima je napokon prestala. Jenner je priznala da je za njen puten izgled usana zaslužan hijaluron. Iako su samo najveće naivčine mogle povjerovati da su joj usnice nabubrile od nekih proizvoda (koji su se dobro okoristili ovim slučajem i prodavali se kao ludi) medijski boom koji je nastao je iskorišten na briljantan način. Već smo prije pisali o poslovnoj taktici ove obitelji čija je sposobnost zarađivanja novca na svakoj stvarčici koju sestre osmisle ili dodirnu, vrijedna divljenja.

U studenom 2015. godine Kylie Jenner je predstavila Kylie LipKit, mini kolekciju tekućih ruževa za usne inspiriranih njenim make up lookovima koje je prikazivala na Instagramu. Za promociju je odabrala najbolje moguće alate - društvene mreže i svoje sestre koje su koristile svaku prigodu da proguraju koju dobru riječ o njenom poslovnom pothvatu. Limitirana edicija se rasprodala u samo nekoliko sati. Sljedeća kolekcija (također mini kit) otišla je u roku od sat vremena. Došlo je vrijeme da Kylie ozbiljnije pristupi poslu i stupi u partnerski odnos s tvrtkom koja će joj omogućiti dobru distribuciju, proizvodnju i vodstvo brenda koji se već preimenovao u Kylie Cosmetics. Kris Jenner je u intervjuu za WWD kazala kako su zbog enormne potražnje bile prisiljene potražiti partnera koji će im omogućiti nesmetano poslovanje. Naime prilikom lansiranja svakog proizvoda službena web stranica se rušila od navale kupaca, a Kylie je radi malih količina dostupnih proizvoda gubila milijune dolara. Nakon što su sklopile ugovor s malom beauty tvrtkom "Seed Beauty" brend Kylie Cosmetics je postao punokrvni konkurent na svjetskom tržištu beautyja.

Kylie Jenner

Tu dolazimo do zanimljivog fenomena ponašanja novih generacija koji su noćna mora većine beauty giganta i to zbog očite indiferentnosti prema tradiciji i brendovima. Naime, iako na tržištu postoji cijeli niz odličnih brendova make up-a koji za svoje kampanje angažiraju zvijezde i influencere, nitko se nije pokazao utjecajnijim na nove generacije od Kylie. Većina beauty kuća ulažu milijune u marketing. Tu su troškovi zvijezda/influencera koji reklamiraju proizvode, budžeti za oglašavanje, offline promocije..Sve te aktivacije iziskuju velika ulaganja. Uzmimo za primjer jedan od najvrjednijih brendova na svijetu - Chanel. Francuska kuća je nedavno ponijela titulu jedne od najprodavanijih na svijetu kada je o kozmetici riječ. U pokušaju da privuku novu generaciju potrošača prije godinu dana su predstavili novu verziju kultne Petice. Parfem koji je odgojio generacije žena diljem svijeta sada je dolazio u svježem, mladenačkom izdanju koje je ciljanoj publici vjerno prenijela Lily Rose Depp, kći Vanesse Paradis i Johnnyja Deppa. Chanel je za ovu prigodu potegnuo sve moguće online i offline resurse. Kampanja je bila toliko silovita da ste vijest o novoj Petici propustili jedino ako ste u to vrijeme živjeli na pustom otoku bez WiFI signala. U kampanju/promociju su, pogađate, uloženi milijuni eura.

Kylie Jenner

S druge strane Kylie Jenner je svoju pr strategiju isključivo naslonila na blagodati Instagrama i Snapchata koji su osnovni kanali komunikacije generacije Z i millennialsa. Sa svojih 90 milijuna pratitelja, Jenner je online velesila kojoj ne treba financijsko ulaganje bilo koje vrste osim nekoliko selfieja, promocije proizvoda preko profila slavnih prijateljica (koje također imaju milijune pratitelja) , nekoliko odrađenih intervjua i YouTube tutoriala. Ako usporedite njen ulog u promociju vlastitog proizvoda, s onim kuće Chanel vidjet ćete svu moć i utjecaj koje djevojka od samo 20 godina ima na globalnu industriju ljepote. Nervoznim čelnicima velikih kuća nije se za čuditi. Ako ste u ovom biznisu dugi niz godina i u samo godinu dana vas ugrozi djevojka čiji brend nema ni fizičko prodajno mjesto, realno je da će vas uhvatiti panika. WWD je naveo zanimljiv primjer koji jasno ocrtava današnje stanje na tržištu. U tekstu stoji podatak kako je beauty liniji Toma Forda trebalo deset godina da ostvari prodaju u iznosu od 500 milijuna dolara. Znate li koliko je u 18 mjeseci ostvario brend Kylie Cosmetics? Nevjerojatnih 420 milijuna dolara. Čak 70% kupnje njenih proizvoda je obavljeno preko mobilnih uređaja, a rekordna zarada u jednom danu je iznosila 18 milijuna dolara. Po procjenama poslovnih stručnjaka brend će biti vrijedan milijardu dolara do 2022. godine! Početkom sljedeće godine linija proizvoda se širi te nas očekuje serija pudera, rumenila, bronzera i korektora. Ovim će potezom Kylie zagaziti u teritorij starije sestre Kim koja je ponukana uspjehom Kylie Cosmeticsa nedavno predstavila vlastiti beauty brend KKW s linijom proizvoda za konturiranje lica.

Kylie Jenner

Kylie je prošli tjedan napunila 20 godina a kao najblji poklon dobila je ozbiljan profil i naslovnicu WWD magazina za koju je pozirala s majkom. Kris Jenner je podijelila naslovnicu na svom Instagram profilu uz ponosnu poruku o poslu vrijednom milijardu dolara. Nakon što je fotografija objavljena Khloe Kardashian je ostavila komentar "Sada smo mrtvi za nju" aludirajući na činjenicu da je Kylie nova zlatna koka obitelji te da će se Kris isključivo koncentrirati na njenu karijeru. Uz reality show "Life of Kylie" koji je nedavno krenuo na kanalu E! i uhodan posao, Kylie ima priliku postati najveća poslovna i medijska senzacija ove obitelji. Kako sama kaže: "Želim unaprijediti posao i pokazati ljudima što mogu napraviti sama". Ako nastavi ovim tempom njen biznis će biti najtraženija roba među velikim kućama te nije isključeno da u budućnosti proda svoje ime za nekoliko milijardi dolara kao što su to prošle godine učinili osnivači Too Faced brenda koji je sada u vlasništvu kompanije Estee Lauder. Uz poslovne savjete svoje ambicozne majke i menadžerice, Kylie sigurno neće ostati zapamćena samo kao jedno ljepuškasto lice reality televizije.

 

Povezani tekstovi

Buro 24/7 izbor

Ana Pavić

Napišite komentar

Učitaj još