Traži

Vodič za uspješnu detoksikaciju nakon burnih blagdana

Kako pravilno oporaviti organizam i vratiti se u formu?

Vodič za uspješnu detoksikaciju nakon burnih blagdana
Iako svi proces detoksikacije nakon blagdana gledaju kao jedan komplicirani režim, to uopće ne mora biti tako. Sve što vam je potrebno jest malo volje i discipline kako bi se uspješno vratili na "staro"...

Tijekom blagdana svi smo malo zgriješili kada je u pitanju nepravilna i neuravnotežena prehrana "obogaćena" gomilom ugljikohidrata koje smo u kratkom periodu unijeli u sebe. No, to je u ovo doba godine uvijek tako i ne moramo na to gledati kao veliki problem ako se nakon toga odlučimo na neki oblik detoksikacije kako bismo što bolje oporavili organizam i povratili ga u zdravu funkciju. Ono što je najvažnije jest cijeli proces započeti kompletnim detoxom od 2-3 dana kako bi odmah u startu u cijelosti tijelo očistili od toksina i svega štetnog što nam se u posljednje vrijeme nakupilo, posebice ako smo bili skloniji i većoj kolčini alkohola.

U tom periodu bilo bi dobro piti vodu s malo limuna, prirodne cijeđene sokove ili proteinske shakeove. Ako se nevoljko upuštate u ovakav režim i mislite da nećete moći to sve skupa izdržati, možete još na svoj jelovnik uvrstiti i miso soup. Bilo bi dobro isto tako da prije svega znate koje namirnice vam odgovaraju i koje ne, odnosno na što ste možda alergični kako ne biste pritom imali neke nuspojave. Ne zaboravite u ovoj prvoj fazi staviti naglasak i na probiotike kako bi čišćenje bilo cjelovito.


Eliminirajte šećere i slično...

Ukoliko ste za vrijeme blagdana nagomilali i kilograme kojih se sada želite riješiti bilo bi poželjeno da u režimu izostavite omiljene kroasane, tjesteninu, pizzu, ali u početku i kavu. U svakom slučaju previše zaslađenu ili preslanu hranu bilo bi dobro zaobići kako bi svu takvu hranu kojoj svjesno u posljednje nismo vrijeme odolijevali, konačno izbacili iz sebe.


Normalan i zdrav ritam spavanja

Velika količina nakupljenih toksina vas može držati budnima tijekom noći i uzrokovati nemiran san, upravo zbog toga što se narušio prirodan tjelesni ciklus. Kada tijelo konstantno držite u neprirodnom stanju, što je često slučaj kada imate previše toksina, osjećat ćete se kao da niste u ritmu s prirodom. Bit ćete budni do kasnih sati i budit ćete se kasnije nego što biste htjeli, a možda ćete osjećati da vam treba više sna nego inače. Detoksikacija će vam pomoći da tijelo vratite u prirodan stadij. Postajat ćete umorni u pravo vrijeme i spavat ćete mirno jer će se melatonin oslobađati u adekvatnoj količini. Budit ćete se svježi i odmorni.


Ne zaboravite piti dovoljno vode

Jedna čaša vode prije jela pripremit će vam organizam na primanje hrane. Na taj način će se poboljšati probava, a ujedno će utjecati sve skupa i na smanjenje tjelesne težine. Voda je presudna za naše zdravlje jer igra ulogu u svim fiziološkim procesima organizma. Voda je neizostavan dio svake detoksikacijske dijete. Pijte 8-10 čaša izvorske ili očišćene vode svaki dan jer ona pomaže eliminaciji toksina iz organizma, poboljšava metabolizam, raspoloženje i izgled kože.

Vodič za uspješnu detoksikaciju nakon burnih blagdana (фото 1)

Pripazite na pravilno žvakanje hrane
Budući da smo posvećeniji poslu i ostvarivanju onoga što smo si u danu zacrtali, hranjenje nam treba trajati što kraće. Moderni čovjek svaki svoj zalogaj žvače svega četiri do pet puta! Naš odnos prema hrani sveden je na to da ispunimo želudac, da budemo siti, a pri tome zanemarujemo potrebe cijelog tijela. No, ako želimo profitirati i "izvući" maksimum iz kvalitetno odabranih i skuhanih namirnica, jedna od osnovnih postavki jest da dobro žvačemo, dugo žvačemo i pri tome dišemo - kroz nos. Time pospješujemo daljnju apsorpciju hrane kroz probavni sustav. Usitnjavanje hrane kroz proces žvakanja vrlo je važno jer time izbjegavamo lučenje dodatne količine kiseline i enzima u želudac inače potrebnih za razgradnju većih zalogaja, te time izbjegavamo ozljede sluznice i stijenke želuca i naravno, dobivamo veću količinu energije, a zalogaj dobiva i ljekoviti aspekt - protuupalno i imunizirajuće djelovanje!


Ne zaboravite na proteine

Bit je u tome da oni drže šećere pod kontrolom, stoga ih unosite, ali uravnoteženo.


Pripazite na ravnotežu razine hormona

Kada tijelu ograničite unos kalorija, tijelo ulazi u stadij gladovanja. To uzrokuje hormonalnu neravnotežu. Razina hormona u vašem tijelu će tada biti vrlo slična onoj koju ste imali prije ulaska u pubertet i to već nakon nekoliko dana. Stoga i o tome vodite računa.

Vodič za uspješnu detoksikaciju nakon burnih blagdana (фото 2)

Voćni kokteli će vam biti spas
Kako bi se riješili one trenutne snažne gladi koja vas nerijetko obuzme ili poželite pojesti nešto slatko, posegnite za kakvim voćnim sokom koji će vam u tome itekako pomoći. Osim što možete biti prilično maštoviti u izboru sastojaka, voćni sokovi i kokteli postat će vam omiljeni obrok u danu. I naravno, ne zaboravite uz to sve skupa na redovitu i aktivnu tjelovježbu ili barem što učestalije hodanje.

Povezani tekstovi

Buro 24/7 izbor

L.M.F.

  • Fotografija: buro247.ru

Napišite komentar

Učitaj još