Traži

Zašto je Maybelline najutjecajniji drogerijski beauty brand danas?

Brend koji je pri vrhu liste među millennialsima

Zašto je Maybelline najutjecajniji drogerijski beauty brand danas?
Maybelline je oduvijek bio popularan među mlađom generacijom, što zbog pristupačnih cijena tako i zbog širokog asortimana proizvoda, međutim, u vremenima kada više nema pravila teško je ostati na vrhu bez obzira na renome...

Svjedočimo velikoj promjeni na tržištu beauty industrije koja se do maksimuma povinula u nastojanju da privuče nove kupce i učini svoje proizvode bestsellerima. Društvene mreže, online shopping, instantne reakcije klijenata, influenceri.... ta utrka s vremenom je stvorila jedan vortex brzopoteznih lansiranja proizvoda i razmjene informacija u kojima kupci mogu srušiti brend ili njegov proizvod u roku od tjedan dana. Primjera radi: sjećate li se vremena kada su modni blogovi postali aktualni i kada su čitatelji po prvi put dobivali instant informacije s mjesta događanja. Dizajneri su se pobunili protiv te digitalizacije mode jer je postalo uobičajena pojava da se o kolekciji formira mišljenje na osnovu pedeset Tweetova modnih blogera bez da je napisana smislena recenzija temeljena na razgovoru s dizajnerom ili pozadinskom znanju o modi uopće. Postalo je dovoljno da netko napiše da je kolekcija dno života i bespućima društvenih mreža se već proširila negativna reakcija koju nije mogao zaustaviti cijeli tim Karle Otto (najmoćnija PR agencija u modnoj industriji op.a.). Šteta je bila učinjena i sve što je preostalo jest nepredviđena sanacija iste na koju se, naravno, troši neki iznos novca. A kuće doista ne vole kad im novac curi kroz prste radi pet nervoznih blogera.

Beauty sektor je u posljednjih nekoliko godina postao jači od mode u terminima influencera koji su danas važna stavka u održavanju imidža svakog brenda Tko je pogurao mali nezavisni beauty brend Glossier do neslućenih razina? Sigurno nisu oglasi u novinama i kampanje na billboardima. U nebo su ih dignuli korisnici i influenceri što im je dalo veću vjerodostojnost od kuća koje svoje kampanje plaćaju. Beauty influenceri broje milijune pratitelja na svojim Instagram profilima. Opet ćemo za primjer uzeti našu Jelenu Perić koja ih ima milijun, a takvih kao Jelena u svijetu ima koliko hoćete. Pozitivna recenzija Jelene i njenih kolegica plus stotine tisuća komentara i iskustava o produktu koja se dijele na njihovim profilima od strane korisnika, s punim pravom izazivaju strahopoštovanje marketinških odjela beauty kuća jer su sila koju ne mogu kontrolirati.

Maybelline

Gdje se u svemu tome smjestio Maybelline? Jasno je da Maybelline nije neki maleni brand koji traži svoje mjesto pod suncem i visi na tankoj niti online pojavnosti i pažnje. Ovo je multimilijunski brend koji postoji već 100 godina (da, dobro ste pročitali) i stoji za velesilu drogerijske kozmetike. Pojavnost im nikada nije predstavljala problem, od najvećih supermodela koje su angažirali za kampanje do činjenice da su godinama bili glavni pokrovitelji svih važnijih Tjedana mode na svijetu. Međutim, ono što je Maybelline uspio, a što nije pošlo za rukom mnogim drugim brendovima njihove kategorije (bez obzira na budžet) jest ta bezbolna tranzicija u novčanike millennialsa i generacije Z kojima je Maybelline među 10 omiljenih brendova, što jasno kažu istraživanja.

Gigi Hadid

Vodite računa o tome da se dobna granica za targetiranje potrošača spustila te danas djevojčice kupuju šminku i kremice o kojima smo mi samo mogle sanjati. Niste znali da vam treba korektor za podočnjake s 14, zar ne? Danas klinke te iste korektore kupuju, recenziraju na brojnim stranicama i preporučuju ih prijateljicama i online communityju u kojem obitavaju. Prate što koriste njihovi uzori i naslanjaju se na njihove odabire. Maybelline je u tom pogledu svoju online strategiju razvio pametno. U korak s vremenom u kojem živimo angažirali su Gigi Hadid koja je bez sumnje jedna od najutjecajnijih djevojaka današnjice, a koja je za njih kreirala nekoliko kapsulnih kolekcija/paleta makeupa. Hype koji se stvorio oko kolekcije rezultirao je time da je sve nestalo s polica u roku od 90 minuta. Pritom, cijena proizvoda nije bila pretjerana, kupcima je ponuđena profesionalna paleta s osobnim štihom svima obožavane Gigi i cijela kampanja je sprovedena online skoro na leđima Instagram pratitelja Gigi Hadid kojih ima oko 25 milijuna! Najveći ulog je bio plaćanje same Gigi koja je sigurno dobila milijunski honorar, ali angažmanom i licem im je vratila višestruko.

Maybelline

Nadalje, Maybelline ima doista kvalitetan proizvod. Danas nam se nudi sve i svašta i možete kupiti korektor koji košta 600 kuna i korektor koji košta 30 kuna. Taj "notorni" Maybelline NY Age Rewind korektor, koji je doslovno nestao iz hrvatskih trgovina u roku od tri dana, košta nekih 65 kuna i osobno vam mogu potvrditi da je izvrstan. Od teksture, do prekrivne moći i naposljetku cijene koja je prihvatljiva za svačiji džep. Njihove maskare su također pri samom vrhu popularnosti. Brojni makeup artisti su mi kazali da svojim klijenticama često preporuče Maybelline maskaru ako žele neki doista dobar proizvod po niskoj cijeni. Inače je Maybelline maskara proglašena omiljenim beauty proizvodom novih generacija.

Veliki uspjeh imaju i njihove palete kojima se zadovoljava potreba klijentica da dobiju što više izbora u jednom proizvodu (boja, tekstura), a opet po povoljnoj cijeni. Primijetili ste da svi novi brendovi naslanjaju svoje kolekcije na palete. Forma mono sjenila i manjih pakiranja više nije toliko privlačna kupcima. Žele raskošan produkt koji daje više mogućnosti kombiniranja. Tu je Maybelline pokrio tržište s all in one paletama za cijelo lice, ali i paletama sjenila od kojih je najpopularnija Maybelline Nudes. Onda dolazimo do njihovog YouTube kanala koji je skrojen po mjeri novih generacija. Na njemu ćete pronaći bezbroj tutoriala u kojima utjecajni vlogeri objašnjavaju kako koristiti i izvući najbolje iz nekog Maybelline proizvoda, kako sakriti nedostatke na licu. Ukratko, pronaći ćete sve teme koje mogu pomoći kupcu i educirati ga u isto vrijeme.

Gugi Maybelline

Kada sve navedeno stavimo u kontekst potreba modernog potrošača, jasno je zašto je Maybelline izvukao najbolje iz ponekad kaotičnog svijeta beauty industrije kakav je danas. Dobra online strategija, osluškivanje potreba ciljane skupine i brza reakcija na iste, ono su što čini brend uspješnim i relevantnim. Naravno da se influencerima često plaćaju postovi, da ih se poziva na evente, zatrpava s poklonima i da igra nikad nije transparentna do kraja, bez obzira na to što kuće obznanjuju ili sakrivaju od javnosti. Međutim, ono što na kraju ipak presudi jest sama kvaliteta proizvoda, a Maybelline je po mom skromnom mišljenju itekako ima.

Povezani tekstovi

Buro 24/7 izbor

Ana Pavić

Napišite komentar

Učitaj još