Tri nova modna dokumentarca koje trebate pogledati

Prikaz nekih od najvećih imena industrije

Kroz ove zanimljive dokumentarne filmove ćete dobiti jedinstveni uvid u privatne živote i kreativni proces upečatljivih modnih dizajnera

Ako vas je oduvijek zanimalo kako su nastale neke od najpoznatijih modnih kreacija ili što dizajnerima prolazi kroz glavu dok ih stvaraju, spremite se za obilje filmskog materijala koji će to pobliže objasniti. Dok čekamo čak tri dokumentarna filma o velikom Alexanderu McQueenu, seriju "American Crime Story" koja će baviti okolnostima smrti Giannija Versacea te dokumentarni film o Martinu Margielu, jednom od najprivatnijih ljudi iz modnog sektora, već sada možete pogledati tri sjajna naslova o druga tri dizajnera čiji rad također cijenimo i pratimo godinama. O kome se radi, provjerite u nastavku.

House of Z

Condé Nast donosi film posvećen Zacu Posenu, američkom modnom dizajneru kojem se poslovna reputacija u jednom trenutku našla na velikoj kušnji. Kroz svojevrsne kronike njegove karijere koja traje već 16 godina, i uključuje redovne suradnje s imenima poput Claire Danes i Gwyneth Paltrow, doznat ćete kako se (ponovno) gradi uspješan modni brend te na koje sve prepreke možete računati na tom putu.

Manolo: The Boy Who Made Shoes for Lizards

Film je već stigao u hrvatska kina, a govori o usponu jednog od najpoznatijih dizajnera cipela svih vremena, Manola Blahnika. Čim pogledate trailer, bit će vam jasno da ovo nije još jedan faktografski film kojem kronično nedostaje humora, dapače, Blahnik se čini kao izrazito duhovit čovjek. Uz to, o njegovoj strasti za dizajnom obuće dovoljno govori činjenica da je kao dječak crtao cipele čak i za guštere, odakle je nastao i sam naziv filma.

Dries

Pod redateljskom palicom poznatog njemačkog redatelja Reinera Holzemera, nastao je film koji prati godinu dana u životu slavnog belgijskog dizajnera Driesa Van Notena. Fokus je uglavnom stavljen na suradnju njega i njegovog tima prilikom stvaranja četiri kolekcije za nadolazeću godinu, a nastavlja se osmišljavanjem produkcije za modne revije. Film je uglavnom sniman u njegovom domu i studiju, a s obzirom na to da je sam dizajner rijetko bio javno eksponiran, riječ je o posebnoj poslastici.