Traži

Evo što se dogodi kada svjetski književni klasici dožive reizdanje u sklopu modne kampanje

Modni brend Loewe izdat će svoje izdanje poznatih književnih dragulja

Evo što se dogodi kada svjetski književni klasici dožive reizdanje u sklopu modne kampanje

Tekst: E.B.

Ako ste pozorno pogledali slike iz Loeweove kampanje za jesen/zimu 2018. godine, primijetili ste da oba modela u kampanji, Stella Tennant i glumac Josh O'Conner, na fotografijama čitaju knjige. Postoji razlog za to, naravno, i to zahvaljujući kreativnom direktoru brenda Jonathanu Andersonu i suradnji s legendarnim fotografom Stevenom Meiselom (koji je nedavno napravio Versaceovu iznimno dugu reklamnu kampanju za jesen/ zimu 2018.). Ovog mjeseca Loewe će objaviti limitirano izdanje šest književnih klasika - "Orkanski visovi" Emily Bronte, "Drakula" Brama Stokera, "Don Quijote" Miguela de Cervantesa, "Slika Doriana Graya" Oscara Wildea, "Srce tame" Josepha Conrada i "Madame Bovary" od Gustavea Flauberta. Svaka knjiga imat će unutar sebe posebne tkanine iz kolekcije koje će biti povezane s koricama knjiga koje će biti ukrašene ikoničnim Steven Meiselovim slikama, izvorno objavljenima kao dio magazinskih modnih editorijala. Svih šest knjiga moći će se nabaviti u posebno dizajniranoj kutiji. Fotografijama legendarnog Stevena Meisela ispričat će se vizualna priča ovih romana, dok modeli nose komade odjeće iz nove Loewe kolekcije. Pravi ljubitelji mode, književnosti i Meiselovih fotografija ovo će sigurno htjeti imati u svojoj kolekciji.

Evo što se dogodi kada svjetski književni klasici dožive reizdanje u sklopu modne kampanje (фото 1)

Povezani tekstovi

Buro 24/7 izbor

  • Fotografija:
    buro247.me

Napišite komentar

Učitaj još