Upoznajte digitalne umjetnike koji modu čine još zabavnijom

Ann Street Studio, Jaime Martínez, Matjaž Tančič...

Pronašli smo nekoliko talentiranih mladih umjetnika koji uglavnom rade u digitalnim formatima, a specijalizirani su za modne fotografije koje pretvaraju u zanimljive te estetski atraktivne gifove i animacije

Društvene mreže su preplavljene profesionalnim ili amaterskim fotografijama kojima je glavni motiv moda. Među mnoštvom profila koji nude sličan sadržaj, odlučili smo pronaći one koji se po nekoj stavci ističu. Tako smo naišli na 5 zanimljivih mladih umjetnika koji se, među ostalim, bave fotografiranjem mode, a u svom radu često koriste animacije ili pak fotografije pretvaraju u gifove. "Ann Street Studio" je ime iza kojeg se kriju Kevin Burg i Jamie Back, umjetnik i fotograf koji se često inspiriraju kinematografijom, no njihov rad prati i snažan stilski pečat u vidu zanimljivih modnih dodataka. Australka Greta Larskins djeluje u okviru studija "Fashgif Greta Larkins", a ovim se poslom počela baviti nakon što je napustila glumu te se u potpunosti odlučila posvetiti modi i fotografiji.

Jaime Martínez je mladi Meksikanac koji je surađivao s poznatim imenima (poput pjevačice M.I.A.), a smatra da se trenutak može najbolje prikazati putem pažljivo napravljenog gifa. Matjaž Tančič je, pak, Slovenac koji u svom radu koristi gifove kako bi prikazao estetiku detalja u pokretima, koji na običnim fotografijama ne dolaze do izražaja. Na kraju dolazimo i do Romaina Laurenta, Francuza koji radi s prestižnim modnim brendovima (poput Lacostea) i dokazano je kvalitetan fotograf i umjetnik. U nastavku pogledajte neke od najboljih radova ovih umjetnika ...

Ann Street Studio

Upoznajte digitalne umjetnike koji modu čine još zabavnijom (фото 1)

Fashgif Greta Larkins