Traži

8 načina za postizanje boljih rezultata prilikom vježbanja

Savjeti stručnjaka

8 načina za postizanje boljih rezultata prilikom vježbanja
Redovito trenirate i trudite se jesti prema pravilima, ali rezultati svejedno nekako nisu na očekivanoj razini? Evo što biste trebali početi raditi drugačije...

Živimo u vremenu društvenih mreža na kojima se svi uvijek prezentiraju u najboljem svjetlu, svi naporno treniraju i jedu prema strogom režimu. Drugim riječima, svi izgledaju i žive najbolje moguće, samo se vi još uvijek borite s prihvaćanjem rezultata svog mukotrpnog rada. Trenirali ste, jeli ste zdravo i prema svim pravilima, ali i dalje ne izgledate niti približno dobro kao svi ti ljudi koje pratite na Instagramu. U čemu griješite i postoji li neki pristup koje bi mogao garantirati bolje rezultate? Na ta nam je pitanja pokušao odgovoriti James Anderson, osobni trener s višegodišnjim iskustvom. Izdvojio je 8 načina pomoću kojih ćete dobiti maksimalne rezultate od svog treninga. Za početak, motivirajte se prije odlaska na trening. To može značiti gledanje videa vaših omiljenih blogera, slušanje motivacijskih govora ili nešto treće - bitno je samo da nakon toga osjetite dodatnu želju za vježbanjem.

8 načina za postizanje boljih rezultata prilikom vježbanja (фото 1)

Popijte kavu. Zvuči neobično, ali ako i inače rado pijete kavu, probajte ju konzumirati neposredno prije treninga. Imat ćete više energije i brži rad srca, a može vas dovesti i do poboljšane izvedbe samog treninga. Po mogućnosti pola sata ili sat prije treninga popijte šalicu crne kave i izbjegavajte mlijeko i šećer. Nadalje, nemojte preskakati zagrijavanje i juriti prema spravama- ono je jednako važno kao svi ostali dijelovi treninga i, dapače, pomaže da trening odradite još efikasnije. Postoji cijeli niz Youtube videa koji će vam pomoći u izvedbi. Planirajte svoje treninge. Dovoljno je da traju od 45 do 60 minuta, pa ako u dvorani provodite duplo više vremena, vjerojatno nešto radite krivo ili nepotrebno. Nemojte dolaziti i vježbati spontano, to nema smisla. U tom smislu, sljedeći savjet je da trenirate s namjenom. Zacrtajte si točne ciljeve i vizualizirajte što na sebi želite promijeniti. Samo tako ćete točno znati u kojem se smjeru treba kretati.

8 načina za postizanje boljih rezultata prilikom vježbanja (фото 2)

Trenirajte i jedite uravnoteženo zbog zdravlja, ne zbog izgleda i onog što će drugi misliti o vama. Previše je ljudi danas opsjednuto unosom kalorijama i misle da je smisao treniranja svakodnevno iscrpljivanje, što ne može biti dalje od istine. Vježbajte kako biste se osjećali bolje, ne lošije. Posljedično, slušajte svoje tijelo. Ako vam signalizira da treba pauzu, napravite je, budući da se ne možete zauvijek inatiti željama vlastitog tijela. Isto tako, priuštite si taj "cheat" obrok ako vam stvarno dođe, ništa se neće dogoditi. I na kraju, uzmite si vremena za oporavak od vježbanja. Mnogi to zaboravljaju, ali kako bi došli do željenih rezultata, ova je stavka jednako važna kao samo treniranje.

Povezani tekstovi

Buro 24/7 izbor

E.G.

  • Fotografija: Buro247.com.au

Napišite komentar

Učitaj još