Traži

Hrvatska dizajnerska scena postala je bogatija za novi brend minimalističke estetike i urbanog dizajna

Deez Produkt

Hrvatska dizajnerska scena postala je bogatija za novi brend minimalističke estetike i urbanog dizajna

Editor: L.M.F.

Kvalitetan dizajn, prirodni materijali i jednostavne linije zasigurno će oduševiti sve ljubitelje trendova u produkt dizajnu. Iza imena Deez Produkt stoje Ivana Zovko i Maša Simetić, koje svaki proizvod izrađuju u suradnji s produkt dizajnericom Đenom Đonlagić. Ono što posebno odlikuje njihov brend je posebna pažnja koju pridaju izboru materijala i izradi, vodeći se idejom o ekološkim komadima koje izrađuju isključivo hrvatski proizvođači.

Hrvatska dizajnerska scena postala je bogatija za novi brend minimalističke estetike i urbanog dizajna (фото 1)

Iz radionice Deez produkta do sada je izašlo tridesetak produkata. Riječ je o manjem namještaju i funkcionalnim detaljima za interijer pa se tako u Deezovoj ponudi mogu pronaći stolići Organic, koji ima iznimno funkcionalni dio za pohranu knjiga, časopisa i papira koji nam inače zauzimaju radnu plohu, i Color Me, podne i stolne lampe, zidni i stolni satovi, ogledala, ali i zdjela za voće Hexa, stalci za vino, knjige, podmetači za čaše i daske za rezanje, a asortiman nastoje proširiti čim dobiju određenu ideju koja rezultira novim kreativnim uratkom.

Hrvatska dizajnerska scena postala je bogatija za novi brend minimalističke estetike i urbanog dizajna (фото 2)

"Deez Produkt je nastao kao rezultat naše strasti za dizajnom i potrebom da unesemo dašak istog u vaše domove. Dajemo oblik dizajnerskim idejama zahvaljujući znanju i vještinama malih hrvatskih proizvođača koji za nas proizvode namještaj i druge detalje interijera. Proizvode sa Deez logom karakteriziraju jednostavnost forme i prirodni materijali od kojih su izrađeni, uključujući drvo i metal. Oni pričaju priču o zemlji, ljepoti, kvaliteti, strasti, predanosti i odgovornosti, o svemu što "hrvatski proizvod" znači. Glavni je cilj pri dizajniranju proizvoda Deez zadovoljiti funkciju, estetiku i navike korisnika te pratiti trendove, odabrati najkvalitetnije materijale i koristiti modernu tehnologiju. Dobar dizajn je puno više od boje i oblika. Dizajnirati dobar predmet pravi je izazov. Jako smo ponosni na suradnju koju smo ostvarili s domaćim proizvođačima zbog kojih naši proizvodi imaju visoku kvalitetu materijala i izrade", objašnjavaju Ivana i Maša.

Hrvatska dizajnerska scena postala je bogatija za novi brend minimalističke estetike i urbanog dizajna (фото 3)

Sama ideja Deez Produkta nastala je prije tri godine, a prošle godine su počele predstavljati prve proizvode. Od tada do danas kreirale su i proizvele mnogo novih proizvoda, a svakim novim proizvodom predstavljaju svoju strast prema dizajnu i estetici minimalizma. Osim funkcionalnosti i kvalitete, ovaj hrvatski dizajn posebno se ponosi ekološkim aspektom svog brenda. S obzirom na to da je Deez Produkt u svom radu i dizajniranju izrazito usredotočen na ekologiju, sav asortiman izrađen je isključivo od prirodnih materijala koji nemaju nikakvih kemijskih obrada. Puno drvo koje daje određenu toplinu i dobro se uklapa u većinu interijera, kombiniraju s metalom koji daje kontrast te urbaniji i moderniji štih.

Hrvatska dizajnerska scena postala je bogatija za novi brend minimalističke estetike i urbanog dizajna (фото 4)

Taj spoj nudi savršenu kombinaciju prirodnih materijala i u pravo u tom spoju prirodnog i industrijskog svatko može naći ponešto za svoj dom. Metalni spojevi koje koriste su često višeznačni i modularni a kupac ih često može sam odabrati, prilagoditi svom prostoru, sam montirati i na taj način sudjelovati u konačnom izgledu proizvoda. Drvo premazuju isključivo biljnim uljima, ne lijepe ga niti bojaju pa nema isparavanja. Ono stvara optimalnu mikroklimu u stambenom prostoru - drvo će upiti višak vlage, a otpuštati je kada je u prostoru nedostaje. Metal je plastificiran i također ekološki prihvatljiv, jer se za plastifikaciju koristi ekološki poliuretanski prah. U procesu oblikovanja prostora dizajnerice pokušavaju razmišljati o korištenju proizvoda, navikama kupaca, transportu, montiranju i sl. 

Hrvatska dizajnerska scena postala je bogatija za novi brend minimalističke estetike i urbanog dizajna (фото 5)

Hrvatska dizajnerska scena postala je bogatija za novi brend minimalističke estetike i urbanog dizajna (фото 6)

Hrvatska dizajnerska scena postala je bogatija za novi brend minimalističke estetike i urbanog dizajna (фото 7)

Hrvatska dizajnerska scena postala je bogatija za novi brend minimalističke estetike i urbanog dizajna (фото 8)

Hrvatska dizajnerska scena postala je bogatija za novi brend minimalističke estetike i urbanog dizajna (фото 9)

Hrvatska dizajnerska scena postala je bogatija za novi brend minimalističke estetike i urbanog dizajna (фото 10)

Hrvatska dizajnerska scena postala je bogatija za novi brend minimalističke estetike i urbanog dizajna (фото 11)

Povezani tekstovi

Buro 24/7 izbor

  • Fotografija:
    Sanjin Kaštelan

Napišite komentar

Učitaj još