Traži

"Blogger Baby Boom" ili kako su "influenceri" otvorili novu eru na društvenim mrežama

Trudnoće koje će promijeniti "sliku" virtualnog svijeta

"Blogger Baby Boom" ili kako su "influenceri" otvorili novu eru na društvenim mrežama

Text: Ela Butorac

Kraj 2017. i početak 2018. godine obilježio je veliki broj objava trudnoća, kao što su one Chiare Ferragni, Arielle Charnas, Chriselle Lim, a i na svijet je došla djevojčica Kylie Jenner... Ono čemu ćemo svjedočiti u budućnosti sigurno je promjena u pratiteljima ovih "influencerica", a i čini se kako su s majčinstvom ove djevojke sebi priskrbile bogate poslovne ponude...

Društvene mreže plasirale su djevojke kao što su Chiara Ferragni, Leandra Medine, Arielle Charnas i Chriselle Lim do statusa zvijezda i to s time što su one objavljivale svoje odjevne kombinacije, fotografije s raznih putovanja te izgledale magično sa svojim prekrasnim tijelima i njegovanom kožom. Cijela populacija društvenih mreža pratila ih je zbog njihovog životnog stilakoji je svima objektivno nedostižan, ali je pronalazila inspiraciju u njihovim odjevnim kombinacijama i većina mašta kako vodi njihov bezbrižan život isprepleten tulumima, luksuznom hranom i dizajnerskom odjećom. Međutim, čini se kako će na slici virtualnog svijeta influencera doći do značajnih promjena, budući da su neka od "najvećih imena" ostala trudna.

"Blogger Baby Boom" ili kako su "influenceri" otvorili novu eru na društvenim mrežama (фото 1)

Od kraja 2017. pa do početka 2018. godine, gore navedene djevojke su sa svojim pratiteljima podijelile kako očekuju prinovu u svojim obiteljima i računi na društvenim mrežama su im doslovno "izgorjeli". Kako biste si to mogli predočiti, evo primjer: Chiara Ferragni je za post na Instagramu u kojemu je objavila da će postati majka dobila 1,1 milijun lajkova i 300 000 komentara, dok je za prethodnu objavu dobila "samo" 322 000 lajkova i 1 300 komentaraSituacija je ista i na korisničkim računima drugih djevojaka koje su objavile svoje trudnoće. Može se konstatirati kako dolazi nova era na društvenim mrežama. Influencerice više ne objavljuju samo hranu, odjeću i videa s modnih revija. To su zamijenile fotografije rastućih trbuha i snimke s ultrazvuka. Postavlja se pitanje što će to značiti za broj njihovih pratitelja na društvenim mrežama. Osnivačica Influencer Marketing Agencyja, Emilie Tabor, kako prenosi WWD, objašnjava kako je došlo do blogger baby booma koji će it-djevojkama društvenih mreža donijeti još pratitelja i koji će na jedan način humanizirati njihove profile.

Ove djevojke sada pokazuju potpuno drugačiju sliku sebe, u kojoj su one brižne majke koje iščekuju svoju djecu i nije im sve više isključivo u odjeći i putovanjima. Budući da su to osobe na koje se ugledaju osobe iz generacije millennialsa smatra se kako će ovim djevojkama s takvom vrstom objava popularnost samo rasti jer je ovoj generaciji potreban uvid i u ovaj aspekt života koji većinu ionako čeka. 

"Blogger Baby Boom" ili kako su "influenceri" otvorili novu eru na društvenim mrežama (фото 2)

Osim što će im ovaj događaj u životu donijeti i više pratitelja, kako se čini, donijet će im i mnogo unosnih poslovnih ponuda. Djevojke već promoviraju različite marke odjeće za bebe, dječju opremu, hranu i kozmetiku. Poslovne mogućnosti samo rastu jer one promoviraju i majčinsku odjeću, predlažu kako je nositi i iznose svoje beauty rutine koje prakticiraju tijekom i nakon trudnoće

Slična situacija događa se i kod nas. Posljednjih godinu dana obilježile su trudnoće poznatih osoba kao što su Petra Kurtela, Vanda Winter i Ella Dvornik. Na njihovim profilima također možemo vidjeti kako se interes javnosti povećao, jer ne samo da ih prate djevojke, nego ih prate i majke - one koje to već jesu ili one koje će to tek postati. Daju nam uvid u to kako proći kroz trudnoću, kako se pripremiti na dolazak djeteta i kako biti "moderna majka".

"Blogger Baby Boom" ili kako su "influenceri" otvorili novu eru na društvenim mrežama (фото 3)

Sve djevojke koriste svoju društvenu moć kako bi redefinirale što to znači u današnjem svijetu biti majka. Ne formiraju tradicionalnu sliku roditelja na koje smo naviknuli, nego ovaj događaj uklapaju u svoj dosadašnji stil života i iz njega izvlače maksimum. Prije četiri dana je na svijet djevojčicu donijela i Kylie Jenner. Budući da smo svjesni koliki je utjecaj Kardashian - Jenner obitelji, ne sumnjamo da su na pomolu i neki novi trendovi u odgoju, brizi i odijevanju djece koje će Kylie postaviti. Na nama je da vidimo koliko će to promijeniti njihove živote, a samim time i cijeli "pejzaž" na društvenim mrežama.

Povezani tekstovi

Buro 24/7 izbor

  • Fotografija:
    Instagram
Učitaj još