Traži

Djevojke iz brenda Melon & Lime razbijaju mitove o jogi

Hrvatsko-slovenski brend

Djevojke iz brenda Melon & Lime razbijaju mitove o jogi

Text: Dina Dončević

U posljednje vrijeme okruženi smo brojnim savjetima o well-beingu, čiji raspon se kreće od zdrave prehrane pa sve do vježbanja. Kako je svima zapravo najteže pokrenuti se, brend Melon & Lime odlučio nam je pružiti odličan poticaj za stišati mobitel i posvetiti se sebi kroz meditaciju i jogu - na njihovim prostirkama koje su lijepe, fleksibilne, ekološki osviještene...

Restauratorica iz Ljubljane i grafička dizajnerica iz Zagreba odlučile su pokazati kako joga nije nimalo dosadna niti ozbiljna te potaknuti ljude da pronađu "svoju" jogu i to pomoću neodoljivih prostirki u pastelnim bojama koje su osmislile. Kako bi što više ljudi potaknule na vježbu i opuštanje na moderan način, djevojke su osmislile i vlastitu aplikaciju za čija će prva verzija biti dostupna za download u lipnju. S kojim su se sve izazovima susrele pri stvaranju connected matova i zašto smatraju kako bi se svi trebali posvetiti svojem tijelu i umu, Jelena Šangarelo (29) i Rebeka Vegelj (28), osnivačice brenda Melon & Lime, otkrile su nam u intervjuu.

Kada se i kako rodila ideja za izradu joga matova?

Rebeka: Nastala je jednog dana u autobusu (smijeh). Čini mi se da se dobre ideje uvijek dogode u situaciji, kada ne možeš raditi ništa "korisno" nego samo sanjariš. Prva slika u glavi bile su prostirke pastelnih boja koje će biti užitak gledati, a još veći užitak dodirnuti. Naravno, kasnije se stvorila gomila svakakvih ideja o ludim printevima i uzorcima, ali često se dogodi da je prvi predosjećaj najbolji.

Joga mat Happy

Koja se filozofija krije iza vašeg brenda?

Želimo razbiti mit o jogi kao dosadnoj i ozbiljnoj vježbi. Postoji mnogo stilova joge, upravo onoliko koliko postoji jogista koji ju vježbaju. Ako slušaš sebe i svoje tijelo, nema "krivog" kretanja. Želimo da se svi ljudi upoznaju s jogom, da pronađe "svoju" jogu te da kroz opušteno i razigrano vježbanje saznaju kako se mogu osjećati najbolje.

Moram priznati da vaša stranica i Instagram, vizuali, pakiranje, ali i sam proizvod izgledaju svjetski. Osmišljavate li sve same?

Jelena: S obzirom na to da sam grafički dizajner i paralelno uz Melon & Lime radim u studiju Pop Büro (u sklopu kojeg, također, Rebeka i ja djelujemo kao tim), bilo je logično samostalno kreirati svaki segment našeg zeleno-narančastog brenda. Prije svega strastveni smo zaljubljenici u dizajn, gušt nam je posvetiti se svakom detalju kroz fotografiju, vizuale, grafiku, što s uzbuđenjem i radošću odrađujemo, te se veselimo svakoj novoj kampanji i mogućnosti prikazivanja joge kao obojeni svijet zena. Također, ništa od prikazanog nije bilo teško za odraditi jer Rebeka i ja dolazimo iz umjetničkog svijeta, koji je nas i naš brend oblikovao u ovom smjeru.

Jelena Šangarelo

Što ste željele postići kada ste stvarale svoj Melon & Lime joga mat?

Htjele smo proizvesti proizvod koji će postati dio nečije svakodnevice. Željele smo da ih motivira, da postane korisnikov privatni "kutak" gdje brige i sumnje nemaju pristup.

Kako ste odabrale materijale te s kojim ste se izazovima vezanima uz izradu susreli uzimajući u obzir to da je vaš brend eco-friendly?

Kroz jogu učimo kako povezati um i tijelo, no također postajemo svjesni naše okoline. Trudimo se biti obzirne prema prirodi. Podloga je napravljena od potpuno sigurnog ekološkog materijala termoplastičnog elastomera (TPE) koji se može 100% reciklirati pa planiramo razviti i sustav za povrat i reciklažu dotrajalih prostirki te od njih stvoriti nove lijepe i korisne proizvode. U budućnosti bismo voljele poraditi na pronalasku novih, više održivih materijala korisnih za proizvodnju joga proizvoda.

Joga mat Calm

Koliko dugo je trajao razvoj do konačnog proizvoda? Koji dio je bio najteži?

Jelena: Razvoj od ideje do konačnog proizvoda trajao je skoro godinu dana. Kad u razvoj produkta uložiš novce iz vlastitog džepa, svaka greška boli. Zato smo utrošili dosta vremena prije nego što smo krenuli s prodajom, jer je dogovaranje i usklađivanje proizvodnje proces koji traje. Rebeka je otišla u Kinu, obilazila tvornice i pokušala objasniti proizvođačima što želimo. Točni nacrti i specifikacije nisu dovoljni, bitno je da si tamo, da pojasniš pozadinu brenda i nacrte za budućnost.

Djevojke iz brenda Melon & Lime razbijaju mitove o jogi (фото 1)

Proizvode li se joga matovi u Hrvatskoj i koja im je cijena?

Ne, trenutno se prostirke proizvode u Kini, jer u Europi nismo pronašle nijednu tvornicu koja radi prostirke od ovog materijala. Naravno, i dalje tražimo jer proizvodnja u Kini zahtijeva česta putovanja, smanjena je mogućnost izmjena te je, uz sve to, komunikacija s proizvođačima neka vrsta umjetnosti (smijeh). Cijena prostirke je 59 eura. U cijenu je uključen i pristup besplatnoj aplikaciji sa super sadržajem, koju ćemo uskoro lansirati.

Otkrijte mi nešto više o aplikaciji koju lansirate...

Lansiranje osnovne verzije aplikacije zakazano je za lipanj. Korisnici će u ponudi moći pronaći vođene vježbe flow i restorativne joge, meditacije, različitih tehnika disanja i slično. Trudimo se da je sve prezentirano na lijep i edukativan način, a samim time da je primjereno i za početnike. Naravno, imamo mnogo planova za dodatne i napredne funkcije, koje ćemo postupno dodavati u skladu s feedbackom korisnika.

Na koji način su prostirka i mobilna aplikacija povezani?

Svaka prostirka ima u sebi ugrađen NFC čip s kojim vlasnik iste može "otključati" aplikaciju. Također, čip će omogućavati i dodatne prednosti kao što su neki "skriveni" videi, napredne funkcija i slično.

Djevojke iz brenda Melon & Lime razbijaju mitove o jogi (фото 2)

Putem webshopa Melon & Lime primate narudžbe iz svih dijelova svijeta. Gdje su sve do sad vaši matovi otputovali?

Na našim prostirkama vježbaju jogisti iz Australije, Singapura, Amerike, Njemačke, Španjolske, Francuske, Hrvatske, Švedske, Kanade, Srbije, Italije, Indonezije, Ujedinjenih Arapskih Emirata i Slovenije.

Imate li u planu još neke proizvode?

Naravno, nekoliko! Da smo osvojile lutriju, lansirale bismo ih otprilike pet u idućih pola godine (smijeh). Ideje imamo, znanje i odlučnost također, a i na fundraisingu intenzivno radimo.

Djevojke iz brenda Melon & Lime razbijaju mitove o jogi (фото 3)

Zašto potičete ljude da počnu vježbati jogu kod kuće, koji su to sve benefiti joge kojih nismo svjesni?

Joga ima beskonačan broj koristi za tijelo i um. Očite stvari su očuvanje vitalnosti i fleksibilnosti, opuštanje i suzbijanje svakodnevnog stresa, a tu je, naravno, i očuvanje tjelesne forme. Za nas osobno, najbitnija stvar je uspostavljanje balansa između svog tijela i uma. Kad shvatiš što je sve tvoje tijelo sposobno, probudi ti se samouvjerenost, a s fleksibilnošću tijela jačamo i svoju kreativnost.

Povezani tekstovi

Buro 24/7 izbor

  • Fotografija:
    Senja Vild
Učitaj još