Traži

Donosimo 8 savjeta uz koje ćete se instantno osjećati bolje

Sugestije stručnjaka koje provjerene pale

Donosimo 8 savjeta uz koje ćete se instantno osjećati bolje
Nerijetko nam svima treba kakav brzinski trik pomoću kojeg bismo se mogli osjećati bolje. U nastavku donosimo niz jednostavnih tehnika koje u tome mogu pomoći...

Stres je odavno sinonim za najrašireniju bolest 21. stoljeća. Svi terapeuti, psiholozi, fitness gurui i nutricionisti manje više sve naše probleme dovode u vezu sa stresom. Upravo od njih smo doznali kako i na koji način se instantno osjećati bolje, ako smo se zatekli u nekoj lošoj fazi i potrebna nam je instantna tehnika uz koju bismo mogli na to utjecati i promijeniti. Evo koje oni trikove predlažu za takve situacije:

1. Upalite si glazbu

Glazba je prilično moćan alat ako si želite popraviti raspoloženje. Pustite si tako najdražu pjesmu, pojačajte zvuk, a nitko vam neće zamjeriti ako se i rasplešete.

2. Osigurajte si kakav slatki zalogaj

Da, svi će vam reći da smanjite unos šećera u svoj organizam. Ali u ovakvim situacijama dozvoljeno je sve, pa čak i mega brownie sa sladoledom. Tako da, priuštite si ga. 

3. Masaža je uvijek dobar izbor

Nema ništa bolje za opuštanje tijela od masaže. Osim što ćete se opustiti fizički, bit će to i mentalno opuštanje. Svaka uložena kuna u dobru masažu je uvijek na kraju vrijedila. 

Donosimo 8 savjeta uz koje ćete se instantno osjećati bolje (фото 1)

4. Sigurno imate neko mjesto na kojem se uvijek osjećate dobro

Bilo da je riječ o nekom kutku u vašem stanu, nekom lokalnom kafiću ili možda obližnjem parku. Upravo te destinacije idealne su za posjetiti u trenucima kada se osjećate loše. Pobjegnite tamo i napunite se pozitivnom energijom. 

5. Isključite se

U svakom smislu te riječi. Odstranite od sebe mobitel, utišajte ga, zaboravite nakratko na društvene mreže i sve ostale kanale komunikacije koji vam opterećuju dan i život. Skoncentrirajte se na sebe i svoje potrebe te vlastite misli s kojima se ne stignete baviti. 

6. Obratite pozornost na vaše disanje

Da, svi mi jako plitko dišemo i rijetko to primjećujemo. No, u trenucima kada se osjećate loše, zaustavite sve i na nekoliko minuta posvetite se svom disanju. Pronađite mirno mjesto, zatvorite oči i nekoliko puta duboko udahnite i izdahnite. Vidjet ćete da vam to itekako godi. 

Donosimo 8 savjeta uz koje ćete se instantno osjećati bolje (фото 2)

7. Meditirajte

Slično je i s meditacijom koju biste mogli uvesti u vaš svakodnevni raspored. Za nju je dovoljno izdvojiti 15-20 minuta, a učinak je itekako vidljiv. To može biti vođena meditacija koju si možete pustiti u bilo kojem trenutku i na bilo kojem mjestu na vašem mobitelu.

8. Mini spa u vašem uredskom prostoru

Svi znamo kako je korištenje eteričnih ulja i esencija u svrhu očuvanja zdravlja duha, tijela i uma, te liječenja i prevencije bolesti itekako popularno. Sve to skupa možete primijeniti i u vašem radnom prostoru koji uz pomoć te metode može postati i vaš privremeni mini spa prostor.  Probajte, oduševit će vas. 

Povezani tekstovi

Buro 24/7 izbor

L.M.F.

  • Fotografija: A. L., Keenan Constance, Sam Manns,

Napišite komentar

Učitaj još