Traži

Sve što nas očekuje na ovogodišnjem Weekend Media Festivalu

Bogat i jedinstven program, kao i svake godine do sada

Sve što nas očekuje na ovogodišnjem Weekend Media Festivalu

Tekst: E.B.

Pripreme za 11. Weekend Media Festival već su odavno u punom jeku, a ove godine, kao i svake do sada, očekuje nas jedinstveni program koji ovaj najveći regionalni komunikacijski festival uvijek pripremi za svoje sudionike. Održat će se na već svima poznatoj i omiljenoj lokaciji - u staroj tvornici duhana u Rovinju i to od 20. do 23. rujna. Festival će ove godine biti u znaku dva najuzbudljivija grada u Europi, Pariza i Berlina, a upravo su ovi gradovi odabrani jer su prijestolnice multikulturalnosti, umjetnika, intelektualaca i inovatora. Tomo Ricov, direktor Weekend Media Festivala, istaknuo je: "Pariz i Berlin uspjeli su iskoristiti svoje raznolikosti koje su ključni čimbenik njihove dinamičnosti i stalne obnove. Upravo nam je taj suživot naizgled nespojivih ideja poslužio kao inspiracija za ovogodišnji 11. Weekend." 

Sve što nas očekuje na ovogodišnjem Weekend Media Festivalu (фото 1)

Gosti predavači doći će iz Njemačke i Francuske te će svim sudionicima festivala kroz predavanja i panele predstaviti najbolje marketinške, medijske i poslovne prakse u svojim zemljama te će kroz popratni program provesti sudionike kroz suvremeni Berlin i Pariz. Izložbom i glazbom zavirit ćemo u život modernog bon vivanta, pronaći pariški šarm u najsuvremenijim izumima i doznati kako u Berlinu koegzistiraju punkeri i poslovnjaci, zahrđali bicikli i luksuzni njemački automobili, cijenjeni slikari i grafiteri - i svi se osjećaju dobrodošlo. "Berlin i Pariz su oduvijek poznati kao gradovi slobode za ljude čija osobnost i način razmišljanje izlaze iz društveno zadanih okvira. Upravo takve ljude, vizionare naše industrije, trudimo se okupljati na Weekendu. Zato nam je jako drago da su nam ove godine partneri države i gradovi koji potiču različitosti i kreativno razmišljanje. Sigurno ćemo imati što naučiti jedni od drugih", kazao je Nikola Vrdoljak, direktor programa Weekend Media Festivala.

Sve što nas očekuje na ovogodišnjem Weekend Media Festivalu (фото 2)

Osim što će biti predstavljeni najveći komunikacijski trendovi u Parizu i Berlinu, ovogodišnji Weekend Media Festival će ugostiti najveću zvijezdu hrvatske književnosti, odnosno Kristiana Novaka, koji će govoriti o različitim temama koje otvaraju njegovi poznati romani. Veliki uspjeh njegovih romana "Črna mati zemla" i "Ciganin, ali najljepši", a potom i njihova uprizorenja na daskama ZKM-a i HNK-a, Novaka je izložilo silnom interesu najšire javnosti, kao rijetko kojeg književnika posljednjih godina. Uz pohvale i nagrade, bilo je i kritika, pa i udaraca ispod pojasa, s kojima se Novak kao bivši vrhunski karatist prilično dobro nosi.

Sve što nas očekuje na ovogodišnjem Weekend Media Festivalu (фото 3)

U mnoštvu tema koje otvaraju Novakovi romani, svakako je i uloga međimurskog zavičaja i dijalekta, odnos gastarbajterskog djeteta prema različitim kulturama i izbor Rijeke kao profesionalnog utočišta. U Rovinju ćemo doznati i kako Novak vidi svoja djela u školskoj lektiri i je li mu to uopće važno te kako se nosi sa slavom i doživljava li je kao estradizaciju ozbiljnog književnog rada. Bit će zanimljivo i njegovo iskustvo rada na scenariju za "Črnu mati" s Evom Svenstedt Ward, koja je u svijetu filma poznata po adaptaciji Millenium trilogije Stiega Larssona. "Uspjeh Kristiana Novaka dokaz je da i u ovom vremenu novih medija tradicionalne umjetničke forme, poput književnosti i kazališta, itekako mogu biti društveno relevantne. Weekend je i ranijih godina otvarao šire društvene teme, a ono o čemu Kristian tako upečatljivo piše sigurno su pitanja koja će zaintrigirati i sudionike našeg festivala", ističe Nikola Vrdoljak.

Preživjeti u divljini u kojoj ne opstaje nijedno živo biće i pritom propješačiti gotovo 1200 kilometara u 48 dana, vukući sanjke teške više od 100 kilograma, uspjelo je samo jednom Hrvatu - Davoru Rostuharu. Kako je uspio ostvariti svoj najveći san, prvu hrvatsku samostalnu ekspediciju na Južni pol, najveći avanturist na ovim prostorima ispričat će na 11. Weekend Media Festivalu ovoga rujna u Rovinju.

Sve što nas očekuje na ovogodišnjem Weekend Media Festivalu (фото 4)

Zašto se trenutno nalazimo u postknjiževnom dobu u kojem je čitanje postalo rijetkost kao u Srednjem vijeku, na 11. Weekendu otkrit će Dejan Verčič, profesor i pročelnik odjela za komunikologiju na Sveučilištu u Ljubljani. Verčič će govoriti u vraćanju fokusa s riječi na slike, koji oblikuju današnju komunikaciju. Komunikacijski trendovi mu nisu strani, s njima se redovno susreće još od 1994. godine od kada organizira BledCom, godišnji međunarodni simpozij za istraživanje odnosa s javnošću. 

Sve što nas očekuje na ovogodišnjem Weekend Media Festivalu (фото 5)

Iz Mađarske nam dolazi osnivač SpringTab.com-a i sportaš s University of Southern California Péter Szántó kako bi održao govor o čarobnoj formuli koja će pomoći sudionicima da uspješno prodaju svoj pitch. Na njegovoj korisnoj radionici sudionici će moći prezentirati vlastite pitcheve Péteru, a on će, u manje od 10 minuta, dekonstruirati i stvoriti čarobnu rečenicu za svakoga od njih. 

Szántó, ujedno i poznati vloger koji se bavi produktivnošću, uvršten je u top 30 ispod 30 godina u mađarskom izdanju Forbesa, a u svojoj karijeri surađivao je s Time Warnerom, L'Oréalom, OTP-om, Fashion Streetom i TripTrottingom. Govorniku iz Mađarske dijeljenje savjeta kako najbolje lansirati svoj osobni brand biti još jedno super iskustvo, koje obožava, a uživajući u stvarima koje ga zanimaju uspio je izgraditi ime u svijetu digitalnog poslovanja. 

Sve što nas očekuje na ovogodišnjem Weekend Media Festivalu (фото 6)

Osim toga, od posljednjeg izdanja ovoga festivala medijska scena u cijeloj regiji se drastično počela mijenjati. Među spajanjima, suradnjama i preuzimanjima, najviše se ističe niz akvizicija američkog fonda KKR, vlasnika N1 televizije, koji bi svom portfelju u Hrvatskoj uskoro mogao dodati i Novu TV. U BiH i Crnoj Gori radi na preuzimanju Pinka, u Sloveniji Pop TV-a, dok je u Srbiji vlasnik vodećeg kablovskog operatera SBB, N1 televizije, Sport kluba i Granda. Kupnjom televizija diljem regije, KKR dubinski mijenja TV scenu, ali snažno utječe i na ostale medije, telekom tržište, nezavisne produkcije, kablovske operatere pa možda čak i na politiku. Iako vjerojatno najznačajniji akter promjena, KKR nije i jedini. Ne treba zaboraviti ni velike promjene u vlasničkim strukturama najvećih domaćih medijskih kuća koje su presložile tržište tiskovina. Na panelu "Restrukturiranje medijskog tržišta" Weekend Media Festival okupit će ključne ljude iz regije kako bi nam objasnili i približili što se i zašto događa u preslagivanju medijske scene, što to znači za potrošače i daljnji razvoj medija.

Svi marketingaši svoje radove mogu prijaviti na sedmi po redu BalCannes, a najbolje digitalne radove u regiji predstavit će najvažnija digitalna nagrada, SoMo Borac. Osim po konstruktivnim, a ponekad i provokativnim raspravama o trendovima u komunikacijskoj industriji, Weekend je poznat i po najboljim tulumima. I ove godine nas očekuje raznovrstan glazbeni program i druženja do dugo u noć. 

Povezani tekstovi

Buro 24/7 izbor

  • Fotografija:
    PR

Napišite komentar

Učitaj još