Traži

Zašto tik prije Nove godine ne biste trebali ići na dijetu?

Bitno je imati dugoročan cilj

Zašto tik prije Nove godine ne biste trebali ići na dijetu?

Tekst: L.M.F.

Dijeta bi trebala biti proces s ipak malo dugoročnijim ciljem. Donosimo savjete nutricionistice...

Kako pred predstojeće blagdane svi žele izgledati najbolje moguće, naglasiti figuru savršenim novim party outfitom, mnogi se odlučuju za brzopotezne i rigorozne dijete. Svi znamo kako to nije mudro i kako nam može prije svega naštetiti zdravlju, a izgubljeni kilogrami ne samo da se nerijetko brzo vrate, nego se još i poduplaju. Nutricionistica i life coach, Olesya Tereschenko, savjetuje kako bi se prije svega trebalo krenuti malim koracima i imati dugoročniji cilj. Kaže kako bi najbolje bilo u tom slučaju s dijetom i zdravijim načinom života krenuti barem mjesec dana prije Nove godine i onda naravno, nastaviti. A ako to niste u prilici s obzirom na to da je sada već skoro kraj mjeseca, onda bi idealno bilo da s cijelim procesom krenete odmah nakon Nove godine. 

Zašto tik prije Nove godine ne biste trebali ići na dijetu? (фото 1)

Ona savjetuje da pritom svakako ne gladujete. Potrebno je držati se normalnog rasporeda koji podrazumijeva doručak, ručak i večeru u jednom danu, ali s pomno biranim i kombiniranim namirnicama. Gladovanjem nećete učiniti ništa. Isto tako, ističe kako trebate piti dovoljno vode, kako ne biste dehidrirali, a svakako kada ste gladni popijte čašu do dvije jer će vam to na neki način djelomično utažiti glad koju osjećate. Olesya isto tako kaže kako biste trebali u svoj meni uvesti puno više povrća, salata, ali bez razno raznih dressinga. Kombinacije s povrćem su razne, a veliku prednost daje onom svježem. Bitna stavka u cijelom tom procesu jest i odabir namirnica koje ćete kombinirati, a preferira ribu i ostale morske plodove. Ističe i da se smanji unos ugljikohidrata te da ih se ne kombinira s proteinima, što je zapravo loše za probavu. 

Zašto tik prije Nove godine ne biste trebali ići na dijetu? (фото 2)

U večernjim satima savjetuje da se izbjegavaju "teški obroci", a voće da bude isključivo neki međuobrok, a ne glavni zamjenski. Bitno je da si za vrijeme blagdana ne otežavate cijeli režim, ali da promislite što s čime jedete i da sve skupa nastavite i kada prođe ovaj period. Naime, podsjeća kako je hrana svojevrsni izvor energije, zadovoljstva i sreće i ona pomno birana itekako utječe na naše zdravlje. Najbolja stvar u cijeloj toj priči je što sami možemo odrediti što ćemo, kada i koliko pojesti i posljedično tome doznati kako se to odražava na naše općenito raspoloženje, energiju i emocije. Jednom kada uđete u takav ritam i shvatite o kojim je točno popratnim benefitima riječ, osim gubljenja na težini i koliko se možete bolje osjećati, teško da ćete se vratiti starim navikama. 

Povezani tekstovi

Buro 24/7 izbor

Učitaj još