Traži

Što nikako ne biste trebali jesti za doručak?

Savjeti za lakši početak dana

Što nikako ne biste trebali jesti za doručak?
Hrana koju konzumiramo odmah po ustajanju nam često može odrediti raspoloženje koje će nas pratiti kroz dan, a evo što biste sve trebali eliminirati kad je u pitanju doručak

Je li doručak najvažniji obrok u danu ili je podjednako bitan kao i svaki drugi obrok, rasprava je čije zaključenje nećemo vidjeti tako skoro. Bilo kako bilo, koju se god opciju odlučimo proglasiti točnom, ostaje činjenica da je doručak bitan. Posljedično, trebamo paziti što ujutro konzumiramo i prestati ga promatrati kao nešto usputno što će nam omogućiti da preživimo do ručka. Nutricionisti upozoravaju kako je doručak zapravo prva prilika koju svakodnevno imamo da u svoje tijelo unesemo "gorivo" koje će nas pokretati kroz dan. I dok neki preferiraju slani, a drugi slatki doručak, važno je znati što postižemo unosom određenih namirnica. Može vam se činiti nebitnim, no ono što prvo pojedete vam doslovno može odrediti tijek dana. Točnije, može utjecati na vaše raspoloženje i razinu energije. Neka će vas hrana jamačno učiniti umornijima, dok će vam druga dati točno ono što trebate za produktivan dan. Ako vam se čini da se nikako ne možete razbuditi i stalno se osjećate umorno, možda je vrijeme da pokušate promijeniti svoju rutinu doručka.

Što nikako ne biste trebali jesti za doručak? (фото 1)

Za početak, slatki pekarski proizvodi su nešto što nikako ne biste trebali jesti na samom početku dana. Razne krafne, buhtle, kroasani i druga slatka peciva neće pridonijeti vašem boljem osjećaju niti će vam dati energiju. Takvi proizvodi ne sadrže vlakna, vitamine ni proteine, ali zato sadrže visoku razinu šećera zbog koje ćete u roku sat ili dva od konzumacije početi ponovno osjećati glad. Jednostavno, ono što spada u deserte, nikako ne može biti smatrano kvalitetnim doručkom. Ovdje možemo spomenuti i palačinke, koje se sada prodaju u pekarnicama i mnogi ih odlučuju uzeti uz jutarnju kavu. Poanta je ista - velika količina šećera je nešto što ujutro treba izbjegavati. Oni koji vole slatko će ove namirnice često poželjeti zamijeniti s nečim naizgled kvalitetnijim te se odlučiti za opciju raznih pahuljica s mlijekom. Ipak, morate obratiti pažnju na sastojke ispisane na deklaraciji. Instant zobene kaše, granola ili neki drugi oblik pahuljica i žitarica će često sadržavati istu količinu šećera kao gore navedeni proizvodi. Ponovno se nalazimo u istoj situaciji i organizam na samom početku šokiramo šećerom.

Što nikako ne biste trebali jesti za doručak? (фото 2)

Drugi će se odlučiti za slaniju varijantu početka dana i ponovno otići u pekarnice po nešto što mogu pojesti "u hodu". Razna peciva s punjenima poput kremastog sira možda jesu ukusna, no često sadrže više ugljikohidrata od prosječnog komada torte. Drugim riječima, ponovno dolazite do situacije u kojoj će se hranjive tvari u krvotoku rapidno pretvoriti u šećer. Kad su u pitanju sendviči, situacija je vrlo slična. Naravno, kad pojedete velik sendvič ćete se osjećati sito, no ne i poletno. Dapače, vjerojatno biste se najradije vratili u krevet. Ovdje treba spomenuti i jaja, sir i slaninu, koje mnogi uz kruh biraju kao svoj savršeni doručak. Iako dekonstruirani, to su zapravo sastojci sendviča bogatog masnoćama i lošim ugljikohidratima koji ne sadrži vlakna. Ako se odlučite za varijantu jogurta s voćem, pripazite da se radi o običnom jogurtu, a ne onom bez masnoća. Naime, proizvođači u njima često povećavaju razinu šećera kako bi poboljšali okus. Uzmete li onaj obični, dodajte mu svježe sezonsko voće te zobene pahuljice i uživajte u zdravom i kvalitetnom doručku.

Povezani tekstovi

Buro 24/7 izbor

E.G.

  • Fotografija: Unsplash, Pexels

Napišite komentar

Učitaj još