Traži

3 jednostavna savjeta za optimalnu težinu kojih se svatko može pridržavati

Savjeti stručnjaka

3 jednostavna savjeta za optimalnu težinu kojih se svatko može pridržavati

Text: E.G.

Mnogi su se već pogubili u silnim savjetima za gubitak kilograma ili postizanje dobre tjelesne forme, ali istina je da postoji tek nekoliko osnovnih pravila!

Početak siječnja je rezerviran za odluke koje nas trebaju učiniti boljima i uspješnijima. Uz odluku o prestanku pušenja i pravilnoj prehrani, najčešća odluka je i ona o početku redovitog vježbanja. Otiđite u bilo koju teretanu i sve će vam biti jasno; gužve su kao da se radi o zadnjoj prilici za trening ikad. Međutim, posjetite li te iste teretane u veljači ili ožujku, vidjet ćete da se broj ljudi drastično smanjio. Razlozi su svakojaki, no može se ih se svesti pod zajednički naziv nepromišljenosti i srljanja u nepoznati teren bez prevelike pripreme. Trener Dan Conn je stoga za australsku inačicu našeg portala izdvojio tri osnovna savjeta kojih bi se svatko trebao pridržavati ako ozbiljno kreće s vježbanjem i gubljenjem kilograma.

Upornost je ključna

Potpuno je jasno da nećete baš svaki put na trening odlaziti s jednakim entuzijazmom, ali napravite plan vježbanja i držite ga se neovisno o vanjskim faktorima. Primjerice, ako vam je cilj gubitak kilograma, tjedno napravite dva treninga snage i dva kardio treninga. Neka vam u pomoć priskoče i brojne dostupne aplikacije za vježbanje, poput onih koje vam mjere puls i provjeravaju jeste li u tzv. fat burn zoni kad trebate biti.

Priprema obroka

Ovo je nešto što malo koga veseli, ali je nužno. Znate i sami da se možete držati neke dijete, a onda ćete uslijed nekih hektičnih događaja u danu jednostavno posegnuti za pekarskim proizvodima jer je to brzo i jednostavno rješenje. Uvijek pokušajte izbjeći takav scenarij tako što ćete kod kuće uvijek imati nutritivno ispravne namirnice od kojih ćete raditi ukusne obroke. Napravite plan velikog odlaska u trgovinu i izbjegavajte kupovinu cheat hrane, tako da se uopće niti ne dovedete u napast tijekom kasnih večernjih sati.

Post

Mnogo ljudi ignorira ovaj savjet, a može im biti od velike koristi. Ako želite ubrzati metabolizam i povećati uspješnost procesa sagorijevanja masti, pokušajte postiti svaka dva do tri tjedna, po jedan dan. Neće biti lako, ali će vam se na kraju sigurno isplatiti! Tko zna, možda vam uspješno pređe u naviku!

Povezani tekstovi

Buro 24/7 izbor

  • Fotografija:
    Buro247.com.au,
    arhiva
Učitaj još