Traži

Evo kako da postignete maksimalan učinak ako vam je trčanje tjelovježba

Jedan od najboljih oblika vježbanja

Evo kako da postignete maksimalan učinak ako vam je trčanje tjelovježba

Text: E.B.

Počeli ste trčati prije nekoliko mjeseci, ali svaki put kad se nađete na vagi, kao da ste izbjegli nekakve rezultate. Što napraviti u tom slučaju? Dok trčanje sagorijeva jako puno kalorija, evo nekih razloga zbog kojih možda niste vidjeli rezultate gubitka tjelesne mase nakon koje ste proveli određeno vrijeme trčeći.

Prejedanje poslije trčanja

Spaljivanje tona kalorija uvijek se smatra dobrom aktivnošću, ali važno je da ih pametno sagorijevamo te da napunimo tijelo energijom kasnije. Odaberite junk food kao svoju hranu za oporavak i ne samo da ga pretjerujete u unosu kalorija, nego ćete opet biti gladni u sljedećem satu. Iako je obrok nakon trčanja bitan, pobrinite se da je napunjen proteinima, a da količina ugljikohidrata ne prelazi 150 kalorija. Ako još uvijek ustanovite da ste potpuno gladni nakon treninga, to vjerojatno znači da morate jesti prije vježbanja, pa uživajte u laganom obroku koji ćete pojesti prije treninga (s razmakom od barem sat vremena).

Evo kako da postignete maksimalan učinak ako vam je trčanje tjelovježba (фото 1)

Premalo kilometara pretrčite

Ako prikazujete i ne vidite rezultate, pogledajte na sat. Trčanje 45 minuta ili 20 minuta tjedno neće sagorjeti dovoljno kalorija za izgubiti težinu. Da biste izgubili višak kilograma trebat ćete smanjiti 500 kalorija dnevno te kombinirati prehranu i trčanje. Ako želite izgubiti višak kilograma, trčite tri do četiri puta tjedno i uključite druge oblike treninga snage za jačanje i/ili metabolizma kalorija tijekom ostalih dana. Upravo ste se vratili s trčanja, prekriveni ste znojem i uvjereni ste da ste spalili više od 500 kalorija. Ali, jeste li stvarno? Ako niste trčali toliko dugo ili tako brzo, onda ne sagorijevate onoliko kalorija koliko ste mislili. Najbolje je pratiti vaše vježbanje kako biste bili sigurni, pomoću monitora otkucaja srca ili jedne od aplikacija na telefonu.

Evo kako da postignete maksimalan učinak ako vam je trčanje tjelovježba (фото 2)

Uvijek radite isti trening

Ako ste pronašli veliku kilometarsku petlju u vašem susjedstvu, trčanje nekoliko tjedana može vam pomoći da steknete ​​naviku. Problem je neprestano raditi istu rutu trčanja. Vaši će se mišići brzo prilagoditi zahtjevima koje postavljate za njih, što je siguran način da se prestanete postizati rezultate. Izbjegavajte ovaj problem miješanjem vaših rutina u trčanju: uključujte različite intervale brzine, brežuljke, duge staze i kratke staze, a trčanje na različitim površinama i na novim mjestima potaknut ćete mišiće da kontinuirano jačaju. Kao što je ranije spomenuto, također je važno da ovo ne bude vaš jedini izvor vježbanja. Uključite druge oblike kardija, kao i trening snage jer mišićna masa sagorijeva više kalorija i ubrzava vaš metabolizam.

Mjerite centimetre, a ne kilograme

Trčanje je jedan od najboljih načina toniranja donjeg dijela tijela jer pomaže smanjiti masnoću pri izgradnji mišića. Mišićno tkivo je gusto od tkiva masti, tako da zauzima manje prostora. To znači da iako se vaša težina možda neće smanjiti (i možda čak i malo povećati), promijenit će se druga mjerenja tijela, kao što su opseg struka, veličina grudnjaka ili opseg kvadricepsa. Broj na vagi nije uvijek najbolji način za praćenje vašeg napretka. 

Povezani tekstovi

Buro 24/7 izbor

  • Fotografija:
    buro247 arhiva

Napišite komentar

Učitaj još