Traži

Evo zašto biste trebali uzeti u obzir vježbanje navečer

Evo zašto biste trebali uzeti u obzir vježbanje navečer

Za sve one koji nisu jutarnji tipovi

Tekst: BURO.


Fotografija: Unsplash

Svi već znamo za tradicionalnu podjelu na jutarnji tip osoba i one koje i kava ujutro jedva razbudi. Za sve one koji tjelovježbu neće ni pod razno odraditi ujutro, imamo dobre vijesti - tjelovježba u kasnijim večernjim satima ima također jako puno pozitivnih učinaka... Naime, postoji uvriježeno mišljenje kako jedino jutarnja vježba ima pozitivne učinke na naš organizam. Međutim, to je vrlo česta zabluda jer moramo krenuti od činjenice da nije svako tijelo isto niti svaki organizam funkcionira isto u određenom periodu dana. Postoje određeni pozitivni učinci koji odlično djeluju na vaš organizam, ako vašu tjelovježbu upražnjavate u večernjim ili popodnevnim satima. 

1. Pozitivan učinak na spavanje 

Neki smatraju da će ih trening u večernjim satima previše razbuditi i da kasnije neće moći normalno zaspati. No, istraživanja su potvrdila kako nema razlike u kvaliteti spavanja kod onih koji vježbaju navečer. Čak su pokazala kako osobe koje vježbaju navečer spavaju puno kvalitetnije od onih koji se ustaju rano ujutro kako bi odradili svoju tjelovježbu. Svi znamo kako je odmor jako važan za rast mišića i njihov oporavak, pa nas dublji i bolji san priprema za sutrašnji dan. Ipak, savjetuje se da trening odradite prije 20:30 kako biste na vrijeme otišli na samo spavanje.

Evo zašto biste trebali uzeti u obzir vježbanje navečer (фото 1)

2. Kvalitetnija odrada treninga

Osim boljeg i dubljeg spavanja, nekoliko istraživanja je pokazalo i da treniranje navečer dovodi do poboljšanog rasta mišića i veće izdržljivosti. To znači da prakticiranje treninga u ovo doba možeš izvući puno više od treninga, nego od onoga koji bi napravio ujutro.

3. Rezultati će se vidjeti brže

Sveučilište New England u Birminghamu otkrilo je kako osobe koje vježbaju navečer mogu duže trenirati u 20 posto jačem intenzitetu. To znači da te osobe tijekom svog treninga brže sagorijevaju kalorije i samim time rezultati dolaze brže i vidljivi su nakon kraćeg perioda.

Evo zašto biste trebali uzeti u obzir vježbanje navečer (фото 2)

4. Tijelo je spremnije za tjelovježbu

Zahvaljujući boljem snu i učinkovitijem sagorijevanju kalorija, ali i činjenici da su razine testosterona u tijelu navečer puno veće, garantira vam brže formiranje mišića i gubitak masnih naslaga. Osim toga, prema istraživanjima, u jutarnjim satima su povećane razine kortizola, koji koči sami rast mišića.

Povezani tekstovi

Buro 24/7 izbor

više