Traži

Koje vrste treninga trebate izbjegavati ako vam je cilj smršavjeti?

Savjetuje poznati trener Harley Pasternak

Koje vrste treninga trebate izbjegavati ako vam je cilj smršavjeti?
Trener poznatih osoba, Harley Pasternak, kaže kako ga živcira trend vježbanja yoge i pilatesa u svrhu mršavljenja i topljenja masnih naslaga...

Naravno da je dobro i prije svega poželjno isprobati sve oblike treninga i pronaći onaj koji vam najviše odgovara i pruža željeni učinak, s obzirom na ciljeve koje smo si zadali. No, ako je vaša namjera smršavjeti i skinuti masne naslage, neke oblike treninga biste u svakom slučaju trebali izbjegavati jer biste se mogli razočarati kada su u pitanju željeni rezultati. Po tom pitanju izjasnio se trener, ponajviše poznatih osoba i nagrađivani autor Harley Pasternak koji je nedavno izjavio kako ga u posljednje vrijeme jako nervira trend vježbanja yoge i pilatesa u svrhu gubljena na težini i rješavanja masnih naslaga.

Koje vrste treninga trebate izbjegavati ako vam je cilj smršavjeti? (фото 1)

"Naravno da ti treninzi imaju svoje prednosti i vrijednosti, kao što su snaga, definiranje oblika tijela, tonus i fleksibilnost" no, ništa od toga neće biti dovoljno efektivno kako biste smršavjeli. "Morate se aktivno gibati, morate hodati" kaže i ističe kako je dnevno hodanje jedna od jako dobrih tjelovježbi za gubljenje na težini. Poručuje i kako ne morate u potpunosti napustiti yogu ili pilates ni u kojem obliku, ali da ćete se neželjenih, nakupljenih masnoća i kilograma na tijelu riješiti drugim, aktivnijim oblicima treninga (pritom podrazumijeva kardio) pa bilo to i samo spomenuto svakodnevno hodanje.

Povezani tekstovi

Buro 24/7 izbor

L.M.F.

  • Fotografija: Pexels

Napišite komentar

Učitaj još