Traži

Koje vrste treninga trebate izbjegavati ako vam je cilj smršavjeti?

Koje vrste treninga trebate izbjegavati ako vam je cilj smršavjeti?

Savjetuje poznati trener Harley Pasternak

Tekst: L.M.F.


Fotografija: Pexels

Naravno da je dobro i prije svega poželjno isprobati sve oblike treninga i pronaći onaj koji vam najviše odgovara i pruža željeni učinak, s obzirom na ciljeve koje smo si zadali. No, ako je vaša namjera smršavjeti i skinuti masne naslage, neke oblike treninga biste u svakom slučaju trebali izbjegavati jer biste se mogli razočarati kada su u pitanju željeni rezultati. Po tom pitanju izjasnio se trener, ponajviše poznatih osoba i nagrađivani autor Harley Pasternak koji je nedavno izjavio kako ga u posljednje vrijeme jako nervira trend vježbanja yoge i pilatesa u svrhu gubljena na težini i rješavanja masnih naslaga.

"Naravno da ti treninzi imaju svoje prednosti i vrijednosti, kao što su snaga, definiranje oblika tijela, tonus i fleksibilnost" no, ništa od toga neće biti dovoljno efektivno kako biste smršavjeli. "Morate se aktivno gibati, morate hodati" kaže i ističe kako je dnevno hodanje jedna od jako dobrih tjelovježbi za gubljenje na težini. Poručuje i kako ne morate u potpunosti napustiti yogu ili pilates ni u kojem obliku, ali da ćete se neželjenih, nakupljenih masnoća i kilograma na tijelu riješiti drugim, aktivnijim oblicima treninga (pritom podrazumijeva kardio) pa bilo to i samo spomenuto svakodnevno hodanje.

Povezani tekstovi

Buro 24/7 izbor

više