Traži

Ljeto kuca na vrata, a još ne vidite rezultate vježbanja? Evo što trebate napraviti

Postoji rješenje

Ljeto kuca na vrata, a još ne vidite rezultate vježbanja? Evo što trebate napraviti

Text: E.B.

Postoji nekoliko načina kojima možete povećati učinkovitost vašeg treninga, a uz samo male promjene u vašem vježbanju možete izgubiti puno više kalorija...

Ljetni mjeseci su nam sve bliže i bliže, ali čini se kako neki od nas još uvijek ne mogu vidjeti rezultate svojeg mukotrpnog vježbanja. Razlog tomu može biti to što jednostavno imate sporiji metabolizam i sagorijevanje kalorija ide puno sporije. No, ne treba očajavati jer rješenja ima. Ono što preporučuju svi treneri ovoga svijeta jesu sljedeći jednostavni savjeti koje biste trebali uvrstiti u svoje svakodnevno vježbanje i time potaknuti brže sagorijevanje kalorija koje će vas dovesti do bržih i boljih rezultata.

1. Kardio trening nakon treninga snage

Trening koji ima najbolje učinke na topljenje masnoga tkiva je onaj koji će i nakon završene aktivnosti održavati organizam u stanju topljenja masnog tkiva. Bolje je prvo napraviti trening snage, a nakon toga kardio.

Ljeto kuca na vrata, a još ne vidite rezultate vježbanja? Evo što trebate napraviti (фото 1)

2. Izbjegavati hranu prije treninga

Istraživanja su pokazala da je za najveći gubitak kalorija najbolje trenirati ujutro na prazan želudac. Ako niste jeli prije vježbanja, vaše tijelo nema mnogo ugljikohidrata u zalihama što prisiljava tijelo da umjesto toga sagorijeva masti. 

3. Složene vježbe

U složenom treningu, koji uključuje više zglobova i mišićnih sustava, troši se više kalorija prilikom vježbanja i učinci koji se njime ostvaruju su zbilja nevjerojatni. Stoga sljedeći put kada se nađete u teretani zamolite trenera da vam pokaže kako se izvode ti treninzi i prionite na posao.

Ljeto kuca na vrata, a još ne vidite rezultate vježbanja? Evo što trebate napraviti (фото 2)

4. Intervalni trening

Intervalni trening ili visoko intenzivni trening smatra se jednim od najefikasnijih načina za brzo gubljenje kalorija i ubrzavanje metabolizma. Ovakav trening uključuje ponavljane izvedbe visoko intenzivne aktivnosti isprekidane pauzama, koje potiču vaše tijelo na rad i time omogućava brže postizanje rezultata.

5. Super setovi

Radi se o naprednoj tehnici za povećanje intenziteta treninga. Super setovi podrazumijevaju kombinaciju dviju vježbi, koje se izvode tako da odradimo seriju prve vježbe, i odmah, bez odmora, odradimo seriju druge vježbe. Ovo se smatra odrađenim super setom, nakon čega slijedi kratak odmor.

6. Kružni trening

Kružni trening je jedan od najboljih načina da se u kratko vrijeme dovedeš u fit formu. Kružni trening predstavlja trening svih velikih mišićnih skupina u sklopu jednog treninga. 

Povezani tekstovi

Buro 24/7 izbor

  • Fotografija:
    Instagram,
    Pexels,
    Unsplash

Napišite komentar

Učitaj još