Traži

5 trikova koji vam mogu pomoći da se osjećate zdravije na poslu

Znate li koliko vremena u danu provedete u sjedećem položaju?

5 trikova koji vam mogu pomoći da se osjećate zdravije na poslu

Text: L.M.F.

Puno toga možete učiniti za sebe i svoje zdravlje u vremenu od 9 do 5...

Ako niste znali 12 sati dnevno provedemo u sjedećem položaju, bilo da smo za stolom na radnom mjestu, u fotelji kod kuće, u automobilu ili javnom prijevozu. Puno je sati u danu kada smo zapravo prilično fizički neaktivni što se nakon nekog duljeg vremena može odraziti i na naše zdravlje. Kad to sve skupa uzmemo u obzir, najviše vremena u danu ipak provedemo na poslu gdje većinu vremena sjedimo, a kako nam to nije baš opravdan razlog za davanje otkaza, odnosno da bismo na uštrb toga dobili više vremena za fizičke aktivnosti morali smo pronaći neka druga rješenja, odnosno tehnike kako unijeti više zdravijih momenata u svoju dnevnu rutinu: 

1. Ustanite više puta dnevno

Možda će vam to biti smiješno, ali neki zaposlenici od svojih šefova redovito potražuju radni stol koji ima mogućnost mijenjanja visine tako da za njim možete sjediti, ali i stajati. Ova druga opcija pomoći će vam da se u danu riješite letargije, spavajućeg momenta nakon ručka i općenito će utjecati na sagorijevanje kalorija…

2. Uzmite si pauzu

Ako vam visoki radni stol ipak nije opcija, onda u svoju radnu rutinu svakako uvedite pauzu. Stavite si alarm svakih 30 minuta koji će vas podsjetiti da je vrijeme da se dignete od stola i protegnete noge. Naravno, ako imate mogućnosti, do ureda idite stepenicama, a ne liftom i redovito pijte vode, nemojte da vas posao toliko okupira pa da zaboravite na blagodat svakog oblika hidratizacije. Isto tako, ako je opcija, poželjeno je da u nekom trenutku izađete i malo na zrak. 

5 trikova koji vam mogu pomoći da se osjećate zdravije na poslu (фото 1)

3. Protegnite se kako spada

Iako ste na poslu i sjedite, postoje neke vježbice koje biste mogli napraviti, a da vas pritom nitko od kolega ne gleda čudno. Razgibajte noge ispod stola, protegnite ruke i ramena, kao i vrat. Vjerujemo da te osnovne vježbe već znate samo ih trebate početi raditi. 

4. Razgovarajte i hodajte

Sastanke ne morate uvijek održavati u uredu za stolom ako to baš nije nužno, možda da uvedete neku novu metodu, primjerice da se prošetate. 

5 trikova koji vam mogu pomoći da se osjećate zdravije na poslu (фото 2)

5. Jedite zdravo

Svi znamo da na poslu često zastranimo i od dosade nerijetko pojedemo sve i svašta u hodu. Uglavnom su tada u pitanju nezdravi snackovi prepuni ugljikohidrata i šećera… Isto tako, na poslu nije poželjno da gladujete, nego je samo bitno da si unaprijed napravite plan obroka i osigurate sve iz menija kako se ne biste uopće doveli u situaciju da posegnete za nečim što vam može škoditi. 

 

Povezani tekstovi

Buro 24/7 izbor

Učitaj još