Traži

BURO. vam ponosno predstavlja novi vizualni identitet! Dobro došli u novu eru

BURO. vam ponosno predstavlja novi vizualni identitet! Dobro došli u novu eru

#BuroNewEra

Urednik: L.M.F.


Fotografija: BURO.

S velikim ponosom vam predstavljamo novi vizualni identitet BURO. online lifestyle zajednice. Osim kozmetičkih zahvata na samom websiteu koje ćete primijetiti, tu je i novi logotip koji je ujedno sinonim i za novu eru portala koja s njom stiže. Kako bismo vam pojasnili cijelu pozadinu ovog poteza, u nastavku vam donosimo intervju s Patrickom Waughom, globalnim kreativnim direktorom BURO. franšize i tvorcem spomenutog novog vizualnog identiteta. Objasnio je što logotip u biti predstavlja, koja priča stoji iza bezvremenskog simbola točke koja je implementirana u logotip te kako bi se to sve skupa trebalo odraziti na blisku budućnost samog BURO. brenda... 

BURO. vam ponosno predstavlja novi vizualni identitet! Dobro došli u novu eru (фото 1)

Koja je filozofija iza novog vizualnog identiteta brenda BURO. i zašto je baš sada došlo do toga?

Büro 24/7 rebranding dogodio se u periodu kada su mnogi brendovi iz domene luksuznog odlučili ponuditi i predstaviti se s novim vizualnim identitetom svojoj publici. Naš redizajn predstavlja, odnosno simbol je novih početaka i nove ere koja BURO. stavlja u centar globalnog progovaranja o modi, beautyju, umjetnosti, putovanjima i tehnologiji. 

Gledajući izvorni Büro 24/7 identitet, koje su bile neke ključne promjene koje ste smatrali da su potrebne?

Imali smo ambiciju novi identitet učiniti istovremeno relevantnim i modernim, a osjećali smo se i dovoljno samopouzdani da uklonimo ekstenziju 24/7. Taj element je sada zamijenjen simbolom točke. Riječ je o stiliziranoj prezentaciji teze da vrijeme nikada ne staje. Isto tako, da BURO. uvijek živi i radi, gdje god da se vi u svijetu nalazili. 

Od Celinea do Burberryja, mnoge luksuzne modne marke odlučile su se za opciju tipografije minimalističkog sans-serif fonta. Je li to utjecalo i na BURO. redizajn?

Naš redizajn je u biti formiran puno prije od predstavljana novog vizualnog identiteta Celinea i Burberryja. No, ove slučajnosti upućuju samo na to da se svi oni vesele novoj budućnosti koja donosi i puno veću i šarolikiju publiku. Isto tako, čini se kako su svi željeli pojednostaviti svoju estetiku logotipa kako bi ona globalno bila razumljivija. Isto tako, u cijelom procesu bilo je bitno usvojiti estetiku koja će funkcionirati i u bliskoj budućnosti i za rezultat imati bezvremenski identitet.

Zašto je u cijeloj priči bitna ta BURO. vam ponosno predstavlja novi vizualni identitet! Dobro došli u novu eru (фото 2) ? 

Točka se u biti oslanja na cijeli grafički prijelom kako bi sadržaj fluktuirao organski. Točka kao logotip će se sada koristiti i offline i online. Jako smo uzbuđeni zbog svega i suradnje s našim BURO. partnerima diljem svijeta, očekujući pritom od svih njih da postanu ambasadori tog točka identiteta. 

Osim logotipa, koje su neke druge dizajnerske izmjene kojima želite privući pažnju?

Osim rebrandinga, trenutno radimo na uzbudljivim novim projektima koji će naravno, usvojiti i novu estetiku brenda. U pitanju su offline i online aktivacije. To znači ujedno i da će naša BURO. zajednica moći biti interaktivnija s nama u jednom punom većem i emotivnijem kontekstu. 

Povezani tekstovi

Buro 24/7 izbor

Napišite komentar

više