Kako BOF ekskluzivno doznaje Teen Vogue mijenja koncept te će tiskano izdanje izlaziti kvartalno, dok će se redakcijski tim preorijentirati na web, što je sasvim logično s obzirom na to da se Teen Vogue obraća generaciji Z. Po informacijama iz Conde Nasta, Teen Vogue mjesečno ima reach od 24 milijuna korisnika (uključujući društvene mreže, print izdanje, web i live evente), a samo njihova web stranica broji 5.4. milijuna jedinstvenih korisnika mjesečno. Što se tiskanog izdanja tiče i ono će doživjeti određene preinake te će postati sadržajnije i ozbiljnije, a po uzoru na neke modne/lifestyle magazine koji se danas smatraju kolekcionarskim primjercima: "Teen Vogue gleda u budućnost i naš nevjerojatan digitalni rast je dokaz da millennialsi i generacija Z dobro reagiraju na novitete koje uvodimo. Uzbuđeni smo radi kvalitetne interakcije s našim čitateljima i želimo je dodatno produbiti" - kazali su iz Teen Voguea.