Traži

Weekend Media Festival: potpuno jedinstven i nakon 10 godina

Još jedno sjajno izdanje

Weekend Media Festival: potpuno jedinstven i nakon 10 godina
Završeno je jubilarno izdanje Weekend Media Festivala, a dojmovi se još uvijek sliježu...

Ako radite u području medija, marketinga ili odnosa s javnošću, vrlo dobro znate što je Weekend Media Festival i zašto opstaje već desetu godinu za redom. U zemlji u kojoj rijetko koja manifestacija preživi nekoliko sezona, a logistički propusti su više pravilo nego iznimka, festival u Rovinju se ističe kao svojevrsni fenomen. Promatrate li ga izvana ili preko medijskog pokrivanja, style reportova ili društvenih mreža, lako bi vam se moglo učiniti da se radi o samo još jednom it događaju za urbanu ekipu na kojem je jedino važno biti viđen i primijećen.

No, Weekend Media Festival je u suštini odlična platforma za edukaciju i networking. Na jednom mjestu okuplja sve relevantne ljude iz branše, preko dana nudi serije predavanja, panela i radionica, dok navečer postaje party zona i donosi nastupa vodećih imena hrvatske glazbene scene. Zvuči li vam ovo kao idealan spoj posla i užitka, kakav rijetko koja branša ima, u pravu ste. Organizacija je potpuno uhodana, grešaka nema, a jednom kad uđete u kompleks TDR-a, unutra imate uglavnom sve što trebate. Stoga, nimalo ne čudi, da se broj posjetitelja konstantno povećava, pa je ove godine tako došlo preko 5000 ljudi.

Weekend Media Festival: potpuno jedinstven i nakon 10 godina (фото 1)

Velikim koncertom Nene Belana i Fiumensa završeno je jubilarno izdanje Weekend Media Festivala koji je održan pod pokroviteljstvom Adris grupe. Stara tvornica duhana u Rovinju ove je godine ugostila više od 160 govornika na preko 60 panela. U protekla je tri dana na najvećem događanju medijske i komunikacijske industrije u jugoistočnoj Europi sudjelovalo rekordnih 5000 posjetitelja."Veliku desetu obljetnicu proslavili smo u revijalnom tonu kako i priliči - uz mnoštvo zanimljivih panela, atraktivnih predavača, popratnog sadržaja i odličan glazbeni program. Siguran sam da ovaj jubilarni Weekend nikoga nije ostavio ravnodušnim i veselimo se planiranju prve godine druge dekade festivala koji okuplja posjetitelje iz cijele regije", zaključio je Tomo Ricov, direktor festivala. 

Tomo Ricov

U tri intenzivna dana ovogodišnji Weekend Media Festival definirao je koji nas ključni trendovi i izazovi očekuju u komunikacijskoj industriji, a govorilo se i o mindfulnessu, promjenama u konceptu prijevoza, start-upu koji mijenja globalno obrazovanje, dolasku umjetne inteligencije te kako Google i Facebook dominiraju na tržištu oglašavanja.

"Jubilarku je obilježilo partnerstvo s nordijskim zemljama, imali smo panele o deset godina PR-a i digitala, a govorilo se i o STEM revoluciji. Također, zanimljiva rasprava razvila se na temu novinarstva 21. stoljeća s kojeg je zaključak da je kvalitetan sadržaj prioritet čitatelja bez obzira kojom platformom se služi", kaže Nikola Vrdoljak, direktor programa. Prvi dan Weekenda obilježilo je predavanje nagrađivanog novinara The Sunday Timesa Jonathana Calverta koji je ispričao kako je izgledalo biti dijelom istrage koja je dovela do pada najmoćnijih ljudi FIFA-e, a prepuna dvorana bila je na panelu "Od Ramonesa do Rozge" na kojem je znanstvenik Boris Jokić govorio o važnosti suvremene glazbe u obrazovanju.

Weekend Media Festival: potpuno jedinstven i nakon 10 godina (фото 2)

Burna rasprava razvila se sljedećeg dana na panelu "Agrokor naš svagdašnji" na kojem se razgovaralo o komunikaciji Agrokora u vrijeme krize sa zaključkom da je sve odrađeno pogrešno. Panel "Sve što ste oduvijek željeli znati o susjedima, a niste ih se usudili pitati" bio je jedan od najzabavnijih na ovogodišnjem Weekendu. Sudionici su panel pretvorili u stand up komediju gdje se svatko zabavljao na svačiji račun osvrćući se na aktualnu situaciju na Balkanu uz fantastične primjer dobrih i loših strana susjeda. Dodijeljena su i priznanja za najbolje digitalne radove u devet SoMo Borac kategorija koji je ove godine imao rekordnih 145 prijava, a čak 55 reklamnih agencija iz regije konkuriralo je na BalCannes reviji. Najbolja agencija 2017. je Grey Ljubljana, a titulu najboljeg projekta odnio je Dear Mr. President, agencije Imago Ogilvy.

Weekend Media Festival: potpuno jedinstven i nakon 10 godina (фото 3)

Na kraju još jednog sjajnog izdanja Weekend Media Festivala, možemo zaključiti samo kako se strast, predanost, ali i profesionalnost uvijek isplate. Niti jedna manifestacija ne može funkcionirati cijelo desetljeće, ako iza nje ne stoji tim ljudi s jasnom i preciznom vizijom. Isto tako, treba naglasiti da u Hrvatskoj gotovo da i nemamo priliku otići na događaje koji su podjednako edukativnog i zabavnog karaktera, dok ovaj festival donosi najbolje iz obje sfere. Nemamo razloga vjerovati da se nećemo vidjeti i na 20. jubileju, a do tada čestitamo cijelom timu na svemu što su prikazali. Dane do sljedećeg festivala već odbrojavamo. 

Povezani tekstovi

Buro 24/7 izbor

E.G.

  • Fotografija: PR

Napišite komentar

Učitaj još