Traži

Modni dodaci koje želimo: ovo su najpopularnije torbice na Instagramu

Imaju kultni status

Modni dodaci koje želimo: ovo su najpopularnije torbice na Instagramu

Text: Dina Dončević

Niche brendovi svoju publiku pronalaze na društvenim mrežama, a neki od njih uspješniji su u tome od drugih...

Zato skrolajući Instagram explore feedom stalno nailazimo na iste haljine, nakit i kupaće kostime, samo u različitim bojama. Najviše pažnje privlače oni komadi na koje su žene najslabije - cipele i torbe. U moru fotografija JW Anderson Pierce torbe ili, pak, Chloé Nile, odličnim dizajnom ističu se i one od nerazvikanih modnih marki.

Brend Cult Gaia jedan je od onih koji su uspjeli kreirati it torbicu koja se nalazi u ormarima gotovo svih svjetskih trendseterica. Radi se o torbi Ark izrađenoj od drveta, koja nalikuje skulpturi, a ove je sezone dobila novi izgled. Kultni model izrađen je od akrila u različitim bojama, a u privlačnom novom ruhu popularnost mu sigurno neće pasti, već samo može narasti.

A post shared by CULT GAIA (@cultgaia) on

Još jedan klasik zahvaljujući društvenim mrežama je i bucket torba Moreau, brenda Staud osnovanog u Los Angelesu prije nešto više od dvije godine. Model u boji konjaka, koji izgleda kao da ga zapravo nosite u mrežastoj vrećici, bio je viđen na street style fotografijama svih Tjedana mode, dok su kožnatu torbicu Bissett zaobljenog oblika nabavile it djevojke Leandra Medine, Jeanne Damas i Alexa Chung.

A post shared by S T A U D (@staud.clothing) on

Torbice od mat kože s predimenzioniranim kopčama Karl i Bobby njujorškog brenda BOYY osvojile su pripadnice modne elite zbog doze ženstvenosti kojom odišu. Uskoro je brend predstavio i boho verziju popularnih modela izrađenu od brušene kože pod nazivom Devon te mini varijante Lucas, Romeo i Fred.

A post shared by B O Y Y (@boyyboutique) on

Prije nego je čitav svijetu poludio za torbicom škotske marke Strathberry, zahvaljujući Meghan Markle, odnosno "Meghan efektu", influencerice su već ponosno pokazivale svoj primjerak Nano torbe. Trobojni modni dodatak brenda, koji postoji više od četiri godine, ukrašen zlatnim lancem i metalnom ručkom rasprodan je na online dućanu brenda, ali ništa manje atraktivne jednobojne i dvobojne verzije još se uvijek mogu kupiti.

A post shared by Strathberry (@strathberry) on

Inspirirane japanskim dizajnom, bucket torbice s okruglom ručkom Bonsai, američkog brenda Simon Miller mogu se kupiti u tri veličine. Osim atraktivnih boja i vrsti kože, bira se i materijal ručke - acetat, metal ili kornjačevina.

A post shared by SIMONMILLER (@simonmillerusa) on

Torbe Volon stižu iz seulskog ateljea dizajnerice Eujung Jang, a nose ih Olivia Palermo, Miroslava Duma, Aimee Song, Veronika Heilbrunner i mnoge druge. Ne može se odrediti koji je od modela atraktivniji: Cindy krase resice ili izvezeno cvijeće, Great L. Box torba izrađena je od nekoliko vrsta kože u različitim bojama, dok ljubiteljice klasike biraju Cube model lišen suvišnih detalja.

A post shared by THE VOLON (@thevolon) on

Najpopularniji komadi britanskog brenda Danse Lente su Lorna - predimenzionirani bucket model pomalo skulpturalnog oblika te Phoebe - elegantna torba preko ramena čije su ručke inspirirane bilježnicama sa spiralnim uvezom. Atraktivni komadi bezvremenskog dizajna izrađeni su od teleće kože u londonskom studiju specijaliziranom za izradu modnih dodataka.

Među novitetima na Instagramu posebno se ističe brend Wandler, koji će prema svim predviđanjima uskoro pomesti konkurenciju. Osnovala ga je prije manje od godine dana nizozemska dizajnerica Elza Wandler, a brend će godišnje predstaviti četiri kolekcije. Već s prvim predstavljenim modelima, poput torbe trapezoidnog oblika naziva Hortensia, jasno je zašto se ovoj modnoj marki previđa strelovit uzlet. Torbe su zanimljivog oblika i jarkih boja, a svejedno odišu elegancijom i luksuzom. Modeli su već privukli pažnju pripadnica svijeta mode poput Camille Chairrère te Linde Tol, ali i online dućana poput Net-a-Portera.

A post shared by WANDLER (@wandler) on

Na hashtagu #cultgaia može se pronaći gotovo 18 tisuća postova, a sve zahvaljujući jednoj torbi. Može se reći da je upravo taj losanđeleški brend, uz njujorški Mansur Gavriel, najzaslužniji za popularizaciju šopinga torbi putem društvenih mreža. Nikad nije bilo više cool nositi torbicu nerazvikane modne marke, a online dućani danas mlade nade dizajna pronalaze upravo na društvenim mrežama. Tajna popularnosti krije se u tome što nude luksuzne kožnate modne dodatke po pristupačnim cijenama i to u samo nekoliko klikova, a jednom kada ih isfura jedna od influencerica čiji stil svi žele kopirati, torbice planu u nevjerojatno kratkom roku - a ta ih nedostupnost čini još poželjnijima.

Povezani tekstovi

Buro 24/7 izbor

  • Fotografija:
    Wangler
Učitaj još