Traži

Ove 4 torbe su bile najpopularnije na Instagramu u 2017.

Po istraživanju Lysta

Tekst: A.P.

Već smo pisali o najpopularnijim brendovima i najtraženijim komadima odjeće i modnih dodataka, a koje su analizirali sa stranice Lyst i to na uzorku od 80 milijuna korisnika diljem svijeta

Dominacija Guccija ne iznenađuje. Alessandro Michele je bio predmetom brojnih javnih rasprava kao jedan od rijetkih dizajnera koji je "natjerao" millennialse, da uz modne dodatke, kupuju i odjeću čija je cijena u višem rangu, čak i kada govorimo o dizajnerskim brendovima. Globalni uspjeh Dyionisus modela torbe ove je godine naslijedio model "Marmont" koji je po istraživanu bio najzastupljenija torba na Instagramu i ujedno najtraženija na Lystu. U stopu ga slijedi J.W.Anderson sa svojim "Pierce" modelom koji je neslužbeno najpopularniji model torbe svih Tjedana mode. Naime, na street style fotografijama s Tjedana mode u NY-u, Milanu, Kopenhagenu, Parizu... svaka treća žena je oko ruke imala ovješenu novu verziju Pierce modela. Treće mjesto je zauzela kuća Chloé s modelom "Nile". Pomama za modnim dodacima kuće Chloé ne jenjava već godinama i uvijek su pri vrhu svake liste popularnosti, što je najbolji pokazatelj da im vrijednost ne pada unatoč promjenama na tržištu i navali novih brendova. Četvrto mjesto je pripalo američkom brendu Cult Gaia i njihovoj pletenoj torbi "Ark" koja je iskakala s Instagram feeda svake blogerice, trendseterice, modne ovisnice i svih koji se tako smatraju. Ovo je velik uspjeh za maleni brend koji je popularnost stekao cvjetnim vijencima za kosu.

 

Povezani tekstovi

Buro 24/7 izbor

Učitaj još