Traži

Možemo li uopće zamisliti život bez dobrog para traperica u ormaru?

Osnova svake garderobe

Možemo li uopće zamisliti život bez dobrog para traperica u ormaru?

Text: Buro 24/7

Većina žena bi vam na ovo pitanja jednoglasno kazala: ne, ne možemo. Traperice su već odavno prerasle titulu odjeće za ležerne prigode i uvrstile se uz bok komadima koje smo nekoć smatrali sveti gralom modnog dizajna. Kako smo došli do te situacije?

Žene prije svega cijene komfor bez obzira na sve one tričarije koje nam se prodaju pod must have i koje često kupujemo jer eto, ili su bile na sniženju ili nam se ruka zatresla na nekoj online shopping stranici jer smo pomislile kako bi baš dobro izgledale u toj nude haljini a la Carrie, koju onda ne odjenemo nikad jer shvatimo da izgledamo kao da glumimo nekog drugog. Osnovu svake ženske garderobe čini nekoliko dobrih komada koje uvijek iznova nosimo. Imate li baloner? Imate li kožnu jaknu? Bijelu pamučnu majicu? Neku crnu haljinu koju čupate za sve "ne daj Bože" prigode? Dobar par traperica? Naravno da imate jer nitko od nas ne živi život Carrie Bradshaw niti Kim Kardashian, i svi moramo hodati kao smrtnici ovim svijetom u nečem što nam je udobno i praktično.

Lidl Heidi Klum

Upravo su udobnost i praktičnost pojmovi koji su nekoć imali loš prizvuk. Pod loš mislim na neatraktivnost i dosadnjikavost koja bi se kao duh navukla nad bilo kojim prijedlogom da se netko jednostavno odjene udobno. Dugo je vremena na modnoj sceni vladalo to pravilo da stalno morate biti tip top ako želite da vas se shvati kao kakvu trendsetericu. Zanimljivo je što je više od pola modne industrije konstantno odjeveno u skinny jeans i pamučnu majicu, koje su najbolja radna uniforma i ujedno ne ovise o sezoni, ali pogađate, odjeća se morala prodati pa makar se radilo o žutom oker kaputu s predimenzioniranim ramenima u kojem izgledate kao lik iz filma "Princ otkriva Ameriku" (hit komedija s Eddyjem Murphyjem op.a.).

Sjećate li se vremena kada nijedna modna urednica nije dolazila na revije Tjedana mode bez pune ratne opreme? Cijeli prvi red je izgledao namontirano do bola, s iznimkom nekih francuskih urednica koje su jedine mogle progurati taj "briga me" stav, jer su eto Francuskinje

Povratak jednostavnosti možemo pripisati i velikoj popularnosti društvenih mreža na kojima djevojke i žene diljem svijeta dijele svoje odjevne kombinacije i lajkaju jedna drugu radi izbora. Koliko ste puta sačuvali neku fotografiju na Pinterestu, a na kojoj je bila djevojka odjevena u traperice, pamučnu majicu i dobre tenisice ili štikle? Lakoća s kojom se takve kombinacije nose i činjenica da možete izgledati kao milijun dolara ako preko majice prebacite neku kožnu jaknu ili kaput dovoljan je dokaz da vam za dobar stajling samo treba baza, a glavna odlika svake baze je pogađate, jednostavnost. 

lets denim

Tu dolazimo i do cijene. Često se postavlja pitanje koliko trošimo na odjeću i odgovara li kvaliteta cijeni koju plaćamo.  Primjerice, trgovački lanac Lidl već neko vrijeme slovi kao mjesto gdje veliki broj ljudi kupuje pamučne komade i kunu se u dobar omjer cijene i kvalitete. Njihove dvije posebne kolekcije "Esmara by Heidi Klum" koje je za njih dizajnirala poznata njemačka manekenka, doživjele su mega uspjeh na našem tržištu koje je uvijek željno trendova, ali po cijeni koju si možemo priuštiti, jer nemojmo se zavaravati da živimo u odličnoj ekonomiji gdje se svi busamo u prsa dizajnerskim komadima odjeće. Klum je prilikom dizajniranja razmišljala jako praktično i sagledala sve realne potrebe žena koje u Lidlu kupuju odjeću.

Klum

Pitate se kakve to veze ima s početkom ove priče? Treća kolekcija "Esmara by Heidi Klum" - #LETSDENIM koja u Lidl trgovinama kreće u prodaju 8. ožujka upravo je posvećena toj jednostavnosti i praktičnosti trapera o kojoj pričamo, točnije vječnoj kombinaciji traperica, tenisica i zgodne pamučne majice kao idealnog stajlinga za proljetnu sezonu. Heidi je ovaj put proširila kolekciju u kojoj se nalazi i 20 komada za djecu i mlade, a kao modno nadahnuće je istaknula Los Angeles i njegove poznate kvartove prepoznatljive po stilu i načinu života: "Oduvijek sam bila veliki obožavatelj trapera. Možete ga odlično kombinirati u mnogim prigodama: ponekad posve ležerno, a ponekad i u nekoj elegantnijoj kombinaciji. #LETSDENIM kolekcija odraz je te svestranosti i odlično se uklapa u sve stilove", kazala je Heidi Klum. Na međunarodnoj će se razini ova kolekcija nuditi u 27 država, kao i u SAD-u, i to u više od 10.000 Lidlovih trgovina što znači da se ponovno radi o globalnom hitu i distribucijskoj mreži na kojoj bi im pozavidjeli i neki high street brendovi. A ako vam treba malo inspiracije za kraj i vodič kroz potencijalne bestseller komade, pogledajte video u nastavku...

 

Povezani tekstovi

Buro 24/7 izbor

Učitaj još