Traži

Neek Lurk: marketinški wunderkind čiju odjeću nosi Kim Kardashian

Osnivač brenda Anti Social Social Club

Neek Lurk: marketinški wunderkind čiju odjeću nosi Kim Kardashian
Neek Lurk je 28-godišnji dizajner koji stoji iza brenda ulične odjeće Anti Social Social Club, a čije komade nose Kanye West, Kim Kardashian i Rita Ora. Činjenica da je završio samo srednju školu nije ga spriječila u tome da u ranoj dobi postane direktor marketinga brenda Stüssy, a onda i osnuje vlastiti brend koji će unutar samo dvije godine nositi svi. Kako je u tome uspio?

Neek Lurk, i ne, to mu nije pravo ime, odrastao je u Las Vegasu koji je, kako je otkrio za Yahoo, mrzio. Nakon srednje škole - u kojoj je većinu vremena provodio zalijepljen za svoj kompjuter, u raznim chat roomovima radije nego družeći se s vršnjacima koji su se, kaže, ponašali puno gore prema njemu od ljudi na internetu - dobio je posao u Stüssyjevoj trgovini. To je definiralo razvoj njegove karijere jer je u tom brendu toliko napredovao da je od menadžera za društveni marketing došao do pozicije direktora marketinga za cijeli Stüssy. To mu je na kraju omogućilo i da ode iz omraženog Vegasa i pokrene vlastiti brend kojeg je nazvao Anti Social Social Club.

Neek Lurk

Direktna referenca na njegovo djetinjstvo vidljiva je već u samom nazivu brenda. U intervjuu za Hypebeast je otkrio da ga tijekom odrastanja nitko nije volio. "Sjećam se da u srednjoj školi nisam mogao ići na kućne tulume zbog toga tko sam," rekao je Lurk. "Anti Social Social Club sam stvorio s istim tim ružnim osjećajem. (...) On je za luzere, čudake, negativce, ljubitelje pornografije... ljude koji razumiju širu sliku i značenje." To se sve očituje na natpisima na njegovim kapama i hoodicama kao što su "Never Not Weird" i "Get Weird".

U samo dvije godine postojanja Nurk je s ASSC-om postigao ono o čemu većina brendova sanja od osnutka. To je, dakako, angažirana zajednica sljedbenika kakvu imaju i Supreme i Stüssy. Očito je da je Lurk profitirao od svoje uloge u ovom drugom. ASSC je tako baziran na limitiranim kolekcijama koje su dostupne samo na internetu i to, kako piše Yahoo, samo tri puta godišnje. Posljednja je kolekcija predstavljena 4. ožujka, a u trgovini više nema nijednog komada. Sve je rasprodano u nekoliko minuta. Slični ulični brendovi kao što je Supreme imaju isti način poslovanja i logično je da je Lurk kroz poziciju u marketingu također vrlo uspješnog Stüssyja naučio kako se to radi.

Neek Lurk: marketinški wunderkind čiju odjeću nosi Kim Kardashian (фото 1)

Sad, sa samo 28-godina, uživa u plodovima svoje dovitljivosti i, dakako, napornog rada. Vodi uspješnu tvrtku, no o poslu ni o ciframa ne voli razgovarati. Kaže kako većinu posla za ASSC obavlja sam, prijatelji mu pomažu kad su u pitanju velike pošiljke, a inspiraciju crpi iz druženja uz alkohol pa izjave prijatelja prepisuje na majice i hoodice. Zato kaže i da ASSC uopće nije kompanija, već je njegov životni projekt.

No, suradnje s Dover Street Marketom, Penthouseom, Modernicom i drugima, kao i činjenica da njegove komade nosi jedna Kim Kardashian govore same za sebe. ASSC je ozbiljna tvrtka sa savršenom marketinškom strategijom kojoj zavide brendovi diljem svijeta, a samo je pitanje vremena kada će Neek Lurk postati jedan od govornika na sveučilištima i konferencijama poput on Business of Fashiona. Ako na to, naravno, uopće i pristane.

Povezani tekstovi

Buro 24/7 izbor

Nives Bošnjak

  • Fotografija: ASSC Instagram, Neek Lurk Instagram

Napišite komentar

Učitaj još