Traži

"Danas svi žele biti dio modnog biznisa"

Büro 24/7 x System Magazin

"Danas svi žele biti dio modnog biznisa"
Novi partner online platforme Büro 24/7, Jonathan Wingfield, ujedno suosnivač i urednik cijenjenog System Magazina s kojim je Büro 24/7 odnedavno udružio snage, otkrio je svoje viđenje trenutne modne situacije u svijetu i koji su mu planovi po pitanju spomenutog novog projekta...

Svjesni smo kako je u modnoj industriji započela posve nova era, a konzumeristički apetiti su u tom smislu porasli. Svi žele konzumirati sve i to odjednom. Novi partner online platforme Büro 24/7, Jonathan Wingfield, ujedno suosnivač i urednik cijenjenog System Magazina s kojim je Büro 24/7 odnedavno udružio snage, želi omogućiti upravo to. Svima sve, istovremeno! Zadovoljiti sve potrebe čitatelja i publike. 

Naime, 80-ih godina, glavni i odgovorni iz multinacionalnog konglomerata LVMH, Bernard Arnault, shvatio je kako nije dovoljno samo dizajnirati torbicu i prodati je. Oko nje se treba složiti i plasirati cijela priča, učiniti je predmetom žudnje - to je formula za uspjeh, a onda i za zaradu. Moda je upravo u tom trenutku postala sinonim za globalnu industriju. 

"Danas svi žele biti dio modnog biznisa" (фото 1)

Danas se tako na tržištu povećao broj brendova, dizajnera, kolekcija, trgovina, concept storeova i vjernih kupaca. Ta brojka je danas veća nego ikad. Moda je postala sastavni dio života, dok je shopping postao jednako zabavan kao odlazak u kino, teretanu ili na koncert. 

Kad su u pitanju profesionalni modni krugovi, oni više nisu zatvoreni kao nekada, niti su priča za sebe. Neki se tih vremena prisjećaju s velikom nostalgijom, drugi pak vjeruju u: što je industrija veća, prilika je puno više. Više je posla. Više je mladih osoba koje žele pohađati modna sveučilišta, više je novih dizajnera, osnivača i vlasnika brendova. 

Činjenica je kako se cijeli sistem danas divi skupini millennialsa koji dugo u noć znaju stvarati redove ispred dućana svojih omiljenih trgovina ne bi li ugrabili neki komad među prvima. Oni su generacija na koju modna industrija danas uglavnom računa i cilja, oni su dio modne kulture koja je danas u fokusu svih. Generacija je to koja je odrasla na Appleu, društvenim mrežama, koja ima neka svoja poimanja o modi, koju instantno žele konzumirati, bilo da se radi o najnovijim komadima brenda Supreme ili nekoj no name prnji s eBaya. Njihova moć ionako se mjeri u broju pratitelja na omiljenoj im društvenoj mreži - Instagramu.

"Danas svi žele biti dio modnog biznisa" (фото 2)

Nedavno sam snimao kampanju za jedan internacionalni brend u jednom kalifornijskom predgrađu. Zadatak je bio adolescente na BMX-evima odjenuti u komade brenda i uklopiti ih u ambijent gdje je Steven Spielberg snimao film "Alien". Čisto iz znatiželje sam tim dečkima postavio nekoliko pitanja poput, koliko ih interesira moda, koje brendove vole, kakvu glazbu slušaju, tko su im idoli, što žele biti kad odrastu… 

Četvorica od njih sedam je izjavila kako žele raditi u modnoj industriji. Njihov idol je Virgil Abloh, bivši kreativni direktor brenda Kanyea Westa i DJ, a sada tvorac i vlasnik vlastitog modnog brenda Off-White. 

Njihov odgovor me zapravo šokirao, očekivao sam da će mi reći da su im idoli sportaši, hip-hoperi ili recimo Steve Jobs, ali nikako nisam očekivao da će se tu naći Virgil Abloh. 

"On je ful pametan lik, ima stil, a njegove stvari su jako jako cool. On je dobar pokazatelj kako kombinirati visoku modu i cool glazbu" bile su riječi jednog 14-godišnjaka, koji se našao na ovom snimanju. 

"Danas svi žele biti dio modnog biznisa" (фото 3)

Danas tako živimo u vremenima kada je moda postala poput zraka koji udišemo. Ujedinjeni smo na neki način kroz ljubav prema modi, njezinoj interpretaciji i nevjerojatnoj čaroliji. Ljudi žele doznati što više informacija o samoj industriji, kako ju dobro izučiti, gdje se educirati, kako ostvariti karijeru u tom smjeru, kako stažirati u nekoj modnoj kući, te kako realizirati svoj uspješan posao u toj domeni. 

Za System Magazin kao print publikaciju, bilo je prirodno nekako udružiti se s Büro 24/7, pratiti promjene u modnoj industriji i raditi na komunikaciji s njezinim konzumentima. Urednički zadatak System Magazina je prije svega pripremiti uzbudljive, fascinantne i relevantne priče, kao i popratne shootinge posvećene aktualnoj modi i trendovima. A sada ćemo upravo zahvaljujući suradnji s Büro 24/7 moći ostvariti upravo to sve i puno više. Bilo da je riječ o nekoj interaktivnoj igri, događanju, kratkom videu, kapsulnoj kolekciji, pop-up trgovini, seriji fotografija na Instagramu iz backstagea… Sve to skupa Büro 24/7 već radi, a sada ćemo taj dijalog s publikom samo još zajedno dodatno osnažiti. Industrija je danas ogromna, kao i interes za nju, a mi ćemo im servirati sve ono što traže - kvalitetan i moderan sadržaj koji kreiramo. 


Tekst: Jonathan Wingfield

Povezani tekstovi

Buro 24/7 izbor

L.M.F.

  • Fotografija: buro247.ru

Napišite komentar

Učitaj još