Traži

Dvije hrvatske influencerice kojima vjerujemo

Ovako se radi posao

Dvije hrvatske influencerice kojima vjerujemo

Tekst: D.D.

O pojmu influencer već se mogu napisati romani, a svi su se veći brendovi, umjesto da izdvajaju sredstva za klasična sredstva promocije, okrenuli influencer marketingu - odnosno promoviranju svojih proizvoda putem djevojaka koje pratitelje na Instagramu broje u tisućama...

Dobar dio tih djevojaka počeo je s modnim blogovima ili pak, beauty tutorialima na YouTubeu, a onda su svoje outfite i videa počele objavljivati na Instagramu. To su mahom modne novinarke, manekenke ili vizažistice koje su svoja insajderska saznanja odlučile podijeliti s drugima. Putem društvenih mreža uspijevale su dosegnuti do većeg broja ljudi, a nastavile su raditi ono što su i prije radile na drugim medijima.

Influencer biznis dosegnuo je svoj vrhunac u 2017. godini, toliko da su neke od njih sve svoje dotadašnje obveze ostavile po strani te im je Instagram postao posao. Primjer takve influencerice je naša Jelena Perić, djevojka s više od milijun pratitelja koja pripada u sam vrh svjetskih beauty influencerica. Vizažistica je prestala šminkati klijentice te svaku minutu svog dana posvećuje objavama na profilu. Jedna je od rijetkih koja se probila na svjetsko tržište, no njezin je utjecaj samim time raspršen na ogroman broj ljudi.

Ana Bacinger

No, koje to dame utječu na mišljenje Hrvatica? U ovoj se kategoriji posebno ističu modne influencerice Ana Bacinger i Lidija Lešić, djevojke koje nisu stale samo na društvenim mrežama, već su osnovale i vlastite brendove. Za razliku od Jelene Perić, one su primjer mikro influencerica koje puno uspješnije komuniciraju sa svojom publikom. Mikro influenceri broje između 1000 i 100.000 pratitelja, a imaju 60 posto veći engagement publike nego makro influenceri. Baš su zato Ana i Lidija privlačne za suradnju, a i zato su i brendovi koje su same pokrenule izrazito uspješni.

Lidija Lešić

Njihova glavna snaga je u tome što su efektivne te ih smatramo ekspertima na njihovom području. Lidija je bivša manekenka, zbog posla je morala naučila voditi brigu o svojem tijelu, licu i kosi, stoga ne čudi da surađuje s beauty brendovima. Osim toga, njeguje retro stil i porijeklom je iz Slavonije, pa kad je na svojem profilu objavila naušnice s čipkom - koje zaista jesu nešto što se uklapa u njezin svakodnevni stil u koji imamo uvid - i najavila osnivanje svojeg vlastitog brenda nakita znakovitog naziva "My Choice", ne čudi činjenica da joj je profil "izgorio" od komentara i upita.

Naušnice brenda My Choice kojeg je osnovala Lidija Lešić

Na Anu Bacinger, vlasnicu bloga My Fashion Paradise, pionirku među hrvatskim blogerima, novinarku i poznatu modnu insajdericu, fokusirani su pak, modni brendovi. Osim toga što se može dičiti time da je postala ambasadorica svjetskog brenda Reserved (što je i Cindy Crawford), u njezinom influencerskom CV-ju stoji i činjenica da u trenutku kad je na tržište izbacila minimalistički ruksak koji je kreirala, taj se komad rasprodao u svega tjedan dana.

Ruksaci Little Fashion Paradise koje je Ana Bacinger izradila u suradnji s Tomislavom Macanom

Njih dvije su relevantne, znaju u čemu su jake i to guraju. Njih nećete vidjeti da reklamiraju čajeve za mršavljenje - jer, kakve to veze ima s njima? Putem svojih profila pružaju nam sadržaj kojima ima veze s njihovom (i našom) stvarnošću. Osim toga, osobno su involvirane u to što rade te zato im i vjerujemo. Kroz pričanje svoje priče zaradile su vjernu publiku, a njihove prijateljice i pratiteljice zaista će kupiti nešto što one rade i nose.

Domaće mikro influencerice iz ove priče imaju realan utjecaj na tržište i na tome zarađuju, a i dalje ostaju vjerne sebe. Recept je to kojeg se trebaju držati jer se sudjelovanje pratitelja te njihov interes, smanjuje s njihovim povećanjem te u trenutku kad premašite 100.000 iznosi manje od 2 posto. Možda nisu svjetski poznate, ali su pronašle svoju nišu i u tome su uspješne. Više od toga im ni ne treba, jer, hoćemo li zaista vjerovati nekome tko paralelno promovira suho ulje, salon namještaja, perilicu za rublje, brend cipela, highlighter i sunčane naočale ili nekome tko poznaje svoje pratitelje?

Povezani tekstovi

Buro 24/7 izbor

  • Fotografija:
    Instagram

Napišite komentar

Učitaj još