Život nije fer! Reći će vam to sve mlade djevojke koje svakodnevno stižu iz ruralnih sredina u svjetske modne metropole, trče po castinzima samo da bi čule kako "nisu ono što se traži" (u najboljem slučaju), žive u skučenim stanovima s nekoliko modela sa svih strana svijeta, slabo se hrane, posuđuju novac od agencije za osnovne stvari i čekaju svoju veliku priliku. Svaka od tih djevojaka potencijalno doživi dva tri živčana sloma kada prevrti Instagram profil Kendall Jenner ili sestara Hadid, koje su katapultirane u svijet mode zahvaljujući obiteljskim vezama i reality televiziji koja ih je nametnula višemilijunskom auditoriju.

 

Kendall Jenner

Nemojte krivo shvatiti, ove djevojke svoj posao rade pošteno i dobro koriste svoj trenutak isto kao što bi ga iskoristila svaka druga djevojka na svijetu, ali njihov put k modnom tronu je čisti primjer nepotizma i to se ne može osporiti. Tako je "striček" Tisci angažirao Kendall za svoju kampanju uz bok poznatim modelima, isto kao što ju je angažirao Olivier Rousteing za Balmain. Lagerfeld ju je prigrlio odmah i to u kombinaciji s Gigi jer je na vrijeme shvatio da nema bolje reklame od najboljih prijateljica, modela, s milijunima Instagram followera koje trčkaraju po Parizu držeći se za ruke i izazivaju prometni kolaps ako pojedu salatu u L'Avenue. Zgodno je i što se ovdje radi o dvije različite ljepotice, ali s jednom zajedničkom crtom - industrija ih uvijek opisuje kao "djevojke iz susjedstva", naravno ako vam je susjedstvo Calabasas. Kako modna industrija voli lijepiti etikete na djevojke, tako su Gigi i Kendall primjer super/pristupačnih/cool djevojaka koje susretnete u Starbucksu dok naručujete svoj vanila almond chai latte ili što već.

Gigi Hadid, Kendall Jenner

Supermodeli starije generacije nisu bili blagonakloni prema "pridošlicama" govoreći ispod glasa da su obične, da nemaju potrebnu karizmu ni karakter da bi ostale zapamćene. Stephanie Seymour je otvoreno izjavila da su njihove karijere umjetna tvorevina (aludirajući na društvene mreže i obiteljske veze) te da se ne mogu nazivati supermodelima. S druge strane ni mlađi modeli nisu bili pretjerano sretni zbog navale "Djevojaka s Beverly Hillsa". Mediji su prenijeli incident iz backstagea njujorškog Tjedna mode kada su modeli Lexi Bowling i Binx Walton ostavile ružne komentare na Instagram profilu njemačkog Voguea, a na kojem je postavljena fotografija Kendall Jenner s revije Michaela Korsa. Sav taj jal i negativna energija s kojom su dočekane rezultirale su zabranom posjećivanja revija koju su Hadid i Jenner izdale svojim obiteljima.

Gigi za Versace

Dok je Kendall snažno krenula u 2015. te potpisala nekoliko unosnih ugovora, s naglaskom na onaj s Estée Lauder, Gigi Hadid je dominirala u 2016. i ostvarila ekskluzivnu suradnju sa sveameričkim brendom Tommy Hilfiger za koji je  kreirala kapsulnu kolekciju odjeće. Isto je napravila s brendom Stuart Weitzman čije su čizme trenutno najpopularnije među američkim "it" djevojkama. Nedavno se pojavila u kampanjama za Versace, MaxMaru i Maybelline te snimila nemali broj editorijala za sve važnije magazine, uključujući i nekoliko naslovnica Voguea. Njenoj popularnosti je doprinijela i veza s pop zvijezdom Zayneom Malikeom u čijem se spotu pojavila i to za debitantski singl "Pillow Talk". Također je odradila voditeljski angažman na ceremoniji American Music Awards te za sam kraj godine primila nagradu za najbolju manekenku od strane britanskog modnog vijeća.  Ne smijemo zaboraviti ni angažman za Victoria's Secret koji je najprestižniji komercijalni posao koji jedan model može dobiti.

Bella Hadid za CK

U svoj toj buci koja se stvorila oko Gigi polako se izgradila i Bella, mlađa sestra isprva poznata po vezi s trenutno najvećom r'n'b zvijezdom The Weekndom, a onda i kroz poslove koje je dobivala zahvaljujući posebnoj ljepoti, koja je nešto agresivnija od one kakvu ima Gigi. Bella se kroz prvi dio 2016. probijala skromnije s editorijalima za Allure, LOVE, Harper's Bazaar, samo da bi godinu završila u grandioznom stilu s kampanjama za Calvin Klein, ugovorom s kućom NIKE i revijom za Victoria's Secret. Neočekivana potvrda Bellinog statusa došla je od strane ugledne stranice Models.com na kojoj je izglasana za najpopularniju manekenku godine i to od strane modnih insajdera. Primjerice, glasove čitatelja je odnijela Kendall, dok se Gigi smjestila kao "prva pratilja".

Gigi i Bella Hadid

Bella i Gigi možda jesu djevojke trenutka ako ćemo se poslužiti izjavama starijih supermodela, ali teško da će dijeliti istu sudbinu s većinom modela današnjice. Stvari se mijenjaju munjevitom brzinom i rijetko koja djevojka "preživi" nekoliko sezona u samom vrhu. Ono što će sestre Hadid spasiti iz tog začaranog kruga jest njihov celebrity potencijal radi kojeg privlače više pozornosti mainstream medija i samim time su bolje plaćene i pozicionirane. Ako se prisjetite razdoblja supermodela, tih notornih 90-ih, sjetit ćete se i da su gotovo sve poznate djevojke tad pod ruku vodile rock zvijezde ili glumce, što je samo dodavalo na glamurozan prikaz njihovih života, a kasnije se odrazilo i na bankovni račun. Biti supermodel generacije millennialsa ne znači samo pojaviti se u pet glavnih kampanja sezone. Za postati supermodel nove generacije uz uspjehe u industriji ove djevojke trebaju imati dobru PR strategiju, milijune sljedbenika na društvenim mrežama, potencijal da postanu modne ikone ili trendseterice u bilo kojem smislu i po mogućnosti svjetski poznatog dečka pod rukom. Sestre Hadid su taj formular uspjeha ispunile do posljednjeg kvadratića.