Traži

Slučaj Heidi Klum u Lidlu ili koliko smo licemjerno društvo

Tužna priča još tužnijeg naroda

Slučaj Heidi Klum u Lidlu ili koliko smo licemjerno društvo
Kolekcija njemačkog supermodela Heidi Klum prošla je i više nego zapaženo. Osim stampeda u prodavaonicama Lidla svjedoci smo stampeda i na društvenim mrežama i nešto manje društvenim komentarima iz naroda

Dragi narode, gdje je zapelo? Svima nam je poznata izreka o pakiranju lošeg proizvoda ili vijesti upakirana u šuškavi lakirani celofan. Poznato nam je i to da poznate osobe mogu prodati gotovo sve, a u posljednje vrijeme suradnji je više no ikad. Modni dizajneri s popularnim glazbenicama, kozmetičke kuće sa ženama nogometaša, dizajneri s dizajnerima, high street brendovi s renomiranim dizajnerima, lanci namještaja s produkt dizajnerima, ukratko, ne zna se tko pije tko plaća, ali još uvijek se zna tko kupuje. Mi. Mi kupujemo baš sve što nam se servira. Svaka suradnja je pomno osmišljena, kampanje su razrađene do zadnjeg detalja, teasaju nas mjesecima unaprijed i krajnji cilj je postignut. Oni žele prodaju, a mi želimo krpu s potpisom. Tu priča staje, ili ne, tu priča tek počinje.

Slučaj Heidi Klum u Lidlu ili koliko smo licemjerno društvo (фото 1)

Povedena posljednjim slučajem koji se dogodio ovaj tjedan u poslovnicama Lidla, a ostao je živjeti na društvenim mrežama, ne mogu se ne osvrnuti nakratko i napisati riječ ili dvije. Naime, poznati supermodel Heidi Klum ostvarila je suradnju s trgovačkim divom i za njega je dizajnirala kolekciju odjeće "Heidi & The City" (poznato?!). Ista je okarakterizirana kao visoko kvalitetna, a plasirao ju je Lidlov brend Esmara. I dok se narod pitao kako to da jedan tako poznati model "ruši" svoju čast s tom suradnjom, Lidl i Heidi su svoju kasicu napunili. Hrvatice su svoje kasice ispraznile, čemu svjedoče brojni članci koji su tog dana osvanuli na internetu. Kažu ljudi da su Hrvatice grabile odjeću kako su stigle. Ništa neobično, s obzirom na to da se to isto odvija već godinama na predstavljanju dizajnerskih kolekcija sa švedskim high street brendom H&M po principu ako nemaš pušku, nećeš imati ni haljinu. 

Slučaj Heidi Klum u Lidlu ili koliko smo licemjerno društvo (фото 2)

Ništa drugačija situacija nije bila ni u Lidlu (osim možda zanimljive činjenice da su neke žene spavale ispred poslovnice (smijeh), samo je, eto u pitanju bio Lidl. Trgovački lanac za koji je još uvijek mnogima ispod časti reći kako hranu kupuju upravo ondje, a ne daj Bože odjeću! Lidl je dućan u kojem kupuju "oni koji nemaju dovoljno para", a prava je istina da u ovoj zemlji nitko nema para i da se u high street dućanima odjeća kupuje na šest rata. O čemu dakle pričamo? Na stranu s istinom o tome da nemamo novaca, ali poznato je da se za novu krpu uvijek nađe.

U fokus priče stavljam zlobne komentare kritične mase koja je odlučila javno komentirati kako žene nisu normalne jer kupuju kožnu jaknu koja stoji kraj smrznutog mesa? Jer oni ne bi nikad, pa za sebe radije biraju dućane u kojima odjeća kad je sniženje eto, stoji zgužvana na podu. A prije toga je izrađena u tvornicama najsiromašnijih zemalja na svijetu, gdje ljudi ručaju s poda (ako uopće ručaju?). To je odjeća koja je proputovala najmanje dva kontinenta, a svi koji su radili u barem jednom od takvih dućana, znaju da se u skladištu vuče po podu. Ali, neka, dućan je dućan, a u Lidlu se ne kupuje kožna jakna. 

Slučaj Heidi Klum u Lidlu ili koliko smo licemjerno društvo (фото 3)

Ne biste vjerovali, ali postoje ljudi koji odjeću kupuju na tržnicama, buticima oko tržnica, kineskim dućanima ili dućanima rabljenom odjećom. I živo im se fućka radi toga. Jedni vjerojatno pribjegavaju tim kanalima zbog slabe platežne moći, a druge, vjerujte mi, totalno nije briga jesu li njihove traperice s potpisom ili ne. Možda je nekima danas teško povjerovati u to, isto kao što je mnogima teško povjerovati da će netko svoju ušteđevinu spiskati na cipele od 7.234 kune. 

Na kraju ove tužne balade mene samo zanima kada se točno dogodio taj trenutak da toliko kritiziramo druge i brojimo im kune dok ih i sami nemamo dovoljno u džepu?

P.S. Ovo nije native PR članak za Lidl, ali bi mogao biti s obzirom na to da su u 11 godina na našem tržištu od 13 poslovnica došli na 90. Toliko o tome kako nitko ne kupuje u Lidlu. 

Povezani tekstovi

Buro 24/7 izbor

A.H.

  • Fotografija: Buro arhiva

Napišite komentar

Učitaj još