Traži

Vodič kroz shopping na Instagramu

Društvena mreža kao odličan alat za kupovinu

Vodič kroz shopping na Instagramu
Krajem prošle godine Instagram je uveo opciju putem oznake za direktan shopping komada koje vidimo na fotografijama omiljenih brendova. Međutim, opcija je za sada dostupna samo u SAD-u, no ipak postoji nekoliko načina na koje možete iskoristiti Instagram u svoju korist kad je u pitanju shopping

Opcija za shopping koju je Instagram uveo u studenom prošle godine omogućuje da putem oznake na fotografiji neke modne blogerice ili brenda, direktno dođete na link na kojem možete kupiti proizvod koji vas zanima (kao da nam je trebalo dodatnih poticaja da kupujemo više!). U novi projekt se odmah uključilo dvadesetak američkih brendova među kojima su Kate Spade, Warby and Parker i drugi. Međutim, budući da se radi o doista velikom projektu koji mora biti prilagođen zakonima pojedinih zemalja, Instagram ga je odlučio za sada zadržati samo na području SAD-a.

U Europi za sada do direktnog linka za shopping možemo doći samo putem oglasa. Oni su uklopljeni u naš feed i izgledaju kao dio sadržaja, ali im u vrhu stoji natpis “Sponsored”, dok se na dnu slike pojavljuje opcija “Shop now” putem koje možemo doći u online trgovinu brenda čiji se oglas prikazuje. A dok potpuna usluga za shopping na Instagramu ne stigne i do nas, postoji nekoliko zanimljivih trikova koje možete koristiti putem Instagrama za bolje iskustvo shoppinga na internetu.

Vodič kroz shopping na Instagramu (фото 1)

Spremajte komade u favorite

Sjajna opcija koju je Instagram uveo prošle godine jest spremanje fotografija. Budući da fotografije s Instagrama ne možemo legalno “skidati” te smo do sada bili osuđeni na screenshotanje, ova je opcija doista olakšala način na koji prikupljamo fotografije za inspiraciju.

Tako u svoju “Saved” rubriku možete spremiti zanimljive komade na koje ste naišli tijekom pregledavanja objava svojih prijatelja ili brendove koje ste otkrili pomoću hashtagova ili preporučenih profila korisnika. Kasnije se tako možete vratiti spremljenim fotografijama i koristiti tu rubriku kao svojevrsnu ploču za inspiraciju ili rubriku s trendovima koji su obilježili vaš Instagram profil.

Komunicirajte s dizajnerima

Brendovi poput ranije spomenute Kate Spade odgovaraju na komentare i poruke svojih kupaca te im se možete javiti ako imate neko specifično pitanje ili zahtjev. No, ova je mogućnost još korisnija kad su u pitanju manji brendovi i neovisni dizajneri koji kroz direktnu komunikaciju grade bolji odnos s kupcima. Tako se primjerice kod britanske dizajnerice Hermione de Paule koja izrađuje unikatne vjenčanice s bogatim vezom, putem Instagrama možete raspitati o cijenama i ostalim detaljima koji vas zanimaju o njenom brendu.

Vodič kroz shopping na Instagramu (фото 2)

Ulovite odlične vintage komade

Instagram je savršen alat za shopping vintage komada. Vlasnici takvih komada ne koriste Instagram samo kao trgovinu već i kao mapu za inspiraciju kroz koju demonstriraju kako nositi vintage komade, a nerijetko pišu i priče koje stoje iza njih. To vintage komadima daje dodatnu vrijednost jer doista možete osjetiti njihovu prošlost, glavnu karakteristiku koja ih razlikuje od odjeće iz masovne proizvodnje.

Pratite online trgovine

Ako kupujete dizajnerske komade u online trgovinama onda bi vam praćenje njihovih profila na Instagramu moglo pomoći u pretraživanju i prepoznavanju trendova. Brendovi poput Net-A-Portera, Farfetcha, MyTherese i drugih na svojim Instagram profilima objavljuju nove komade koji stižu u njihovu ponudu, ali i kako ih nositi. A još je korisnija činjenica da ćete na njihovim profilima najprije saznati kada počinju sniženja ili kada se u ponudu vraća neki popularan komad koji se rasprodao.

Povezani tekstovi

Buro 24/7 izbor

N.B.

  • Fotografija: Buro247hr arhiva

Napišite komentar

Učitaj još