Traži

H&M lansira novi brend namijenjen millennialsima

"Nyden"

H&M lansira novi brend namijenjen millennialsima

Tekst: E.G.

Švedski modni gigant promišljeno kreće po još snažniji utjecaj kod mlađih generacija, i to tako što će kolekcije novog brenda kreirati poznati ljudi koje smatraju svojevrsnim uzorima...

Dobro je poznato kako brendovi koji na svojoj strani imaju millennialse i generaciju Z mogu računati na uspjeh. Švedska grupacija H&M je svakako jedan od takvih brendova, a svojim novim poslovnim potezima dokazuju da je to smjer u kojem i dalje žele ići. Naime, upravo je predstavljen novi brend "Nyden", opisan kao brend namijenjen millennialsima. Na čelu brenda se nalazi Oscar Olsson (na slici gore), dizajner koji od 2013. godine u H&M, ali se držao daleko od očiju javnosti.

I dok još uvijek nije poznato kad možemo očekivati prvu kolekciju, jedno je sigurno - Olsson publici priča intrigantnu priču. U intervjuu za The Cut je tako istaknuo kako će brendovi morati prihvatiti da moć više nije u njihovim rukama, već u rukama tzv. plemena. Isto tako, svako pleme treba svog vođu. Prevedeno na jezik koji lakše razumijemo - millennialsi vole svoje uzore i vjerno ih prate. U tom smislu, "Nyden" će surađivati s poznatim imenima koji će kreirati svoje kolekcije za brend, poput glumice Noomi Rapace i tattoo majstora Dr. Wooa. Ako vas je sve ovo skupa zaintrigiralo, za sve vijesti se možete pretplatiti ovdje

Povezani tekstovi

Buro 24/7 izbor

  • Fotografija:
    Buro247.ua
Učitaj još