Traži

Nova kolekcija hrvatskog brenda mammii jewellery priziva proljeće

Les Fleurs Mélancoliques

Tekst: D.D.

Iako zadarska dizajnerica Maja Miletić ne kreira sezonske kolekcije, novi modeli nakita koje je predstavila prizivaju proljeće...

Osim što je kreirala komade nakita od mesinga, srebra, vermeila i pozlaćenog mesinga, dizajnerica je sama i fotografirala kampanju čije je zaštitno lice Stela Helena Vilhar. Kako bi nakit bio u prvom planu, manekenka ne nosi šminku, a kreatorica je htjela da kampanja izgleda stvarno, kao da je dokumentirana svakodnevica mammii djevojke. Iako je, kad je prije pet godina osnovala brend kreirala statement ogrlice, s vremenom je više pažnje počela pridavati izradi naušnica od metala, a upravo su takvi jednostavni modeli poput Penelope okruglih naušnica postali moderni klasici koje obožavaju brojne Hrvatice. Baš kao kampanja i kolekcija je svakodnevna, zapravo, inspirirana svakodnevnim motivima koji su za Zadranku sa zagrebačkom adresom čarobni jer su prepuni nostalgije i instantno je transportiraju u djetinjstvo.

"Klice koje uspijevaju izbiti i kroz najtvrđe tlo, skromni grah koji u sebi nosi simboliku ogromne hranjivosti i pouzdanosti, jaje kao simbol života i novog početka... Sve to i puno više inspiriralo me za nove modele." izjavila je Miletić. U glavi ove kreativke jednostavni motivi koje stalno susrećemo potiču razmišljanje o životnim ciklusima kroz koje se krećemo puni melankolije, a baš zato kolekcija nosi naziv "Les Fleurs Mélancoliques". Dizajnerica je krajem prošle godine putovala u Pariz, gdje je na Tjednu mode predstavila svoj brend nakita i kolekciju "express/express", a na njezine modele "oko su bacili" i ljudi iz britanskog Voguea. Nakon nove kolekcije, ne sumnjamo da slijedi još puno uspjeha za dizajnericu i njezin nakit. Svi modeli mogu se pogledati i naručiti putem Facebooka i Instagrama brenda. 

 

Povezani tekstovi

Buro 24/7 izbor

  • Fotografija:
    Maja Miletić
Učitaj još