Traži

Pastelni san Mansura Gavriela

Kolekcija koja će se dobro prodati

Tekst: A.P.


Fotografija: imaxtree

Mansur Gavriel je jedan od onih brendova koji je svoju popularnost stjecao postepeno, prvo među chic Njujorčankama koje su se pomamile za njihovim minimalističkim torbama u bojama bombona, a potom su postali otkriće svijeta zahvaljujući Instagramu i navali "millennial pink" nijanse u koju su se idealno uklopili svojom paletom. Odjednom je svaki modni portal pisao o novom njujorškom brendu čije torbe nose svi, a ne koštaju pravo bogatstvo. Kolekcija odjeće je bila logičan slijed događaja, a estetika je vjerno pratila minimalistički kod brenda koji su nametnuli u modnim dodacima. Zanimljivo je za vidjeti kako se Floriana Gavriel i Rachel Mansur dizajnerski razvijaju i dobivaju samopouzdanje da u realnost pretoče sve ideje. Te ideje su uvijek praktične i dizajnerice se ne zanose previše s eksperimentima, ali napredak je očit svima. Potvrdit će to i svi modni urednici koji su jučer pratili njihovu jesensku kolekciju koja je izgledala kao pastelni san. Izrazito sofisticirani krojevi i pametno složeni slojeviti stajlinzi čine jesensku kolekciju sigurnim hitom na svim e-commerce platformama gdje se Mansur Gavriel prodaje. Koja žena ne bi prošetala gradom u mekanom ružičastom kaputu od umjetnog krzna i balerinkama? Ili možda u kombinaciji vunene bijele haljine, kaputa boje cappuccina i gležnjačama u istoj nijansi? Ako sve upotpunite nekom kvalitetnom torbom s njihovim potpisom imate stajling za deset.

Zimmermann

Australski brend je daleko dogurao od kupaćih kostima, parea i ljetnih haljinica koje su bile polazna točka za prepoznavanje brenda na globalnom tržištu. Zimmermann je danas definitivno najjači predstavnik Australije s bezbroj prodajnih mjesta diljem svijeta (kako online, tako i u concept dućanima). Njihov recept je jednostavan - razigrana ženstvena odjeća s malo boho prizvuka koju žene vole i koja je jako Instagram worthy. Koliko ste postova ovo ljeto vidjeli a da je na njima neka it djevojka nosila Zimmermann haljinu s volanima? Vjerojatno stotine. U novoj kolekciji prikazanoj na njujorškom Tjednu mode smo vidjeli svakakvih utjecaja od westerna do 90-ih, ali sve prilagođeno tom ležernom australskom stilu. Dizajnerski gledano ne možemo govoriti o nekom pomaku. Ovo je komercijalni brend koji je isključivo u službi želja kupaca i sumnjamo da će se ta igra promijeniti.

Proenza Schouler


Proenza Schouler su vratili svoju reviju u New York nakon kratke pariške avanture koja im je bila nužno potrebna. Baš poput kuće Rodarte i PS su odlučili da je vrijeme da njihova estetika opet zaživi na domaćem terenu koji im je i bio odskočna daska u modnoj industriji uz veliki blagoslov Anne Wintour koja ih je gurala od samih početaka. Iza scene dizajneri su kazali da nisu željeli upasti u zamku kreative koja gubi doticaj sa ženama, što je čest slučaj kod dizajnera koji se u jednom trenutku zasite tog komercijalnog segmenta mode i žele se vratiti na početak karijere kada je sve bilo podređeno dokazivanju talenta i vizije. Nažalost, prošla su vremena kada su si dizajneri mogli dozvoliti ono što si je dozvoljavao Galliano u 90-ima. Čak i couture je postao nosiv bez nekih ekstravagancija u kojima možemo uživati s jasnom idejom da se to nigdje ne može vidjeti osim u nekom raskošnom editorialu u Vogueu. FYI ni Vogue više nema nekih editorijala s odjećom koju ne možete zamisliti u stvarnom životu. S tim na umu Lazaro Hernandez i Jack McCoolough su krenuli od realnih potreba jedne urbane žene. Što nosi? Koliko joj treba vremena da se odjene? Kakve je sve prilike očekuju tijekom dana? Kao okosnicu kolekcije su uzeli dobri stari traper koji su iskoristili na svaki mogući način (suknje, haljine, košulje, strogo krojeni sakoi, baloneri). Kolekcija je lišena boja i tog "proljetnog" duha koji smo viđali ovih dana na pisti njujorškog Tjedna mode, što je dobar odmak za sve žene koji nužno ne vežu cvijeće i proljeće kao neraskidiv par. Ova kolekcija je namijenjena ženama koje kupuju klasike, žele izgledati moderno i cijene dizajn. Proenzu ne kupuju žene koje nose aktualne brendove poput Guccija ili Off-Whitea. Prije će zainteresirati one koji su donedavno kupovali Celine dok ga je vodila Phoebe Philo.

 

 

Povezani tekstovi

Buro 24/7 izbor

Napišite komentar

više