Traži

Povratak gumice za kosu iz 90-ih

Tzv. scrunchie

Sjećate li se epizode "Seksa i grada" kada se Carrie posvađa s dečkom (Jack Berger) oko gumice za kosu presvučene baršunom koje su bile popularne 90-ih?

Famozna "scrunchie" kako je Amerikanci zovu, ima veliki povratak i to u resort kolekciji Demne Gvasalije za kuću Balenciaga. Gvasalia ima tu sposobnost da na jednom mjestu okupi sve nekoć mrske dodatke koje su trendseterice gledale s prijezirom i proda ih pod dizajnersko rješenje, koje onda astronomski naplati. Mislite li da će Balenciagina gumica za kosu koštati 20 kuna? Sigurno neće. Koštat će kakvih 50-100 dolara i kupit će je svaka druga djevojka koju viđamo na ulicama za vrijeme Tjedana mode. Ista je stvar s torbama koje je u ovoj kolekciji oplemenio turističkim fotografijama gradova. Radi se o plastičnim shopping torbama kakve je predstavio prije koju sezonu, ali u verziji s prugicama. Što se kolekcije odjeće tiče tu su bestselleri prijašnjih sezona. Famozna stola s logotipom, čizme/čarape koje su pokrenule globalni trend, cvjetne haljine, pletivo i predimenzionirane pernate jakne čiji je kroj ove zime kopirala svaka high street kuća. Logomanija je i dalje važna stavka Gvasalijinog izričaja te će sve ponosne vlasnice ovih komada hodati gradom kao Balenciagina reklama. Barem ih nitko neće pitati što imaju na sebi.

 

Povezani tekstovi

Buro 24/7 izbor

A.P.

Napišite komentar

Učitaj još