Traži

Sestre Šopar predstavile novu kolekciju na zagrebačkim ulicama

Kampanja koja priziva ljeto

Sestre Šopar predstavile novu kolekciju na zagrebačkim ulicama

Editor: A.P.

Uz dugačke svilene haljine prožete neizostavnim ručnim radom, prozračne kombinezone te ostale komade izrađene od pomno biranih materijala, sestre su predstavile i nešto sasvim novo - liniju modnih dodataka. Odlučile su svoju već prepoznatljivu povezanost s rodnim Pagom prenijeti i na SOPAR modne dodatke. Na ručno rađenu pločicu od srebra nataknule su prekrasnu, također ručno rađenu pašku čipku. Naušnice su izrađene u dvije boje, crnoj i bijeloj te u dvije veličine. Veća naušnica latinskog ime SOL sto u prijevodu znači "sunce" zamišljena je da se nosi samo jedna, dok manje naušnice SAL koje su u prijevodu "sol" dolaze u paru. Utkane u višestoljetnoj tradiciji, sestre su kreirale komad nakita koji je suvremeni i bezvremenski. Helena Šurić, glavni "booking director" američkog Voguea, premijerno je nosila naušnice SAL u bijeloj boji na MET GALA večeri u New Yorku prošli tjedan.

soapr

Za fotografije kampanje pobrinuo se mladi i talentirani Filip Koludrović, s kojim je Helena nedavno snimila naslovnicu časopisa Elle.  Uz Helenu i Tamaru u kampanji se pojavljuje i mlada uzdanica agencije Midiken, Andrea Jurić koja je svoju karijeru krenula graditi u Londonu. Za šminku se pobrinula Simona Antunović, frizuru Helena Blatančić iz salona Teuta, a manikuru Maja Lamesic iz salona Nokteraj.

sopar

sopar

sopar

sopar

sopar

sopar

sopar

sopar

 

Povezani tekstovi

Buro 24/7 izbor

  • Fotografija:
    Filip Koludrović

Napišite komentar

Učitaj još