Traži

Tjedan mode u Londonu: Anya Hindmarch, Mulberry, Mary Katrantzou

Jesen/zima 2017.

Tjedan mode u Londonu: Anya Hindmarch, Mulberry, Mary Katrantzou
Nedjelja na Tjednu mode u Londonu je donijela niz odličnih novih kolekcija za jesen/zimu 2017.

Ukupno je održano čak 18 revija, a mi smo izdvojili one Anye Hindmarch, Mulberryja i Mary Katrantzou.

Anya Hindmarch

Hindmarch je za ovu novu kolekciju inspiraciju potražila u švedskom tradicionalnom odijevanju. Na kapute i haljine je tako pričvrstila motive cvijeća i srca u stilu švedskih folk motiva, koristila je mnogo krzna te tradicionalne geometrijske motive za debelo pletene pulovere koje je kombinirala sa silikonskim gaćicama visokog struke što je bio jedan od najzanimljivijih momenata kolekcije. Kaputi su apsolutno dominirali kolekcijom. Od ostalih odjevnih predmeta pojavili su se samo spomenuti puloveri, tople majice od ovčjeg krzna i pleteni kombinezoni koju su ličili više na dio donjeg rublja nego na samostalne odjevne predmete. Hindmarch je u tom dijelu možda podbacila, no teksture i boje koje je ponudila neodoljivo su podsjećale na način na koji to čini velika Miuccia Prada. Dizajnerica je kombinirala vunu i brušenu kožu, neopren i glatku kožu, krzno i pletivo, već spomenuti silikon, lakiranu kožu, a kombinacija krzna, vune, kože i teksturirane felpe kod kratkih jakni čak je i sumnjivo podsjećala na kožne jakne koje je Prada predstavila u svojoj kolekciji za proljeće 2017. No, cijela je kolekcija doista izgledala povezano čak i kod kolorita koji se kretao od svijetloplave i narančaste do raznih tonova ružičaste i žute. U galeriji pogledajte cijelu kolekciju:

Mulberry

Mulberryjev kreativni direktor Johnny Coca, ove je sezone odlučio pratiti trendove pa je početak kolekcije ličio više na Gvasalijinu Balenciagu nego na Mulberry. Ideja je bila dobra - htio je predstaviti neke klasike u odijevanju Engleza pa je tako krenuo s kariranim haljinama, odijelima i kostimima u stilu Margaret Thatcher, no otišao je predaleko u podilaženju trendovima širokih ramena i cijelog kroja općenito, pa je svih tih 14 modela izgledalo kao dio Gvasalijine prve kolekcije za Balenciagu. Drugi dio kolekcije je bio bolji. Coca se opustio i okrenuo se gotovo isključivo "A" silueti. To je rezultiralo time da smo na pisti vidjeli pončo od proštepanog tafta, opuštene duge haljine od sjajne svile ili one matirane izvezene bogatim cvjetnim uzorkom. Uz svilu, u tom drugom dijelu pojavljuje se i pletivo, točnije uske haljine prekrivene "tabletićima" ispod kojih je provirivalo rublje izrađeno u istoj tehnici. Zanimljiva priča s nešto lošijom realizacijom. U galeriji pogledajte cijelu kolekciju:

Mary Katrantzou

Najnoviju kolekciju svog brenda Mary Katrantzou je predstavila u londonskom Tateu uz zvukove Kraljevskog filharmonijskog orkestra koji je svirao uživo tijekom revije. Inspirirao ju je rad Walta Disneyja iz četrdesetih godina prošlog stoljeća, a to se vidjelo već u samoj atmosferi, a onda, naravno, i u svakom detalju kolekcije. Na pisti u Tateu smo tako vidjeli kostime u stilu Mary Poppins modernizirane proširenim ramenima i kombinacijom tekstura i uzoraka što je Katrantzouina specijalnost. Bilo je onda tu i kaputa s krznenim ovratnicima u jarkim bojama sa cvjetnim aplikacijama od obojene prozirne plastike, zatim odijela i kaputa od brokata s motivima labudova, a prema kraju revije su reference postajale još doslovnije.

Katrantzou je tako prema kraju na pistu počela puštati haljine koje su izgledale poput slikarskog platna na kojem je dizajnerica stvorila sliku malenim perlama, svjetlucavim ljuskicama, nojevim perjem, ali i printom koji je ipak njezino glavno sredstvo izražavanja i umjetnički je medij koji bez nje vjerojatno ne bi imao tako čvrsto mjesto u modi. Na slikama koje je stvorila vidjeli smo Disneyeve princeze Ariel, Pepeljugu, Zvončicu i druge, ali i atmosferične scene koje se pojavljuju u tim animiranim filmovima kao što je odraz mjeseca u jezeru prepunom cvijeća lotusa, zvjezdano nebo, nadljudske transformacije likova koje su uvijek prikazane kao čarobni događaji kakvi postoje samo u bajkama. Katrantzou je to prenijela doslovno što nerijetko može biti problematično, ali učinila je to iznimno vješto i smisleno i pritom ostala dosljedna sebi. U galeriji pogledajte cijelu kolekciju:

Povezani tekstovi

Buro 24/7 izbor

Nives Bošnjak

  • Fotografija: Imaxtree

Napišite komentar

Učitaj još