Traži

Trenirke na njujorškom Tjednu mode? Najavljena prva revija Juicy Couture!

Po prvi puta na pisti

Trenirke na njujorškom Tjednu mode? Najavljena prva revija Juicy Couture!
Brend osnovan prije nešto više od 10 godina, koji je vrhunac slave doživio na početku milenija kad se zvijezde poput Paris Hilton, Victorije Beckham, Jennifer Lopez i Kim Kardashian West nisu skidale iz plišanih trenirki u pastelnim bojama, održat će svoju prvu modnu reviju...

Od desete obljetnice osnivanja brenda, Juicy Couture pokušava se vratiti u svijet mode na velika vrata. U pomoć su najprije pozvali streetwear dizajnera Demnu Gvasaliju, koji je komade u sportskom stilu iz kolekcije Vetements x Juicy Couture prikazao na pisti pariškog Tjedna visoke mode. Nakon suradnje za proljeće 2017. godine, brend je predstavio kolekciju plišanih trenirki s natpisima "Be Juicy" koja priziva 2000-e godine, a glavna zvijezda kampanje bila je r'n'b glazbenica Tinashe. Ništa manje aktivni nisu bili ni krajem godine - svjetlo dana ugledale su trenirke od kašmira dostupne ekskluzivno na online dućanu Farfetch. Modele u bež, sivoj i bijeloj boji osmislila je kreativna direktorica brenda Jamie Mizrahi, a samo je 24 hoodieja i donjih dijelova trenirki u tri boje dostupno za online kupnju - po cijenama od 350, odnosno 300 eura.

Rihanna u trenirci Vetements x Juicy Couture

Na revitalizaciji brenda kreativna direktorica radila je prošle godine kroz mrežu influencerica poput Rihanne, Chiare Ferragni, Kylie Jenner i Selene Gomez, koje su ponovno počele nositi plišane komplete baš poput Kim Kardashian West i Paris Hilton, kojima je početkom milenija Juicy Couture bio omiljena modna marka.

Thylane Blondeau u aktualnoj kampanji brenda

Tim imenima se prije nekoliko dana pridružila nekadašnja "najljepša djevojčica na svijetu" 16-godišnja Francuskinja Thylane Blondeau, kao zaštitno lice kampanje za proljeće/ljeto 2018. Zvijezda u nastajanju privući će mlađu publiku, koja se rodila otprilike u vrhuncu slave plišanih trenirku u pastelnim bojama, a marketingu brenda svakako pomaže i nostalgija za 90-ima te trend logomanije. Jedan od statusnih simbola s početka milenija "iz naftalina" je  izvukla kompanija Authentic Brands Groups koja je 2015. godine kupila američki brend i opasno počela raditi na popularizaciji pomalo zaboravljene marke. Novim potezom - revijom na Tjednu mode - zasigurno će privući pozornost neke nove publike.

Kolekcija Juicy Couture za proljeće/ljeto 2018.

Američka marka će, kako prenosi portal Business of Fashion, održati prvu samostalnu reviju u New Yorku 8. veljače. Po prvi puta će debitirati na pisti jednog od najvažnijih svjetskih modnih događanja, a okosnica kolekcije bit će upravo trenirke. Predstavit će se i "ozbiljniji" komadi iz linije Juicy Couture Black Label te oni casual Juicy by Juicy Couture.

Povezani tekstovi

Buro 24/7 izbor

D.D.

  • Fotografija: Instagram

Napišite komentar

Učitaj još