Traži

Trenirke na njujorškom Tjednu mode? Najavljena prva revija Juicy Couture!

Po prvi puta na pisti

Trenirke na njujorškom Tjednu mode? Najavljena prva revija Juicy Couture!

Tekst: D.D.

Brend osnovan prije nešto više od 10 godina, koji je vrhunac slave doživio na početku milenija kad se zvijezde poput Paris Hilton, Victorije Beckham, Jennifer Lopez i Kim Kardashian West nisu skidale iz plišanih trenirki u pastelnim bojama, održat će svoju prvu modnu reviju...

Od desete obljetnice osnivanja brenda, Juicy Couture pokušava se vratiti u svijet mode na velika vrata. U pomoć su najprije pozvali streetwear dizajnera Demnu Gvasaliju, koji je komade u sportskom stilu iz kolekcije Vetements x Juicy Couture prikazao na pisti pariškog Tjedna visoke mode. Nakon suradnje za proljeće 2017. godine, brend je predstavio kolekciju plišanih trenirki s natpisima "Be Juicy" koja priziva 2000-e godine, a glavna zvijezda kampanje bila je r'n'b glazbenica Tinashe. Ništa manje aktivni nisu bili ni krajem godine - svjetlo dana ugledale su trenirke od kašmira dostupne ekskluzivno na online dućanu Farfetch. Modele u bež, sivoj i bijeloj boji osmislila je kreativna direktorica brenda Jamie Mizrahi, a samo je 24 hoodieja i donjih dijelova trenirki u tri boje dostupno za online kupnju - po cijenama od 350, odnosno 300 eura.

Rihanna u trenirci Vetements x Juicy Couture

Na revitalizaciji brenda kreativna direktorica radila je prošle godine kroz mrežu influencerica poput Rihanne, Chiare Ferragni, Kylie Jenner i Selene Gomez, koje su ponovno počele nositi plišane komplete baš poput Kim Kardashian West i Paris Hilton, kojima je početkom milenija Juicy Couture bio omiljena modna marka.

Thylane Blondeau u aktualnoj kampanji brenda

Tim imenima se prije nekoliko dana pridružila nekadašnja "najljepša djevojčica na svijetu" 16-godišnja Francuskinja Thylane Blondeau, kao zaštitno lice kampanje za proljeće/ljeto 2018. Zvijezda u nastajanju privući će mlađu publiku, koja se rodila otprilike u vrhuncu slave plišanih trenirku u pastelnim bojama, a marketingu brenda svakako pomaže i nostalgija za 90-ima te trend logomanije. Jedan od statusnih simbola s početka milenija "iz naftalina" je  izvukla kompanija Authentic Brands Groups koja je 2015. godine kupila američki brend i opasno počela raditi na popularizaciji pomalo zaboravljene marke. Novim potezom - revijom na Tjednu mode - zasigurno će privući pozornost neke nove publike.

Kolekcija Juicy Couture za proljeće/ljeto 2018.

Američka marka će, kako prenosi portal Business of Fashion, održati prvu samostalnu reviju u New Yorku 8. veljače. Po prvi puta će debitirati na pisti jednog od najvažnijih svjetskih modnih događanja, a okosnica kolekcije bit će upravo trenirke. Predstavit će se i "ozbiljniji" komadi iz linije Juicy Couture Black Label te oni casual Juicy by Juicy Couture.

Povezani tekstovi

Buro 24/7 izbor

  • Fotografija:
    Instagram
Učitaj još