Dolce & Gabbana, Kim Kardashian i slučaj stare slave

Kim Kardashian je opet poslužila kao dobar marketinški alat za predstavljanje nove kolekcije brenda Dolce & Gabbana iako smo na pisti vidjeli sve što su prikazali u posljednjih 30 godina
27.02.2023.
IMAGE SOURCE: imaxtree

U modi se nema što za izmisliti i činjenica je da se većina kuća referira na vlastite kolekcije od prije tridesetak godina. Dolce &Gabbana su u tog segmentu konzistentni jer nam se čini da već sezonama gledamo istu reviju s minimalnim preinakama. Njihovo najplodnije razdoblje u vidu kreativnosti je bilo 2000-ih i iz te ere smo dobili one seksepilne korzetirane haljine koje i danas svi dijele na nostalgičnim Instagram profilima. U posljednje dvije godine te iste haljine se stalno pojavljuju na pisti u nekim prepravljenim izdanjima. Prošle sezone je u njihovu arhivu ušla Kim Kardashian i odabrala ikoničke komade koje su preradili po njenim uputama i pustili ih na pistu. Kardashian je i ove godine odradila sve pr aktivnosti koje su skrenule pozornost na reviju.

Točnije skrenule su pozornost s revije i činjenice da smo ove modele već vidjeli u dvadeset verzija. Nemamo podatke o prodaji, ali je primjetno da su isključivo koncentrirani na obitelj Kardashian kao izvor digitalnog marketinga. Što smo vidjeli na pisti? Niz haljina od tila i čipke u bijeloj, crnoj i crvenoj i nekoliko oversized kaputa od vune i umjetnog krzna. Sve je nosivo, seksi i ništa nije novo.

SAZNAJ VIŠE: