Traži

Doznali smo sve o austrijskom beauty brendu o kojem trenutno svi pričaju

Doznali smo sve o austrijskom beauty brendu o kojem trenutno svi pričaju

Susanne Kaufmann Natural Comestics

Tekst: E.G.


Fotografija: PR

Suprotno onome na što bi često ukazivalo stanje na našim računima, dobre kozmetike nikad ne može biti previše. Većina nas već kroz dvadesete godine odredi neku svoju standardnu beauty rutinu koje se uglavnom pridržava, a ona uključuje i pronalazak brendova kojima ćemo biti vjerni. Međutim, rijetko će tko ostati imun na sva ta nova pakiranja i formule beauty preparata koje viđamo na društvenim mrežama ili o kojima slušamo od ljudi kojima vjerujemo. Da, možda nema neke pretjerane logike u tome da tražimo novu kremu za lice ako nam ova koju trenutno koristimo savršeno odgovara, ali uvijek možemo otići u drugom smjeru i ustanoviti kako možda postoje još bolje opcija, samo ih još nismo otkrili. Bilo kako bilo, mi smo baš ovih dana zamijetili još jedan beauty brend o kojem pričaju mnogi pravi poznavatelji. Riječ je o austrijskom brendu Susanne Kaufmann, nazvanom po svojoj utemeljiteljici. Naime, kako poručuju iz brenda, upravo su tim potezom htjeli naglasiti kako će zagovarati iste principe kojima je ona vjerna u svom privatnom životu- korištenje moći prirode, inzistiranje na kvaliteti te na održivom načinu poslovanja.

Susanne Kaufmann

Brend je lansiran 2003. godine, a glavni je cilj oduvijek bio ponuditi najefikasnije proizvode, a Susanne Kaufmann čvrsto vjeruje da oni moraju biti potpuno prirodnog sastava. Na takvu je filozofiju sigurno utjecalo okruženje u kojem je odrasla; riječ je o Bregenzerwaldu, pitoresknom mjestašcu u austrijskim Alpama, gdje je njena obitelj imala hotel. Kad ga je preuzela s 23 godine, odlučila je da će gostima nadalje nuditi signature beauty proizvode, načinjene od bilja koje ih okružuje. Posebno ih ističe i činjenica da sadrže od 2 do 4 puta višu koncentraciju aktivnih sastojaka u odnosu na druge proizvode, kao i 10 puta više funkcionalnih sastojaka u jednom proizvodu. Pregledavajući Instagram profil brenda, posebno su nam se svidjele dvije stvari; prva je njihovo temeljito educiranje pratitelja o ovom ili onom proizvodu, a drugo je činjenica da u svojoj ponudi sadrže i brojne proizvode koje većina drugih brendova nema.

Upravo su njihova slavna ulja stekla najveću popularnost među korisnicima- možete pronaći sve od ulja za opuštanje zglobova nakon treninga, preko detox ulja i ulja s antioksidativnim svojstvima, pa sve do ulja protiv strija i ulja koje zaglađuje kožu. Obzirom na sastojke i proces proizvodnje, cijene su im vrlo korektne, pa ćete 100 ml ulja platiti 31 eura. Osim ulja, imaju i sjajne pilinge za tijelo, kreme sa SPF-om, liniju za problematičnu kožu lica i brojne druge varijante, a sve ih možete pronaći ovdje

Napišite komentar

više