Traži

Ovo je 5 najzanimljivijih beauty suradnji godine

Ovo je 5 najzanimljivijih beauty suradnji godine

Što nam se sve sprema?

Tekst: E.G.


Fotografija: Buro247.ru,
pr

Jako im se veselimo i jedva ih čekamo probati!

Iako suradnje između kozmetičkih brendova i poznatih osoba nisu nova pojava, činjenica je da ih nikada nije bilo toliko. Štoviše, neke su bile toliko uspješne da su ponukale lica kampanja da i sama pokrenu svoje linije. Danas je gotovo nemoguće pronaći osobu s holivudske A liste koja iza sebe nema barem jednu suradnju ovakvog tipa, a udružuju se i snage nekoliko brendova. U tom smislu, godina pred nama je posebno zanimljiva, a u nastavku vam donosimo pet velikih suradnja o kojima se priče i koje će nesumnjivo postati tržišni hit.

Tom Ford x Isamaya Ffrench

Slavni dizajner je prethodno već posvetio jedan ruž vizažistici Isamayi Ffrench, a sad su zajedno predstavili i cijelu kolekciju. Sastoji se od 20 sjenila za oči u odvažnim nijansama, kao i neobičnim bojama maskare i sjajila za usne. 

NARS x Erdem

Omiljeni brendovi brojnih it djevojaka su udružili snage i predstavili neopisivo šarmantnu kolekciju šminke. U fokusu cijele priče se nalazi cvijeće, a javnosti je predstavljeno 13 proizvoda, a neke kuće NARS u svojoj ponudi predstavlja po prvi put.

MAC x Jeremy Scott

Modni dizajner Jeremy Scott je svoju suradnju s kozmetičkim gigantom najavio na press konferenciji u New Yorku u veljači. Kako je objašnjeno, kolekcija je inspirirana pop glazbom osamdesetih godina, a posebna je pozornost posvećena pakiranju i bojama. 

Too Faced Cosmetics x Kat Von D Beauty

Dva moćna, ali i potpuno različita kozmetička brenda, uspjela su pronaći zajednički jezik. Točnije, čine to već po drugi put. Naime, ranije su već predstavili paletu sjenila za oči u obliku srca podijeljenog na dva dijela, dok detalji novog projekta još uvijek nisu poznati. Ipak, sigurno je da možemo očekivati mnogo!

KKW x Mario Dedivanovic

Vjerojatno najpoznatija žena svijeta, Kim Kardashian West, ne prestaje nizati poslovne uspjehe. Nakon niza kolekcija s vlastitim potpisom, sad je surađivala i s Mariom Dedivanovicem, čovjekom koji je godinama zadužen za njenu šminku. Kolekcija se sastoji od sjenila za oči, ruževa i sjajila, a ne treba ni spominjati da je prvo izdanje rasprodano kroz 40 minuta do lansiranja. 

Povezani tekstovi

Buro 24/7 izbor