Traži

Predmet žudnje: Gucci The Alchemist’s Garden kolekcija parfema

Predmet žudnje: Gucci The Alchemist’s Garden kolekcija parfema

Must-have mirisi sezone

Tekst: E.G.


Fotografija: PR

Ljubitelje parfema diljem svijeta je razveselila još jedna jako lijepa vijest. Kuća Gucci je, naime, predstavila posve posebnu kolekciju parfema, naziva "The Alchemist’s Garden", i potpuno smo sigurni da će postati pravi hit. Zašto? Pa, i prije nego smo stigli probati ove parfeme, uočili smo njihov elegantni vintage dizajn, kojeg ćemo definitivno viđati u razno raznim scenografijama na Instagramima influencera. No, vratimo se na početak priče. Svi znamo da je Alessandro Michele talentirani modni kreator, no tek rijetki znaju da su njegova druga strast upravo parfemi. Otkako je došao na čelo kuće, predstavljeni su parfemi iz serije "Bloom", a sad je otkriveno i 14 novih, nastalih u suradnji s cijenjenim parfumerom Albertom Morillasom. Kako smo već spomenuli, puno je truda položeno u dizajn ambalaže, koja izgleda kao da bi mogla biti dio kakvog ljekarničkog asortimana iz prošlih vremena, i svaka bočica ima neku svoju priču.

Kolekcija tako donosi sedam parfema, tri parfumirane vode te četiri parfumirana ulja, od kojih svaki predstavlja drugu životinju i drugu osobnost. Posebno je zanimljivo spomenuti kako se mirisi mogu međusobno kombinirati, pa entuzijasti zapravo imaju prilike isprobati čak 48 različitih kombinacija. Kako je objasnio sam parfumer, Alberto Morillas, ova kolekcija slavi sirove sastojke i priče koje oni donose. Oud, ambra, iris, mimoza i ruža- svaki je takav miris povezan s nekim našim sjećanjem. Može to biti šetnja Rimom dok mimoze cvatu ili obična šetnja šumom, a poanta je da se igramo mirisima dok ne pronađemo kombinaciju koja nam najbolje odgovara. Kolekcija dolazi uz zavodljivu video kampanju koju je snimao Colin Dodgson, a u kojoj se aludira ne neke od naziva mirisa iz kolekcije, kao što su The Voice Of The Snake, Tears Of Iris ili pak The Last Day Of Summer.

Michele je, pak, rekao kako se u stvaranju parfema s Morillasom htio koncentrirati na "arheologiju" parfema. Sve je počelo s ljubičicom i esencija koje dolaze od cvijeća, jer upravo takve prirodne esencije bude nešto posebno u nama. Dodao je kako su prilikom vizualiziranja krajnjeg proizvoda na umu imali povratak kući s ljetovanja. Primjerice, kakav je miris grada poslije ljetne kiše? "Bilo je zabavno raditi poput starih parfemskih stručnjaka, s mirisima i esencijama koje podsjećaju na alkemiju", zaključio je Michele. Parfemi će stajati oko 240 funti, parfumirane vodice 180 funti, dok će se uljne varijante prodavati po cijeni od 295 funti. 

Napišite komentar

više