Search

Rijetka pojava: ova iskrena beauty blogerica objavljuje samo proizvode u koje vjeruje

Rijetka pojava: ova iskrena beauty blogerica objavljuje samo proizvode u koje vjeruje

Kod nje nema plaćenih oglasa

Tekst: D.D.


Image: Instagram

Bivšu modnu urednicu magazina AnOther i Dazed and Confused i fotografkinju mogli bismo nazvati "anti-influencericom" - Yana Sheptovetskaya na svojem Instagramu objavljuje samo beauty proizvode kojima vjeruje. Na feedu @gelcream nećete vidjeti reklame ili plaćene oglase koji su ovu Ruskinju do te mjere živcirali da je unfollowala sve koji ih objavljuju. Njezine iskrene reviewove preparativnih i dekorativnih beauty proizvoda i kozmetičkih kuća svakodnevno čita više od 84.000 pratitelja, a sve je počelo iz čiste dosade.

Rijetka pojava: ova iskrena beauty blogerica objavljuje samo proizvode u koje vjeruje (фото 1)

Od svibnja 2016. godine stvara kvalitetan i iskren sadržaj za kojim mnogi na društvenoj mreži Instagram žude. Popularnost ove blogerice s adresom u San Franciscu dovela je i do toga da putem svoje stranice GelCream prodaje t-shirteve s natpisom njezina beauty bloga. To je, ujedno, i jedini način zarade koji ima od svojeg bloga.

Rijetka pojava: ova iskrena beauty blogerica objavljuje samo proizvode u koje vjeruje (фото 2)

Na svim je njezinim kanalima istaknuta jasna poruka brendovima - ne šaljite besplatne proizvode, a ako ih pošaljete, budite sigurni da će te dobiti iskrenu kritiku ili pohvalu te ocjenu od 1 do 5. Na svojem se profilu Sheptovetskaya dotaknula millennial brenda Glossier, kao i parfema KKW Beauty koji nije dobio riječi hvale. Na njezinu je kritiku oštro reagirala frizerka klana Kardashian Jen Atkin, a fanovi su stali u obranu svoje omiljene blogerice.

Rijetka pojava: ova iskrena beauty blogerica objavljuje samo proizvode u koje vjeruje (фото 3)

Profil GelCream pravi je melem za dušu, ali i oči - svi postovi izgledaju jednako, a sastoje se od ruku beauty blogerice koja drži neki od make-up ili preparativnih kozmetičkih proizvoda. Nadamo se da će pokrenuti novi trend na Instagramu te da će se i ostale influencerice okrenuti proizvodima i brendovima u koje zaista vjeruju.

Related articles

Buro 24/7 Selection

Leave a comment

više