Traži

Otkrijte Uomu- novi beauty brend o kojem trenutno pričaju svi insajderi

Otkrijte Uomu- novi beauty brend o kojem trenutno pričaju svi insajderi

Inkluzivnost na još višoj razini

Tekst: E.G.


Fotografija: PR,
Instagram

Složit ćemo se da brendova koji proklamiraju inkluzivnost kao jednu od vodećih vrijednosti danas na tržištu ne nedostaje, pogotovo onih s predznakom "beauty". Ipak, znamo i da to što nešto nominalno postoji u izobilju zapravo ne treba značiti previše- praksa nam upravo često to ne potvrđuje. Brendovi poput Rihanninog Fenty Beautyja, Diora i Narsa velik dio svoje komunikacije prema klijentima usmjeravaju na priču o tome kako ćete kod njih pronaći sve moguće nijanse, primjerice, tekućeg pudera, neovisno o boji vaše kože ili specifičnim potrebama. Ovdje dolazimo do prvog potencijalnog problema; zagovaranje inkluzivnosti kao vrijednosti je jedna stvar, a holistički pristup inkluzivnosti, koji podrazumijeva da je inkluzivnost u njegovim temeljima od samog početka, nešto je sasvim drugo. Upravo tu na scenu stupa Uoma Beauty.

Kako je objasnila osnivačica brenda, Sharon Chuter, "razni brendovi pokušavaju biti inkluzivni, ali na kraju sve skupa ispadne površno. Timovi ljudi koji rade na tim proizvodima uopće ne čine pripadnici etničkih (ili nekih drugih) manjina. Kako je moguće stvoriti rješenje za problem koji ne razumiješ? Upravo je to pitanje ono koje me nagnalo na osnivanje brenda Uoma Beauty." Ako govorimo o konkretnim činjenicama i brojkama koje trebate znati kad pričamo o ovom brendu, one su sljedeće: u svojoj ponudi imaju čak 51 nijansu tekućeg pudera i 6 različitih formulacija svakog, ovisno o tonu i tipu kože.

Chuter je nadalje istaknula kako zamišlja budućnost u kojoj ćemo prigrliti raznolikost kao izraz ujedinjenja, koliko god to nekome na prvu zvučalo paradoksalno. Jedini način da postanemo bolje društvo je tako što ćemo svima dopustiti da budu autentični, a da zbog toga ne budu diskriminirani ni na koji način. Ostati vjeran sebi i onom što jesi, a svejedno biti u mogućnosti dobiti jednake šanse i "mjesto za stolom" je ono što smatra ključnim, dok na kraju dodaje i kako je brend trenutno u procesu otkrivanja kako to mjesto zapravo izgleda. Mi ćemo još dodati kako, s obzirom na hype koji se oko njih stvorio i razrađenu priču koju kao brend imaju, uopće ne sumnjamo da će se za tim stolom i zadržati.

Povezani tekstovi

Buro 24/7 izbor

Napišite komentar

više