Search

6 jednostavnih pravila koja će celulit \"držati na ledu\"

6 jednostavnih pravila koja će celulit "držati na ledu"

Tekst: BURO.


Image: BURO.

Iako svim srcem podržavamo pokret body neutrality, teško da ćete naći ženu koja je sretna pojavom celulita. Nažalost, 90 posto žena starijih od 18 godina ga ima u nekom obliku i ne, za količinu celulita nisu presudne njihove godine ili, čak, težina. Za njegov nastanak zaslužni su mnogi faktori poput spoal (nepravda - muškarci ga gotovo nikad nemaju), načina života, genetske predispozicije, a iako postoje smislene teorije da i hormoni igraju ulogu u cijeloj priči, to još uvijek nije potvrđeno.

Potvrđeno je, doduše, da mikrocirkulacija i protok limfe (a posebno usporavanje protoka) igraju ulogu i u nastajanju i u tretmanu celulita što nas dovodi i do malo dobrih vijesti - i na jedno i na drugo jako utiče način života što znači da uz male promjene možete učiniti puno po pitanju neželjenog celulita. Dakle, koji su to koraci?

6 jednostavnih pravila koja će celulit "držati na ledu" (фото 1)

1. KREĆITE SE

Stil života u kojem najveći dio dana provodimo u sjedećem položaju direktno utječe na protok limfe i njegovo usporavanje. Limfna drenaža već sama po sebi nije proces koji se odvija veoma brzo, a ako dan provodimo sjedeći, praktički se zaustavlja i neophodna je masaža kako bi se pokrenula. Nažalost ni najbolji maser ni aparat ne mogu da restartati i značajno pokrenuti čitav organizam, ako se ne krećete. Dobra vijest je ta da je brzo hodanje dovoljno dobar način za to. Ako vam je potrebna pomoć, postoje mnoge različite aplikacije koje će pratiti kilometre i broj koraka koje prijeđete na dnevnoj razini.

2. SJEDITE ISPRAVNO

Ne možemo ovo naglasiti dovoljno - ispravite se. Nemojte prekrižiti noge i ne krivite se. Limfa već usporeno teče kroz noge zato što sjedite veći dio dana, nema potreba da to dodatno otežavate. Znamo da zvuči gotovo nemoguće ako ste navikli da uvijek sjedite prekriženih nogu, ali pokušajte osvijestiti ovaj položaj i... promijenite ga.

6 jednostavnih pravila koja će celulit "držati na ledu" (фото 2)

3. IZBJEGAVAJTE PREUSKU ODJEĆU

Velike su šanse da volite skinny traprice, uske suknje i haljine ali, kada vam previše stežu tijelo, doprinose nastanku celulita zato što usporavaju cirkulaciju pogotovo, ako su ti komadi preuski oko bokova. Isto vrijedi i za nošenje donjeg rublja čija je glavna funkcija da oblikuje tijelo i zato ga izbjegavajte  nositi svakodnevno i dugotrajno. Čarape za kompresiju, kakve moraju nositi oni koji imaju problema s venama, su dobra stvar kad se ne pretjeruje, posebno kada putujete avionom.

4. PAMETNO BIRAJTE OBUĆU

Razočarat ćemo zagrižene obožavateljice visokih potpetica, ali i balerinki s potpuno ravnim i tankim đonovima. Ni jedan ni drugi ekstrem ne valjaju i ometaju krvotok i protok limfe. Idealna visina potpetice je oko tri centimetra. To ne znači da ne trebate nositi ništa drugo, već da vodite računa o tome koliko dugo u danu nosite obuću koja nije odgovarajuća.

6 jednostavnih pravila koja će celulit "držati na ledu" (фото 3)

5. PAZITE NA PREHRANU

Ovdje već vjerojatno znate o čemu govorimo: optimalan unos tekućine (ne svih vrsta, razumije se, već pretežito vode), pet obroka koji sadrže povrće i voće, kruh od cjelovitih zrna žitarica... Općenito govoreći, osobe koje se zdravo hrane imaju manje celulita. Ono što vjerojatno ne znate je činjenica da (pre)velika količina proteina nepovoljno utječe na celulit zato što usporava mikrocirkulaciju. Posebno treba biti oprezan s unosom soli i šećera zato što i jedno i drugo zadržavaju vodu u organizmu.

6. ISPRAVITE LEĐA

Kada vam je držanje loše, pogotovo dok hodate, ovo nepovoljno utječe na mišiće nogu i način na koji rade, što za posljedicu ima usporavanje krvotoka i protoka limfe. U prijevodu, noge otiču i zadržavaju vodu.

Leave a comment

više