Traži

Fitness prehrana Doutzen Kroes

Fitness prehrana Doutzen Kroes

Što Doutzen jede prije i poslije treninga


Poznato je da moderni top modeli ne mogu funkcionirati bez aktivnog bavljenja fitnesom i pravilne prehrane, a pogotovo ako je taj model jedna od „anđelica“ modne kuće Victoria's Secret. Doutzen Kroes već nekoliko godina ne silazi s naslovnica modnih časopisa. Danas Doutzen reklamira sportsku liniju VSX brenda Victoria's Secret, snima kratkometražne filmove o fitnes vježbama, a u njezinom se rasporedu mogu pronaći brojne aktivnosti koje uključuju i ispravnu prehranu. Doutzen se režima pridržava sa zadovoljstvom i svima savjetuje slijediti njezin primjer.

doutzen

Osnovna pravila Doutzen Kroes:

"Jako je bitno slušati vlastito tijelo i pružiti mu ono što traži. Ako planirate puno i aktivno raditi ili baviti se sportom, ne biste to trebali činiti na prazan želudac. Poznajem ljude koji fizički ne mogu jesti ujutro, a tu je želju tijela također bitno uzeti u obzir.“

„Često sam se budila s osjećajem gladi i shvatila da bez laganog jutarnjeg obroka (soka ili banane) stvari postaju mnogo gore. Jednostavno nemam dovoljno energije.“

„Pokušajte svaki dan pojesti neki drugi doručak, a vaše će vam tijelo reći koji vam obrok najbolje odgovara.“

doutzen

Prije treninga

"Kada se pripremam za dugi trening, primjerice, kardio vježbe, moram pojesti veliku dozu ugljikohidrata. Ključ je u tome da ih pojedete najkasnije sat vremena prije treninga. Važno je pronaći harmoniju, osjećati se veselo i lagano. Prije treninga obično pojedem malo raženog kruha s maslacem od kikirikija. To je dobra mješavina složenih ugljikohidrata i proteina koja pruža optimalnu energiju.

Ako ste protivnik kruha i maslaca, možete pojesti bio dijetalnu pločicu. U jednoj takvoj pločici nalazi se mnogo prirodnih proteina, vitamina i minerala čime vaše tijelo dobiva i potrebnu energiju. Najbolje bio pločice proizvodi tvrtka Clif Bar & Company

Postoji još jedna izvrsna opcija. Prije treninga pojedite nemasni grčki jogurt i müsle bez pšenice i šećera. I na kraju, kako ne biste bili umorni, popijte veliku šalicu organske kave bez aditiva.“

doutzen

Poslije treninga

"Moja prehrana nakon treninga ovisi o vrsti vježbanja, točnije, o njezinom intenzitetu. Osnovno je pravilo da ne jedete ukoliko ne osjećate glad. Pričekajte dok ne osjetite glad i jedite za svoje zadovoljstvo, a ne zbog obične fizičke potrebe. Nakon treninga uvijek jedem proteinski obrok i zato je moj №1 obavezno proteinski koktel. Uvijek pomiješam sadržaj paketića proteinskog koktela s pola čaše vode ili bademovog mlijeka, a zatim dodam i mješavinu voća ili kokosovog ulja, špinata ili, ako osjećam potrebu za dodatnom energijom, i malo maslaca od kikirikija.

Druga opcija korisnog proteinskog obroka je nemasni grčki jogurt s orašastim plodovima i voćem ili nemasno meso s malo kuhane brokule.

Ako je vaš trening bio vrlo težak, ako ste se bavili kardiovježbama, tada proteinima možete dodati i malo ugljikohidrata. To može biti komad svježeg ili sušenog voća, bobice, krekeri s piletinom i povrćem ili zobena kaša s proteinskim koktelom.

Tekst: M.T./L.B.

Napišite komentar